From

Nrt

Well-known member
Vreemd dat hier nog geen topic van was. Ondertussen is twee weken geleden seizoen 4 uitgekomen. Sterke serie in mijn ogen:

Jim en Tabitha Matthews worstelen in de nasleep van een persoonlijk tragedie. Samen met hun twee kinderen stranden ze tijdens een roadtrip met hun camper in een spookachtig stadje in Amerika. Het geheimzinnige stadje laat een ieder die het betreed niet meer gaan. Terwijl de onwillige bewoners vechten om een gevoel van normaliteit te behouden en een uitweg zoeken, moeten ze ook de bedreigingen van het omringende bos overleven - inclusief de angstaanjagende wezens die tevoorschijn komen als de zon ondergaat.

Heel goede serie inderdaad. Enkel hoop ik maar dat ze het niet te ver gaan uitmelken en het tegenvallend gaat eindigen zoals bij Lost. Voorlopig enkel nog meer vragen dan antwoorden gekregen.
Ben benieuwd wanneer seizoen 4 bij ons gaat worden uitgezonden.

Gestopt na seizoen 1 omdat het destijds de ronde deed dat er geen 2de seizoen ging komen. Deze misschien toch weer oprakelen.

Ik ben al een tijd aan het wachten op seizoen 4. Maar ben nu aan het twijfelen of ik seizoen 3 gezien heb (zie spoiler)

was het einde van seizoen 3 dat ze door het raam van die vuurtoren gesprongen had?

Eerste seizoen was fantastisch, het tweede was uitstekend en ook het derde was zeker nog het kijken waard maar tgaat dus wel wat in dalende lijn. Ik schuif sowieso ook terug aan voor dit nieuwe seizoen en hopelijk kunnen ze die trend ombuigen en blijven ze er niet nodeloos seizoenen aanbreien. Zou jammer zijn moest zo'n fantastische start eindigen in mineur. Hopelijk hebben ze stilaan een landing in zicht.

Ik ben al een tijd aan het wachten op seizoen 4. Maar ben nu aan het twijfelen of ik seizoen 3 gezien heb (zie spoiler)

was het einde van seizoen 3 dat ze door het raam van die vuurtoren gesprongen had?
Dat is het einde van seizoen 2 dacht ik.

Ik heb de eerste drie seizoenen gezien, maar voor het vierde seizoen te kijken ga ik toch eerst wat de kat uit de boom kijken. Ik vond het ook niet slecht, maar zoals hierboven al aangehaald:
* Kwaliteit wel in dalende lijn
* Voor de acteerprestaties moet je echt niet kijken, er zijn acteurs die echt onder de ondergrens gaan.
* En vooral: er komen geen antwoorden, er komen alleen maar vragen bij. Dat zijn dus echt Lost-vibes en daarvan ben ik nog altijd zóooo blij dat ik toen in het tweede seizoen ben afgehaakt.

Ik heb de eerste drie seizoenen gezien, maar voor het vierde seizoen te kijken ga ik toch eerst wat de kat uit de boom kijken. Ik vond het ook niet slecht, maar zoals hierboven al aangehaald:
* Kwaliteit wel in dalende lijn
* Voor de acteerprestaties moet je echt niet kijken, er zijn acteurs die echt onder de ondergrens gaan.
* En vooral: er komen geen antwoorden, er komen alleen maar vragen bij. Dat zijn dus echt Lost-vibes en daarvan ben ik nog altijd zóooo blij dat ik toen in het tweede seizoen ben afgehaakt.
Dat er geen antwoorden komen is ook overdreven. Regelmatig toch. Maar het probleem is dat er steeds meer vragen komen.

Dat er geen antwoorden komen is ook overdreven. Regelmatig toch. Maar het probleem is dat er steeds meer vragen komen.
Ik vond het idee van het eerste seizoen wel goed; een groep mensen gevangen in een dorp die geterroriseerd worden door ‘dingen’.
Maat het gaat eigenlijk te ver nu.
Ik wil niets spoilen, maar het is wat teveel aan het worden met al de mysteries

Ik heb alle afleveringen inclusief van deze week gezien, en ik ben er volledig mee eens dat ze wat teveel mysteries opstapelen en weinig antwoorden geven. Als er al een antwoord komt, is dat meer een nieuwe mysterie dan een antwoord. Toch kan het me zeer boeien.

Echter ben ik hoopvol dat ze tegen het einde van de series (er komt nog een 5de seizoen) ze alle vragen zullen beantwoorden.

Ze beginnen het wel allemaal heel sterk te rekken hoor.... Amai, laatste aflevering was ook weer tenenkrommend saai 🥱

Laatst bewerkt:
Net ep3 gezien van s4.
Pffff. Ik ben die nutteloze gesprekken beu en wil gewoon dat het verhaal vooruit gaat.
Zo kunnen ze nog 4 seizoenen uitvinden aan dit tempo.

Ik ga nu aan aflevering 4 beginnen, maar terwijl ik de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen nog goed vond zijn ze mij nu aan het verliezen. Te veel gelul. En het helpt ook niet dat er altijd weer jaren tussen die seizoenen zitten en er nu ook weer een wekelijkse aflevering is. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat wekelijkse nog wat hebben, maar het is wel moeilijk volgen af en toe.

Interessante informatie, zo te horen is het beter dat ik seizoen 4 maar aan mij voorbij laat gaan. Als er toch een goeie afsluiting komt, zal ik het hier wel lezen en kan ik de draad alsnog opnemen.

Voila. Ep4 s4 ook gezien nu.
Ik heb me er echt door moeten slepen. Teveel nieuwe mysteries komen erbij waardoor je door het bos de bomen niet meer ziet.
In S1 was het nog goed doordat na zonsondergang die ‘monsters’ nog kwamen. Niks meer van te merken nu.
In de plaats krijg je het ene mysterie na het andere naar je toe geworpen.

Ik weet niet of ik nog veel meer aankan

Terug
Bovenaan