Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
4 euro voor een travel pussy is wel een dikke steal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk herbruikbaar (afwasbaar) en wegwerp.Is er eigenlijk een verschil tussen een fleshlight en een travel pussy?![]()
Ik zou precies mijne piet nie willen steken in een sextoy van 4 euro4 euro voor een travel pussy is wel een dikke steal

Weeral wat bijgeleerd.Fleshlight is een merk he
Echt? Nooit bij stilgestaan. Ik dacht altijd dat dat een algemene term was.Fleshlight is een merk he
de enige echteTravel pussy?
Amaai wat een rollercoaster ...

Ook niet in een fleshlight als ge die stok er nog niet hebt uitgehaaldIk zou precies mijne piet nie willen steken in een sextoy van 4 euro![]()

Amai ja. En ik maar stampenOok niet in een fleshlight als ge die stok er nog niet hebt uitgehaald![]()

Voor die 4 euro kunt ge beter in de Zeeman een paar pakken sokken halen.Ik zou precies mijne piet nie willen steken in een sextoy van 4 euro![]()

Het blijft toch een gamersforum in het diepste van zijn ziel *pinkt een traantje wegHier zitten duidelijk wel veel kenners van het betere doe-het-zelf speelgoed![]()
Doe het met GAMMA!Hier zitten duidelijk wel veel kenners van het betere doe-het-zelf speelgoed![]()
Om je op te vrolijken. Drankspelletje gedaan waarbij je moest helikopteren op een maat zen schouders. Had pint in de ene hand en fles wijn in de andere hand. Pintje gekapt, ze zetten me op de grond. Was groggy en zat + wou de fles wijn redden. Gevallen zonder handen te zetten. Precies een scène van Het Eiland met Samy Tanghe rond me. 3 Voorste tanden kwijt maar toch nog doorgeboit. Dag later eerst naar Spoed waar ze me uitlachen omdat ik niet 'verstaanbaar' was. Volgende stop was tandarts van wacht en daar opgelapt. Weekend met de scoutsvriendjes verder gezet. Geestig weekend gehad was het niet dat ik 3 maanden zo rondgelopen heb. Gênant tot en met als je andere mensen tegenkwam.Waar ben ik toch beland.. In het ene topic gaat het over een camera in je gat en het andere over travel pussys..
We missen toch wel echt een hoop 20 jarigen die nog seks hebben en geen anale onderzoeken laten doen. En gewoon drank, drugs en seks verhalen hebben.
That's more like it!Om je op te vrolijken. Drankspelletje gedaan waarbij je moest helikopteren op een maat zen schouders. Had pint in de ene hand en fles wijn in de andere hand. Pintje gekapt, ze zetten me op de grond. Was groggy en zat + wou de fles wijn redden. Gevallen zonder handen te zetten. Precies een scène van Het Eiland met Samy Tanghe rond me. 3 Voorste tanden kwijt maar toch nog doorgeboit. Dag later eerst naar Spoed waar ze me uitlachen omdat ik niet 'verstaanbaar' was. Volgende stop was tandarts van wacht en daar opgelapt. Weekend met de scoutsvriendjes verder gezet. Geestig weekend gehad was het niet dat ik 3 maanden zo rondgelopen heb. Gênant tot en met als je andere mensen tegenkwam.