Gênante situaties

Toen ik een jaar of 15 was ging ik kebap halen, er stond redelijk wat volk in de zaak te wachten.
Even niet goed aan het opletten en met mijn hoofd tegen de glazen deur gebotst. Uiteraard iedereen dadelijk aan het lachen.
Zo nog 15 minuten kunnen wachten in die zaak met pijn aan mijn hoofd en een hoop mensen die aan het gniffelen waren.

Laatst bewerkt:
Een 6-tal jaar geleden met ne goeie vriend iets gaan eten en daarna wat doorgezakt. Ergens rond het MAS moet dat geweest zijn. We passeren een café, dat zag er gezellig uit, dus zetten we ons binnen aan een tafeltje. Komt daar ne forse barman de bestelling opnemen, met in z'n zog een redelijk dikke hond. Bon, we zitten daar van onze Duvel te genieten. Het viel ons wel al op dat er vooral mannen in dat café zaten, weinig vrouwen. En zo een paar kerels aan den toog keken wel nogal 'grappig' naar ons. Maar bon, geen verdere vragen bij gesteld. Op ne gegeven moment is de nood hoog en ga ik nr't wc. Sta ik rustig een plaske te doen en valt m'n oog op ne poster die naast mij aan de muur hangt: "vrij altijd veilig en laat je regelmatig testen bij veelvuldige losse contacten."
We zaten dus in een homocafé 🥳 Niets echt gênants gebeurd, maar het is toch iets waar ik telkens nog aan moet denken als ik daar in de buurt passeer :D
Hah just, dat ook meegemaakt.
Een (op het eerste zicht gewoon) bruin café binnen gestapt met ne maat, en pintjes aan het drinken aan de toog. Der komen wat bejaarde (achter in de 60) gasten langs ons aan de toog zitten en kochten ons nog een pint. Na wat gezever legt die bejaarde zijn hand op mijn knie en doet zo:

De frank viel opeens heel rap dat we in een homo café zaten :ROFLMAO:. Vriendelijk uitgelegd dat we van de, voor hun, verkeerde kant waren. Wel nog de rest van de avond blijven plakken.

Laten we daar niet meer van maken wat het is. Kleine kinderen ontdekken vaak hun eigen lichaam en dat van elkaar in van die onschuldige spelletjes. En gezien ge nu eenmaal vaak tijd spendeert met neven en nichten ...

Voor mij was dat eerlijk gezegd ook mijn eerste echte aanraking met de eigenheden van het ander geslacht :)
Op speelbezoek bij nichtje, de mama moest eventjes weg, en doktertje spelen leek ons wel eens leuk.

We waren wel een pak jonger. Denk 2e en 3e kleuterklas, of 3e kleuterklas en 1e leerjaar.

Ik ben ook zo eens ladderzat van een fuif gekomen met de wagen. Niet slim, I know.

Na 30 km foutloos en rustig te hebben gereden mispak ik mij in een draai in mijn eigen straat en rijd bij een gebuur de struiken in. Met mijn zatte bakkes dacht ik van "Tis bijna niks en ben op 50m van mijn deur. Als ik gewoon rustig verder rijdt ziet niemand het." Boy was I wrong.

Een paar uur later haalt mijn pa uit mijn bed. Blijkbaar had ik de hoogte van buurman zijn dorpel onderschat : platten band, velg kapot, zijschort lag nog in de struiken, carter opengescheurd. De olie uit de carter was op onze oprit met klinkers uitgelopen dus mijn pa was razend.

Een paar uur later zijn ze de auto komen takelen en ben ik mij in verre staat van ontbinding gaan excuseren bij die buurman. Die kon er gelukkig (als enige) nog mee lachen.

Was ook direct de laatste keer dat ik met een stuk in mijn kloten achter stuur ben gekropen.

Ik ben ook zo eens ladderzat van een fuif gekomen met de wagen. Niet slim, I know.

Na 30 km foutloos en rustig te hebben gereden mispak ik mij in een draai in mijn eigen straat en rijd bij een gebuur de struiken in. Met mijn zatte bakkes dacht ik van "Tis bijna niks en ben op 50m van mijn deur. Als ik gewoon rustig verder rijdt ziet niemand het." Boy was I wrong.

Een paar uur later haalt mijn pa uit mijn bed. Blijkbaar had ik de hoogte van buurman zijn dorpel onderschat : platten band, velg kapot, zijschort lag nog in de struiken, carter opengescheurd. De olie uit de carter was op onze oprit met klinkers uitgelopen dus mijn pa was razend.

Een paar uur later zijn ze de auto komen takelen en ben ik mij in verre staat van ontbinding gaan excuseren bij die buurman. Die kon er gelukkig (als enige) nog mee lachen.

Was ook direct de laatste keer dat ik met een stuk in mijn kloten achter stuur ben gekropen.

Dus eigenlijk zoals in dit fragment?

