Leuk programma op tv1 met uiteraard Kamal. Soms ben ik het eens, soms niet. Maar meestal is het gewoon logisch
de meeste mensen snappen echt niet waarom er op het einde van de maand niets meer overblijft.
En dit programma maakt dit duidelijk. Ik heb vandaag €2 opgedaan, ik heb vrienden die makkelijk €20 per dag uitgeven. En zo zijn er nog tientallen zaken die op het einde van een jaar een serieus verschil maken.
Geef een koppel €5500 netto per maand en bij het ene koppel is alles op 31 december en bij het andere koppel staat er een paar duizend euro op de spaarrekening op 31 december.
de meeste mensen snappen echt niet waarom er op het einde van de maand niets meer overblijft.En dit programma maakt dit duidelijk. Ik heb vandaag €2 opgedaan, ik heb vrienden die makkelijk €20 per dag uitgeven. En zo zijn er nog tientallen zaken die op het einde van een jaar een serieus verschil maken.
Geef een koppel €5500 netto per maand en bij het ene koppel is alles op 31 december en bij het andere koppel staat er een paar duizend euro op de spaarrekening op 31 december.
De zoon moet inderdaad niet op kot. Toen deze zei dat je voor €600 al een paar mooie schoenen mee kon kopen wist ik het al.
Precies of je proeft het verschil tussen Heinz en een huismerk als je daar kruiden aan toevoegd voor een pastasaus 
ik zeg niet dat er geen verschil is maar het is meestal gewoon het verschil in prijs gewoon niet waard, tenzij geld geen issue is. En als het over producten gaat die je puur eet tot daaraan toe nog maar als je producten ergens in kletst ga je verschil meestal zelfs gewoon helemaal niet proeven. Als je met die tomatenblokjes bv bolognaisesaus maakt met gehakt in, gaat deftig gehakt VS supermarkt gehakt een véél sterker smaakverschil geven dan het soort tomatenblokjes die je gebruikt.