Frietmeeting: First Bicky : Part III

Nieuwe locatie?

• Totaal aantal stemmers
    25

TRUMP

Active member
Gegroet gulzige Jef Patatten :baard:

Naar aanleiding van de erg geslaagde winter editie, is het misschien toch eens tijd om onze grenzen wat te verleggen naar het binnenland (kwestie van de bruusseleirs en limbuuurgers het eens wat makkelijker te maken).

@Fabian opperde al een Gentse smultent, die makkelijk met het OV bereikbaar was dacht ik?
Leek me wel een goed idee.
Of anderen die een voorstel hebben, gooi maar hier in de groep.
(bonuspunten als we wat buiten konden zitten met het zwoele weer , waar we stilaan blijvend recht op gaan mogen hebben).

Misschien eerst kijken voor een locatie, en daarna kan een datumpoll aangemaakt worden.
En uiteraard, de geinteresseerde users mogen hier hun naam droppen, als die interesse zouden hebben.

Boef on!

Ik kijk enthousiast mee.
Geef maar allemaal jullie frituur/locatie hier door, we gaan dan eind volgende week een poll maken om een locatie en datum te bepalen!

die makkelijk met het OV bereikbaar was dacht ik?
Jamazeg, Trump verplaatst zich niet met het OV éh, 'k zal ik u dan wel oppikken, als ik nog in BE ben ten minste, met een echte Amerikaanse Tesla model 3 die uit de Fremont California Factory komt!

Bon ketjes, 1ère proposition: Qua locatie stel ik dus het bovenstaande voor (kzie nie direct fristi opt menu dus das al goe). Periode, ergens in juni?

Lijkt me in orde en wat centraler...

Of we starten ons eigen frietkot eh...

Al verkocht wel 😢

Lijkt me in orde en wat centraler...

Of we starten ons eigen frietkot eh...

Al verkocht wel 😢
We zouden de beste frietkot zen van den Belgique pa! Vo elke BG'er ne gratis wachtpint en double BJ als dessertje van Francine'ke en Sylvie'tje die tevens opdienen in string vo diegenen die sur place fretten. Wij bakken de frites me als resultaat ne knapperig jasje, zachte binnenkant en zodanig goudgeel en blinkend da de ogen van de fucking klanten jaren pijn gaan doen. Ne portier aan de deur zetten om al de champignonkroket/warme kriekensaus,/skinny snacks met verse guacamole/fristi bestellers met hun kloten buiten te stampen. En de Beffer Royal Cervela XXXL aanbieden als de absolute topper der vleesjes naar het evenbeeld van mijn liefdesknuppel. Naam van de frituur "Chez Kinxton & Befferke", kort en krachtig pée

Laatst bewerkt:
Ik kom ook af als de datums wat goed vallen ;). Niet tijdens het graspop weekend en het weekend erna ;)

Kunnen jullie enkele data doorgeven die mogelijk zouden kunnen passen? Dan kunnen we er misschien een polleke van maken @Remake ?

Zelf zal ik me wel aanpassen, dus het datum initiatief laat ik open aan anderen die een moeilijkere agenda hebben!

Gezien weinig animo om een frietuur te kiezen, dan maar toch deze die @Fabian voorstelde?
https://www.the-cave.be/ - dit is het café dat bij mijn vaste frituur hoort (https://smul-hoekje.be/Menu)

Hun website is intussen wel weg en vervangen met een bestelsysteem, maar fb to the rescue: https://www.facebook.com/thecaveoostakker/photos_by

In welke periode zou ik de poll best doen? We zijn al mei en de grote vakantie komt dichter, dus mss wachten tot dan, of toch eerder?

Idem, ook wel afhankelijk van locatie en datum. De weekends zitten al serieus volgeboekt tot aan 't groot verlof.

Van mij mag dat evengoed weer coté Trump zijn.

Ik ben ook voorstander om de datum iets ruimer op voorhand vast te kunnen leggen zodat we een maximale aanwezigheid kunnen hebben.

En kan dat eventueel gekoppeld worden aan een beer tasting nadien? 🍻

Is maar een voorstel, maar ik weet dat er de vorige keer ook wel wat animo daar om was. En gezien het nu iets dichter zou doorgaan bij de centrale as van belgië....

En kan dat eventueel gekoppeld worden aan een beer tasting nadien? 🍻

Is maar een voorstel, maar ik weet dat er de vorige keer ook wel wat animo daar om was. En gezien het nu iets dichter zou doorgaan bij de centrale as van belgië....
Strak plan, frieten zijn ok. Maar grotere voorstander van het bier 🎉

Terug
Bovenaan