Frietmeeting: First Bicky : Part III

Nieuwe locatie?

• Totaal aantal stemmers
    25
Frieten eten , plus daar wat drinken... kom je misschien aan een uurtje.

Als mensen zich daarvoor van de uithoek van BE moeten verplaatsen, zijn ze misschien langer onderweg dan de "meeting" zelf.
Vandaar , een combinatie, lijkt me wel wat, zeker met het zomerse weer binnenkort.

Maar dan hebben we een gentse verkenner nodig natuurlijk, die wat plaatsjes weet zijn in de buurt :p @Fabian Neemt gij deze edele taak op u ? :woohoo:

Frieten eten , plus daar wat drinken... kom je misschien aan een uurtje.

Als mensen zich daarvoor van de uithoek van BE moeten verplaatsen, zijn ze misschien langer onderweg dan de "meeting" zelf.
Vandaar , een combinatie, lijkt me wel wat, zeker met het zomerse weer binnenkort.

Maar dan hebben we een gentse verkenner nodig natuurlijk, die wat plaatsjes weet zijn in de buurt :p @Fabian Neemt gij deze edele taak op u ? :woohoo:
Mensen verplaatsen zich voor U.

Dan het bier, dan de frieten, of allebei samen. 😂

Als het past qua timing wil ik gerust frietje stekken en op de lappen en eventueel met overnachting in Gent/Bxl of ander gehucht. 😏

En kan dat eventueel gekoppeld worden aan een beer tasting nadien? 🍻

Is maar een voorstel, maar ik weet dat er de vorige keer ook wel wat animo daar om was. En gezien het nu iets dichter zou doorgaan bij de centrale as van belgië....

Strak plan, frieten zijn ok. Maar grotere voorstander van het bier 🎉

Als het past qua timing wil ik gerust frietje stekken en op de lappen en eventueel met overnachting in Gent/Bxl of ander gehucht. 😏

Ik ben ook voorstander om achteraf ene te gaan drinken met heel de bende. Dan is 't de moeite om ergens een nachtje te boeken.

In welke periode zou ik de poll best doen? We zijn al mei en de grote vakantie komt dichter, dus mss wachten tot dan, of toch eerder?

@Remake : ik vind het voorstel van Beffer van op juni te mikken wel goed - hopelijk niet te dichtbij en niet te veraf voor de meeste? En niet in de grote vakantie wanneer er waarschijnlijk meer mensen op reis zijn.
En de eerste helft van juni valt nog vóór Graspop en Fabians recuperatie-weekend erna :biglaugh:

@Remake : ik vind het voorstel van Beffer van op juni te mikken wel goed - hopelijk niet te dichtbij en niet te veraf voor de meeste? En niet in de grote vakantie wanneer er waarschijnlijk meer mensen op reis zijn.
En de eerste helft van juni valt nog vóór Graspop en Fabians recuperatie-weekend erna :biglaugh:
Lijkt me ook goed, zelfs eind mei ook, hoe vroeger, hoe beter, want ik moest al weg zijn... 🥲

Eind mei en verlengde weekend van juni heb ik al dingen gepland. Rest van juni nog helemaal vrij.

Let the dates roll :cheer: :cheer:

EDIT. ik drop zelf een voorstelletje. 14 juni zaterdag, voor wie past deze?

Poll toegevoegd voor de 14e juni. Als het voor te weinig mensen past, kunnen we nog eentje maken om een andere datum te kiezen.

Lap...
Vorige keer zat ik in center parcs, deze keer kom ik dan juist aan in zuid frankrijk 🥲
Als friet verslaafde doet het pijn
Er kan eventueel al een nieuwe thread gestart worden met een (volgende) herfst editie OOK hé :woohoo:
Zo weet iedereen het wat langer van te voren, en kan die beter ingepland worden :)

Even wat dingetjes verplaatst naar slowchat zodat het hier mooi overzichtelijk blijft!

We zitten voor de 14e toch al met een klein gezellig groepje, dus mss deze gewoon zo laten en dan meteen al een plannen voor na de zomer?

Voor mij past dat perfect!
get your ass on that poll!

Ondertussen nog een dikke 3 weken voor de "date".
@Fabian toevallig al kunnen zien welke cafékes daar in de buurt zijn om enkele "tastings" te doen? Of anderen die bekend zijn met die groezelige achterbuurt :p

juist spijtig van de trouwe luitenanten van de vorige meeting(s) die blijkbaar die dag niet vrij hebben :( you will be missed...

get your ass on that poll!

Ondertussen nog een dikke 3 weken voor de "date".
@Fabian toevallig al kunnen zien welke cafékes daar in de buurt zijn om enkele "tastings" te doen? Of anderen die bekend zijn met die groezelige achterbuurt :p

juist spijtig van de trouwe luitenanten van de vorige meeting(s) die blijkbaar die dag niet vrij hebben :( you will be missed...
Geen cafés daar in de buurt of waar ik weet van heb. Is in een deelgemeente. Maar we kunnen na de frieten normaal wel vlot met de bus/auto naar gent rijden.

We kunnen ook een frietje gaan eten in Stefano's place in de overpoort. Das het dichtst dat je nog kan komen bij een origineel julientje

Wat verder in't straat van de frituur (welja om de hoek) hebt ge Cafe de Hoeve "bij Christel Decibel". Zelf nog niet geweest, als ik er 's nachts passeer ziet het er altijd wel gezellig uit maar niet veel opties om dan nog verder te gaan verkennen, buiten dat en the Cave zelf is er niets in de buurt. Het dichtst wat ik nog cool vind is Django op de Antwerpsesteenweg, en als't echt voor wat bierproeverij mag zijn kan je altijd naar Hal16 gaan op Dok. Brouwerijhal op 10 minuutjes rijden van the Cave, veel speciale bierkes en lekker eten ook mochten de frietjes jullie nog nie verzadigd hebben.

Laatst bewerkt:
Wat verder in't straat van de frituur (welja om de hoek) hebt ge Cafe de Hoeve "bij Christel Decibel". Zelf nog niet geweest, als ik er 's nachts passeer ziet het er altijd wel gezellig uit maar niet veel opties om dan nog verder te gaan verkennen, buiten dat en the Cave zelf is er niets in de buurt. Het dichtst wat ik nog cool vind is Django op de Antwerpsesteenweg, en als't echt voor wat bierproeverij mag zijn kan je altijd naar Hal16 gaan op Dok. Brouwerijhal op 10 minuutjes rijden van the Cave, veel speciale bierkes en lekker eten ook mochten de frietjes jullie nog nie verzadigd hebben.
@TRUMP waardevolle info ;)

We kunnen ook een frietje gaan eten in Stefano's place in de overpoort. Das het dichtst dat je nog kan komen bij een origineel julientje
Hewel ik laat de keuze aan jou, ik denk dat de rest dat ook best ok vind.

Wat organisatorisch het makkelijkst is misschien? Zodat we niet te ver moeten verplaatsen voor wat café bezoekjes nadien misschien :baard:

Had je al een uur in gedachte.... Is voor volgende week zaterdag al dus de datum komt dichtbij!.
@Damocless85 @kinxton @Green Mamba , past het nog voor jullie alle 3?

Indien er te veel afhakingen zijn, moeten we op zoek naar een andere datum, dus vandaar dat ik toch nog es effe pols.... :woohoo:

Ik zal helaas voor de 70ste verjaardag van een familielid in 't buitenland zijn. Wist het nog maar van vorige week maar pas bevestigd.

Terug
Bovenaan