Gênante situaties

nog van voor corona:

Je komt in de lift op het werk een man inkostuum tegen(mensen in kostuums lopen hier zo goed als niet rond, raar dus)
ik: Wie bent u als ik vragen mag?
hij: de financieel directeur
ik: *zo rood als een tomaat*

Ik zat nog maar 2 maand op dat werkplek en ik met mijn grote mond weer....collega's lachen er er nog steeds mee

nog van voor corona:

Je komt in de lift op het werk een man inkostuum tegen(mensen in kostuums lopen hier zo goed als niet rond, raar dus)

Ik zat nog maar 2 maand op dat werkplek en ik met mijn grote mond weer....collega's lachen er er nog steeds mee
Wat is er mis met bovenstaande vraag? Ik heb zo'n vraag al zeker 100x gesteld in mijn carrière. Ik wil weten wie wie is ..
K' heb dan ook ne grote mond op het werk denk ik. :laugh:

Of was het de manier waarop je het zei?

Wat is er mis met bovenstaande vraag? Ik heb zo'n vraag al zeker 100x gesteld in mijn carrière. Ik wil weten wie wie is ..
K' heb dan ook ne grote mond op het werk denk ik. :laugh:

Of was het de manier waarop je het zei?
hij zei eerst iets van "kga hier nog wat vaker op het verdiep moeten lopen". En ik moest van hem ook zijn naam raden. Ik wist zijn naam wel, maar kwas zo nerveus dat ik er niet op kon komen. Wil ik echt nooit meer meemaken zoiets. 🙈

hij zei eerst iets van "kga hier nog wat vaker op het verdiep moeten lopen". En ik moest van hem ook zijn naam raden. Ik wist zijn naam wel, maar kwas zo nerveus dat ik er niet op kon komen. Wil ik echt nooit meer meemaken zoiets. 🙈
Wauw. Mensen hun naam moeten raden in een lift. Werk jij voor een quiz-bedrijf?

nog van voor corona:

Valt toch nog mee?
Een jaar of 10 terug, renovatie van een kerk met heel veel inloop van parochianen, denk dat we makkelijk 3,4 man per dag hadden die zomaar binnenwandelde om "es te zien wat ge bezig zijt". Na een bepaald aantal keer mensen duidelijk te maken dat ze daar niet mogen komen wegens veiligheid enal en ze vriendelijk de deur te wijzen kunt ge al eens iets....kordate....worden.
Fun fact: (Aarts?)Bisschoppen dragen geen uniform en hebben weinig gevoel voor humor.... nooit geweten wie ik precies heb buitengekegeld maar De Kerk was not amused. Mijn baas (en, denk ik gelukkig, de externe veiligheidsadviseur) steunden mij.

Fun fact: (Aarts?)Bisschoppen dragen geen uniform en hebben weinig gevoel voor humor.... nooit geweten wie ik precies heb buitengekegeld maar De Kerk was not amused. Mijn baas (en, denk ik gelukkig, de externe veiligheidsadviseur) steunden mij.
Ik zou net hetzelfde gedaan hebben. Iedereen gelijk voor de wet. Ze mogen hunne bek (heu mond) dan ook eens opendoen en zeggen wie ze zijn (zodat je kan zeggen: Ah ok sorry kom binnen!) ipv achteraf te gaan zagen bij de kerk. En als er ene uit de hoogte doet? --> Zonder pardon buitenzwieren, bisschop of niet.

nog van voor corona:

Aangename kennismaking

Toch niets mis mee?

nog van voor corona:

Ik heb ooit iemand tegen John Porter zien zeggen dat hij niet binnen mocht omdat hij zijn badge niet bij had...
Maar, ere wie ere toe komt, hij nam dit heel sportief op en gaf de (jonge) werknemer wel gelijk.

Ooit, als klein manneke met mijn ouders naar de Efteling geweest. De dochter van een bevriend koppel en een vriendin daarvan gingen mee, om mij gezelschap te houden en mee te gaan in attracties waar mijn ouders niet in durfden. Ik zal een jaar of zeven geweest zijn en die twee andere meisjes een jaar of zestien/zeventien...

