Fraude El Kaouakibi

Ironisch genoeg gaan ze nu dus die ziekte-uitkering vastleggen. Maar ze gaan wel vergeten dat ze 24 maanden uitdiensttredingsvergoeding gaat krijgen...

tenor.gif

Ironisch genoeg gaan ze nu dus die ziekte-uitkering vastleggen. Maar ze gaan wel vergeten dat ze 24 maanden uitdiensttredingsvergoeding gaat krijgen...

Om het te verwoorden zoals Connor Rousseau: Ik zie niet in waarom politici anders moeten vergoed worden, wat geld voor een normale werknemer zal ook gelden voor politici.

de muziek is wel niet slecht gekozen, beke efteling gevoel.

Dat is wel wat het vlaams parlement vaak is, een pretpark.

Om het te verwoorden zoals Connor Rousseau: Ik zie niet in waarom politici anders moeten vergoed worden, wat geld voor een normale werknemer zal ook gelden voor politici.
Ik vond dat een mooie manier om het te verwoorden. Maar NO WAY dat dat gaat gebeuren he. Want dan moeten alle onkostenvergoedingen etc ook herbekeken gaan worden.

Tja, maar al die andere hardwerkende parlementairen moeten toch niet gestraft worden voor slechts één waarvan de fraude onomstotelijk vast staat? De anderen zijn 'onschuldige graaiers' tot het tegendeel bewezen is.

Een hoog loon voor onze democratische vertegenwoordigers tot daar toe, maar besef dat:
  • 60% van die hun loon bij ziekte, voor niets te doen, nog steeds netto € 3600 euro zal zijn, plus eventueel onkostenvergoeding?
  • Dat hun uitredingsvergoeding een gouden handdruk is die een veelvoud is van een gewone werkloosheidsuitkering én die bovendien gecumuleerd kan worden met andere jobs.

Terug
Bovenaan