Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het zijn ook maar mensen sé. Ik denk dat ze liever met iemand een leuke babbel slaan, die hun niet herkennen dan dat er ne echte fan op hen afkomt en annozel of hysterisch begint te doen.
Ja inderdaad. Het is een poging tot dialect. Fuck ik ben daar slecht in, dat is om annozel, heu sorry onnozel van te worden!Is dat zelf uitgevonden dialect?

Wie was de grote lepel?Nu @Brecht hier post, herinner ik mij iets.
Wij kennen elkaar al efkes en zo'n kleine 10jr geleden schat ik, gingen we samen eens een dag of 4-5 weg naar Normandië, om wat oorlogsmusea en dergelijke te bezoeken.
Nu, ik had via internet een B&B geboekt voor twee personen. Daar aangekomen kijkt die vrouw van de B&B ons raar aan, zegt iets van: "oei, dit had ik niet verwacht".
Bleek dat ik de Valentijnssuite geboekt had. We zijn beiden niet van de kleinste noch smalste, en we kregen een bed van 180x120 om samen in te liggen, wat eigenlijk al te klein was voor 1 van ons. Gelukkig maar 1 nacht moeten blijven.![]()

Ooit op ski-reis stonden we aan de toog en besteld iemand naast ons ne Kriek. De (ietwat beschonken) kameraad "Kriek is voor jeanetten!"Aangezien we toch over celebs bezig zijn, 't is wel niet zo gênant, maar ik ben ooit op een privé feest in Londen met ene van de Sugababes op de foto gegaan. Ze was tijdens de foto zo hard aan't flexen en aan't opspannen dat ze mijn arm pijn deed![]()

Kheb zo ooit met de par zetterberg aan den toog gehangen na onze wedstrijd (floorball). Toffe kerel. Wel dik op ons kloten ja. Die kerel was een ploeg op zijn eigen.Aangezien we toch over celebs bezig zijn, 't is wel niet zo gênant, maar ik ben ooit op een privé feest in Londen met ene van de Sugababes op de foto gegaan. Ze was tijdens de foto zo hard aan't flexen en aan't opspannen dat ze mijn arm pijn deed![]()

Was die ski-reis toevallig in 2004?Ooit op ski-reis stonden we aan de toog en besteld iemand naast ons ne Kriek. De (ietwat beschonken) kameraad "Kriek is voor jeanetten!"
Bleek dat Koen Buysse te zijn met de rest van de "TMF Snow Case" (of hoe noemde dat destijds) BV's![]()
2007Was die ski-reis toevallig in 2004?
dus niet zo heel veel erna 

In 2011 in New York met een griet die ik had leren kennen in de Apple Store besloten naar The fashion night out op Fifth Avenue te gaan en wat feestjes proberen te crashen.
Nou zeg ik niet dat ik er als een halve zwerver uitzag, maar toch beetje underdressed. Op een event met Heidi Klum zijn we binnen geraakt, een andere party met Sarah Jessica Parker werd ons vriendelijk doch kordaat gevraagd wat we dachten te komen doen.
Het was ondertussen al wat laat en ik krijg een hongerke, dus ik ga een pizza place binnen waar wat volk buiten staat op de curb. Binnen is geen kat, dus ik doe mijn bestelling wanneer er plots een jong gastje met een black guy van 120 kilo binnen komt. Nog geen minuut erna hoor ik van buiten overal gegil en zie ik lichtflitsen. Blijkbaar was dat gastje Justin Bieber met zijn bodyguard die even naast mij kwam staan om een pizza te bestellen terwijl ze buiten hysterisch liepen te doen en paparazzi volop foto's stonden te maken. Euhm, hello? Are we going to also eet a pizzake vanavond?
Één van die foto's is een twee jaar later bij ons op de site van Het nieuwsblad en andere kranten beland voor een item over Biebs en ik mocht dus bij een paar mensen uit gaan leggen waarom er een foto van mij en Bieber de ronde deed, terwijl anderen die mijn verhaal niet geloofden plots iets hadden van...omfg, dat is echt?!!
Maar, maar, maar.....het was take out pizza.Een griet scoren die ge vervolgens links laat liggen omdat ge een pizza (het was toch geen Hawai he???) gaat bestellen langs Justin Bieber?
Genanter zal het hier niet meer worden. You win this topic.

