Ik denk niet dat iemand dit een onredelijk statement vindt. Maar in je andere posts lijkt het alsof je sowieso eenderwelk bewijsmateriaal als onbetrouwbaar/twijfelachtig zou bestempelen zolang een rechter er geen uitspraak over heeft gedaan. Die instelling bemoeilijkt de discussie wel erg, want er is dan eigenlijk geen enkel argument/bewijs dat kan worden geleverd om dit een bespreekbaar onderwerp te maken voor jou.Again, is het zo zot dat ik gewoon de rechtsgang hier wil afwachten en anderen overtuigen dat ook te doen? Als ze schuldig bevonden wordt mag en hoop ik dat ze vooral financieel erg veel mag bijdragen aan de samenleving.
Uiteindelijk zie ik in deze thread vooral mensen vragen opwerpen bij de gaten in de boekhouding, en dat zijn zeker op deze schaal en met de voorbeeldfunctie die ze heeft gewoon geldige punten van kritiek. Om daar nu een politieke afrekening achter te zoeken en het te minimaliseren als kleinere fait divers die iedereen kunnen overkomen, vind ik eerlijk gezegd verder gezocht en minder goed beargumenteerd dan dat er zware en ontoelaatbare fouten zouden zijn gemaakt.
, let ook eens op de boete die destijds werd toegekend