Een 6-tal jaar geleden met ne goeie vriend iets gaan eten en daarna wat doorgezakt. Ergens rond het MAS moet dat geweest zijn. We passeren een café, dat zag er gezellig uit, dus zetten we ons binnen aan een tafeltje. Komt daar ne forse barman de bestelling opnemen, met in z'n zog een redelijk dikke hond. Bon, we zitten daar van onze Duvel te genieten. Het viel ons wel al op dat er vooral mannen in dat café zaten, weinig vrouwen. En zo een paar kerels aan den toog keken wel nogal 'grappig' naar ons. Maar bon, geen verdere vragen bij gesteld. Op ne gegeven moment is de nood hoog en ga ik nr't wc. Sta ik rustig een plaske te doen en valt m'n oog op ne poster die naast mij aan de muur hangt: "vrij altijd veilig en laat je regelmatig testen bij veelvuldige losse contacten."
We zaten dus in een homocafé 🥳 Niets echt gênants gebeurd, maar het is toch iets waar ik telkens nog aan moet denken als ik daar in de buurt passeer :D
Doet me denken aan de blue oyster bar van police academy 😂

Al veel gênante dingen gedaan, meestal tipsy/zat en die tel ik niet mee voor het gemak.
Ene die ik nooit ga vergeten was op het werk. Ik zat in Spanje met de camion en moest heel dringend kakken. We waren met 2 opleggers naar ginder getrokken, en ik was eerst gelost en moest direct door om wat verder te herladen. Nu, ik stop dus aan een wegrestaurant om te gaan kakken, maar eens ik klaar was ontdekte ik dat de wc verstopt was. Nu, ik dacht een 'wetenschappelijk' experiment uit te voeren, door nog eens door te spoelen, om te zien wat er dan gebeurt als het water al tegen de wc-bril staat. Het resultaat laat zich raden... Ik had ook just een floater geproduceerd, die daarna op de vloer lag.
Bon, ik gewoon van het idee dat er mij daar toch niemand kent, dus gewoon handjes wassen en weg. Moment dat ik de deur opendoe, zie ik mijn collega, die na mij moest lossen, staan wachten in de rij voor die wc.
Lang mee uitgelachen geweest op het werk. :unsure:

SharedDNAe.jpg

Korte opzoeking: tussen een oom en zijn neef//nicht is er gemiddeld nog ongeveer 25% match {1703cM}. Tussen neef en nichten zakt het naar gemiddeld 881cM, dus idd. ongeveeer 12.5% (maar kan dus varieren van ong. 1% tot 25%).
Nu, de wetgeving ziet het niet als incest, want hier mogen ze zelfs trouwen. En genetici gaan er blijkbaar van uit dat er weinig kans is op complicaties als er een kleine van komt.

Voor mij was dat eerlijk gezegd ook mijn eerste echte aanraking met de eigenheden van het ander geslacht :)
Op speelbezoek bij nichtje, de mama moest eventjes weg, en doktertje spelen leek ons wel eens leuk.

We waren wel een pak jonger. Denk 2e en 3e kleuterklas, of 3e kleuterklas en 1e leerjaar.
Ja ik zei 10 en 12, maar we waren hoogstwaarschijnlijk nog een pak jonger, dit is gewoon een ruwe schatting.
Op dat moment zelf sta je er niet echt bij stil neen.

Ik was dit zelfs een tijdje vergeten en ik dacht een tijdje daarna dat het één of andere vieze droom was. Tot ik toch begon te twijfelen later en het nog eens nagevraagd heb bij mijn nicht toen we wat ouder waren, en toen stonden we daar met het schaamrood op de wangen.

Ik denk toch dat er véél meer mensen zijn die 'iets' met hun nicht / neef gedaan hebben toen ze erg jong waren, dan wat de publieke opinie hier denkt .. en een aantal weten het ook gewoon NIET meer dat ze iets mispeuterd hebben in hun erg jonge jeugd. (gewoon verdrongend in de hersenen).

Ach ja, er zijn ergere dingen in het leven.

---

En inderdaad huwen met je nicht mag blijkbaar gewoon in België.

Nu jullie hier met van die verhalen komen. In de laatste kleuterklas was er een meisje dat ook aan iedereen haar foef liet zien in een hoekske. Stond de juf daar ineens en konden we allemaal in den hoek gaan staan :')

Ik was dit zelfs een tijdje vergeten en ik dacht een tijdje daarna dat het één of andere vieze droom was. Tot ik toch begon te twijfelen later en het nog eens nagevraagd heb bij mijn nicht toen we wat ouder waren, en toen stonden we daar met het schaamrood op de wangen.
"Heb ik ooit aan uw preut gezeten of was dat een droom? 😏"

Nu jullie hier met van die verhalen komen. In de laatste kleuterklas was er een meisje dat ook aan iedereen haar foef liet zien in een hoekske. Stond de juf daar ineens en konden we allemaal in den hoek gaan staan :')
Als die ene daar ook bij moest staan, had je het wel getroffen.

Ja ik zei 10 en 12, maar we waren hoogstwaarschijnlijk nog een pak jonger, dit is gewoon een ruwe schatting.
Op dat moment zelf sta je er niet echt bij stil neen.

Ik denk toch dat er véél meer mensen zijn die 'iets' met hun nicht / neef gedaan hebben toen ze erg jong waren, dan wat de publieke opinie hier denkt .. en een aantal weten het ook gewoon NIET meer dat ze iets mispeuterd hebben in hun erg jonge jeugd. (gewoon verdrongend in de hersenen).

Ach ja, er zijn ergere dingen in het leven.

---

En inderdaad huwen met je nicht mag blijkbaar gewoon in België.
Probeer het maar goed te praten. Ik onthoud vooral dat je aan de preut van je 10 jarig nichtje hebt gezeten.

Mss wou de juf uw slurfkes ook eens zien in die hoek 🤣

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan