Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arme kleine jongetjesHeel geslaagde editie weer, eens in een andere provincie om het voor iedereen bereikbaar te houden.
Toffe bende, voor herhaling vatbaar!
En we hebben het katholiek gehouden![]()

Wij willen foto's.
Wij willen foto's die bewijzen dat dit niet zes man en ne paardenkop was dat een teamssessie frieteneten organiseerde.

Ben nog maar pas op dit forum, zou het vreemd vinden om mezelf uit te nodigen.Was er maar een manier om te weten hoe zo'n frietmeeting in het echt is.![]()
Er zijn al vreemdere profielen uitgenodigd op dergelijke meetingsBen nog maar pas op dit forum, zou het vreemd vinden om mezelf uit te nodigen.
Daarbij: weet je wel hoe vreemd het zou zijn om een autist te droppen tussen een bende gamers?

Ben nog maar pas op dit forum, zou het vreemd vinden om mezelf uit te nodigen.
Daarbij: weet je wel hoe vreemd het zou zijn om een autist te droppen tussen een bende gamers?
Er zijn al vreemdere profielen uitgenodigd op dergelijke meetings![]()

Het was dichtReviewke van Tolpoort frietjes?
Vakantie enzo.Waar dan wel geweest? Klein verslag mag altijd ;-)Het was dichtVakantie enzo.
't Was lekker. Het gezelschap en de wachtpinten waren beter.Waar dan wel geweest? Klein verslag mag altijd ;-)
Voor zover ik me nog kan herinneren eerst apperitieven op de terras van de trollenkelder. (Gentse trippel is aanrader!)Waar dan wel geweest? Klein verslag mag altijd ;-)

Volgens google is dat een "all veggie frituur". Dus jullie zijn vegetarisch gaan eten ofwa?Voor zover ik me nog kan herinneren eerst apperitieven op de terras van de trollenkelder. (Gentse trippel is aanrader!)
Daarna bij de buren frietmenu genomen bij SYMPA .
Dan naar die HAL 16 waar het stampvol zat buiten. Originele biertjes daar, dat wel. allemaal onbekende.
Dan ergens in de buurt van het Gravensteen aan het kanaal, nog wat gedronken , en dan zijn we stilaan gaan afzakken naar de auto terug
Geslaagde editie weeral!
lijkt me wel een foutje.Volgens google is dat een "all veggie frituur". Dus jullie zijn vegetarisch gaan eten ofwa?
Keep on dreaming MaartenVolgens google is dat een "all veggie frituur". Dus jullie zijn vegetarisch gaan eten ofwa?
Maarten? IK? Ik ben niet diegene die naar vegetarische frituren gaat he!Keep on dreaming Maarten
We hebben inderdaad elk ne huisbereide champignonkroket genomen met warme kriekensaus, skinny snacks en verse guacamole en hummus "want met skinny snacks komen we tegemoet aan wat bewuster bezig zijn met voeding". Dit alles staat voor comfort food, lekker en bevredigend. We hebben eveneens niet al te veel frietjes genomen "want dat is nie goe voor de lijn" waarna we ne glas orangeade, fristi, karnemelk en chocomelk hebben geklonken op een meer dan geslaagde frietmeeting. Onze avond lekker afgesloten in een lokale bar wat verder op waarbij we hand in hand kumbaya gezongen hebben en stiekem elkaar lekker hebben geknuffeld (ge weet wel peace and loveMaarten? IK? Ik ben niet diegene die naar vegetarische frituren gaat he!
), dit alles onder ne ferme regenboog van Brabantdam tot aan DampoortHad ik dat geweten dan was ik ook afgekomen. Ik had schrik dat daar gevreten, gezopen en plezier gemaakt ging worden.We hebben inderdaad elk ne huisbereide champignonkroket genomen met warme kriekensaus, skinny snacks en verse guacamole en hummus "want met skinny snacks komen we tegemoet aan wat bewuster bezig zijn met voeding". Dit alles staat voor comfort food, lekker en bevredigend. We hebben eveneens niet al te veel frietjes genomen "want dat is nie goe voor de lijn" waarna we ne glas orangeade, fristi, karnemelk en chocomelk hebben geklonken op een meer dan geslaagde frietmeeting. Onze avond lekker afgesloten in een lokale bar wat verder op waarbij we hand in hand kumbaya gezongen hebben en stiekem elkaar lekker hebben geknuffeld (ge weet wel peace and love), dit alles onder ne ferme regenboog van Brabantdam tot aan Dampoort
Altijd welkom voor een potje op mekaars kap zitten en de brompot uithangen zonder dat er mods zich bemoeien en punten uitdelen.Had ik dat geweten dan was ik ook afgekomen. Ik had schrik dat daar gevreten, gezopen en plezier gemaakt ging worden.