Ik heb jaren als frontoffice medewerker in een redelijk groot hotel gewerkt, en dan had ge wel eens momenten dat het echt druk was en ge terwijl ge iemand aan uw desk aan het helpen waart, ook nog binnenkomende telefoons moet beantwoorden. Zo heb ik eens in the heat of the moment tegen iemand die op zo'n druk moment belde om een reservatie te annuleren wegens overlijden van familie, heel enthousiast "Ohh proficiat!!!" gezegd.Jaren geleden als vakantiejob bijBelgacomProximus moest ik een klein tevredenheidsonderzoek doen bij klanten waarbij er de dag voordien een technische interventie was gebeurd.
Makkelijk verdiend, want de lijst was altijd afgewerkt binnen de drie uur, dus veel tijd over.
Op een gegeven moment krijg ik dit:
"Hallo?"
"Goedemorgen meneer. U spreekt met shellshock vanBelgacomProximus. Meneer, heeft u een minuut tijd aub?"
"Euh ja" (was een beetje nors, maar dat zou ik ook zijn)
"Meneer, er is gisteren een technieker langsgeweest op adres x"
"Ja"
"En was u tevreden van de diensten van onze technieker enBelgacomProximus?"
"Dat was om de telefoon af te sluiten van mijn vader. Die is vorige week overleden. Ik wil dat u ons nu met rust laat!"
"Ah, oei, ja natuurlijk. Mijn excuses"
Kon je op voorhand natuurlijk niet weten, maar was toch redelijk pijnlijk.![]()

Gebruikte je toen ook je username ?Jaren geleden als vakantiejob bijBelgacomProximus moest ik een klein tevredenheidsonderzoek doen bij klanten waarbij er de dag voordien een technische interventie was gebeurd.
Makkelijk verdiend, want de lijst was altijd afgewerkt binnen de drie uur, dus veel tijd over.
Op een gegeven moment krijg ik dit:
"Hallo?"
"Goedemorgen meneer. U spreekt met shellshock vanBelgacomProximus. Meneer, heeft u een minuut tijd aub?"
"Euh ja" (was een beetje nors, maar dat zou ik ook zijn)
"Meneer, er is gisteren een technieker langsgeweest op adres x"
"Ja"
"En was u tevreden van de diensten van onze technieker enBelgacomProximus?"
"Dat was om de telefoon af te sluiten van mijn vader. Die is vorige week overleden. Ik wil dat u ons nu met rust laat!"
"Ah, oei, ja natuurlijk. Mijn excuses"
Kon je op voorhand natuurlijk niet weten, maar was toch redelijk pijnlijk.![]()

Op m'n eerste job werkte ik als IT-support (zowel telefonisch, via remote control als ter plaatse) bij een klein bedrijfje.
Onze "bureau" was een gewoon huis let in de living een paar bureau's en onze technische ruimte was in de aanpalende keuken.
Inkomende telefoons kwamen steeds toe bij de secretaresse in de living die dan doorschakelde naar de juiste persoon. Zij nam steeds de telefoon op met "*bedrijfsnaam*, met Kathleen, waarmee kan ik u helpen?".
Als zij bezet was kwam men de telefoons bij mij toe.
Ik hoorde dat dus constant en op een dag dat het enorm druk was en ik haar dat al 500x hoorde zeggen kwam er bij mij telefoon binnen van een klant waarbij ik opnam en zonder nadenken ook "*bedrijfsnaam*, met Kathleen, waarmee kan ik u helpen?" zei. Ipv m'n eigen naam te gebruiken.
Persoon die me belde (en Kathleen die het ook hoorde) schoot in de lach...
Op die moment kon ik door de grond zakken van schaamte. Achteraf wel goed mee gelachen.
Nadat ik die persoon geholpen had zei die nog "Alle, merci Kathleen en tot de volgende e".

(Foto verwijderd wegens forumregels)En waar is de foto?![]()