We waren ergens aan het aanschuiven en vraagt die dochter of ik het leuk vond dat haar vriendin er ook bij was.

"Jaja het is echt leuk maar die is wel een beetje dik hé?"

Ik had dus totaal niet meer door dat die vriendin recht achter mij stond en natuurlijk alles kon horen. Kreeg ik mij daar een safflet op mijn gezicht, jong. :frown:
En die was dus helemaal niet dik achteraf gezien, gewoon een tikje mollig, maar als zevenjarige snotneus leg je die nuances natuurlijk helemaal niet.

Zal aan mij liggen maar als iemand in de lift sta die ik niet ken, ga ik ook niet vragen wie die is lol :unsure: Da komt al over van "wie zijt gij en wa komt gij hier doen?"

Ooit, als klein manneke met mijn ouders naar de Efteling geweest. De dochter van een bevriend koppel en een vriendin daarvan gingen mee, om mij gezelschap te houden en mee te gaan in attracties waar mijn ouders niet in durfden. Ik zal een jaar of zeven geweest zijn en die twee andere meisjes een jaar of zestien/zeventien...

We waren ergens aan het aanschuiven en vraagt die dochter of ik het leuk vond dat haar vriendin er ook bij was.

"Jaja het is echt leuk maar die is wel een beetje dik hé?"

Ik had dus totaal niet meer door dat die vriendin recht achter mij stond en natuurlijk alles kon horen. Kreeg ik mij daar een safflet op mijn gezicht, jong. :frown:
En die was dus helemaal niet dik achteraf gezien, gewoon een tikje mollig, maar als zevenjarige snotneus leg je die nuances natuurlijk helemaal niet.
Dat moet een heel sympathieke persoon geweest zijn als die voor zo'n opmerking direct een manneke van 7 jaar op zijn gezicht slaat. :unsure:

Verder gaand op recente onderwerpen:
Deze week opt werk vuur geleend aan en ff een babbel gehad met iemand.
Nu was dat dus de zoon vd klant, nogal een big deal maar niet mijn interesse dus ik (her)kende hem niet. Achteraf ook van de klant gehoord dat hij het plezant vond om nog eens "gewoon" te babbelen met iemand, blijkbaar waren de andere aannemers een beetje overweldigd en nogal tam.

Een beetje wereldvreemd zijn heeft soms zijn voordelen 😄

Ik heb dit al eens gepost op 9lives maar bon dat forum bestaat niet meer.

Lang geleden aan de luchthaven. Er waren werken en ik was even de weg kwijt.
Ik doe mijn raampje van mijn wagen, naar beneden, ik zie iemand rondwandelen en ik roep: "Hey Kerel!" Die mens schrikt enorm en hij kijkt erg zuur.
"Weet jij toevallig de weg naar de parking aub? Want ik vind die niet" Die mens is ineens héél vriendelijk en wijst mij netjes de weg.

Ik rijd dus verder, en besef dan plots dat het Lei Clijsters was. :tongue: Was achteraf bezien even een genant momentje. (Voor hem alvast :laugh:)

Ik heb dit al eens gepost op 9lives maar bon dat forum bestaat niet meer.

Lang geleden aan de luchthaven. Er waren werken en ik was even de weg kwijt.
Ik doe mijn raampje van mijn wagen, naar beneden, ik zie iemand rondwandelen en ik roep: "Hey Kerel!" Die mens schrikt enorm en hij kijkt erg zuur.
"Weet jij toevallig de weg naar de parking aub? Want ik vind die niet" Die mens is ineens héél vriendelijk en wijst mij netjes de weg.

Ik rijd dus verder, en besef dan plots dat het Lei Clijsters was. :tongue: Was achteraf bezien even een genant momentje. (Voor hem alvast :laugh:)
Wie is Lei Clijsters?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan