Game Mania keert terug als webshop

Wat een joke. Het feit dat de zaakvoerder ook geen uitleg wenst te geven aan Tweakers zegt inderdaad genoeg. Nu de tijd dat ik nog in Gent woonde ging ik wekelijks wel eens te voet naar de twee vestigingen voor de used PS4/ Xbox One games. Daar ook de eerste keer Playstation VR mogen testen en die verkoper deed echt de moeite voor me toen. Uiteindelijk dan ook gekocht daar wat later. Hetzelfde toen ik in Roeselare woonde, was praktisch om de hoek. Fijne tijden; maar dat waren de fysieke winkels inderdaad, de website praktisch nooit gebruikt en tegenwoordig ben ik ook al lang overgeschakeld naar digitaal, dus zelfs als dit nu toch online komt vrees ik er voor dat het geen lang leven zal hebben.

Als 'speciaalzaak' zet je geen PS5 pro online als 'PS5' zonder meer. Dat is iets wat mij nu al stoort. Qua aanbod valt het precies wel goed mee en de prijzen van de games zien er ook oké uit, op hetzelfde prijspunt als Bol.com op basis van steekproefjes die ik snel gedaan heb.

EDIT: Bij Switch mankeert er precies toch wel één en ander ...

Als 'speciaalzaak' zet je geen PS5 pro online als 'PS5' zonder meer. Dat is iets wat mij nu al stoort. Qua aanbod valt het precies wel goed mee en de prijzen van de games zien er ook oké uit, op hetzelfde prijspunt als Bol.com op basis van steekproefjes die ik snel gedaan heb.

EDIT: Bij Switch mankeert er precies toch wel één en ander ...
Er zijn geen PS5 Pro games he. Dus het is niet meer dan logisch dat alle PS5-games samen staan.

als "standard konsole"
konsole???

Nieuwe baas een mortal kombat fan ofzo?

Edit: effe bezocht... Ging niet in Brave. Met Chrome dan maar. De groene knoppen op startpagina leken me niet te werken. Via het menu dan maar... Zeer langzaam...
Eens kijken naar switch games... Vijfde game staat een ps5 hoesje afgebeeld...

Eens zoeken naar "Mario Wonder". Enkel wat andere Mario games. "Mario Odyssey" dan maar... Ook niet te vinden. Eerste hit is een Assassins Creed PS5 game...

Niet echt indrukwekkend dus. Ook geen idee waarom je daar zou gaan kijken ipv bol.com of coolblue. Buiten ons oude rotten die uit nostalgie eens gaan kijken.

Laatst bewerkt:
De prijzen zijn in orde, het aanbod is erg beperkt.

Verder is het in lijn met de verwachting, al heeft het wel meer media-aandacht gekregen dan verwacht.

Heeft er iemand al een aankoop durven wagen op de nieuwe website en wat was de ervaring en de conclusie van GameMania reloaded?

Eigenlijk alleen maar goede herinneringen.
  • 20 jaar terug met maten in 't middelbaar CS1.6 LANnen in de Game Mania van Antwerpen (toen op de Sint-Jacobsmarkt).
    • In diezelfde Game Mania ook keivaak de demo's spelen op de PS2 & Xbox die er stonden.
  • In de Game Mania van Wijnegem Shopping Center jaarlijks rond kerstmis wat oudere games mogen kiezen van m'n ouders.
    • Rome: Total War, Morrowind, Prey, zo'n combo-doos met BF1942 & MOH:AA, GTA 3 & Vice City etc. etc. Vrij veel van de "core memory" games heb ik van daar gehaald.
Heeft iemand foto's van de mini LAN-parties in Game Mania?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan