Niet veroordeeld? Omdat de instanties die totnutoe met rapporten naar buiten zijn gekomen, haar niet kunnen veroordelen, dat zijn gewoon interne audits hé. Het gerecht moet nog komen.Of dat haar kop echt moet vallen.
Sinds dag 1 afgeschilderd als een grote fraudeur, niet veroordeeld.
De dingen die als feiten naar boven komen zijn toch vaak vrij miniem en lijken mijn inziens meer op administratieve onkunde.
Ik ben zelf zelfstandige met een makkelijk vrij beroep en zelfs voor mij lijken vele regeltjes echt chinees.
Trouwens. Het is niet dat iedereen hier zit te wachten op (enkel) SEK haar hoofd hé. Sven Gatz mag het ook gaan uitleggen, die schepen in Antwerpen idem. Geen idee wie nog zo geld heeft toegestopt maar zeker nog een paar NVA en OVLD kopstukken.
In Mechelen heb ik afgelopen zomaar een gemeenteraad is bijgewoond en daar leken de projecten die ze had opgezet toch van dien aard dat haar verloning "gelijkaardig was met andere spelers in de markt" en dat er wel degelijk een product is afgeleverd dat toch binnen de verwachtingen was. Enfin... de redenering was ook vooral "een optreden of een cultuurstuk kan je niet altijd quantificeren volgens één of ander sjabloon".
Dus bon, daar heeft ze toch voordeel van de twijfel (en dan mag dat ook gewoon gezegd worden hé)