Paar jaar geleden gaan bowlen met vrienden in Gent. Eerste bal die ik gooi scheurt mijn broek van balls to crack achteraan -_-
Hele avond mijn trui rond mijn middel mogen dragen.
Oh ja bowling verhalen heb ik ook nog das juist.
Op mijn vorig werk was ik aangenomen maar nog niet in dienst toen ze samen ging bowlen als teambuilding, ik was ook uitgenodigd.
Mijn eerste beurt om te gooien voor een bende vreemden/nieuwe collega's maar ik had geen bowlingschoenen aan. Ik weet niet of het daar nu specifiek aan lag, maar ben dus over die lijn gegaan en dan met één been omhoog de lucht in gevolgen en op mijne rug geland.
Geweldige eerste indruk
Dan met dezelfde kameraad als de gehandicapte kaart: Hij ging zijn bowlingworp "timen".
Hij wilde al rollen terwijl die kegelveger beneden was. Maar dan zo dat hij goed zo timen en de bal aankomen als dat ding net naar boven aan het gaan was.
Hij gooit veel te hard, dus dat vegerding was nog naar beneden. Hij raakt dat en er valt van boven een TL buis op die baan in 1000 stukjes van elkaar. Bowlen was dus rap gedaan.
En dan nog het verhaal van mijn sok hé.
Ik had dus een sok als tiener waar ik mijn zwemmertjes mee van mijne buik afveegde als ik de hand aan mezelf had geslagen.
Dat was oorspronkelijk een witte sok maar ondertussen dus al eerder geel en ruw.
Die stak in mijn kleerkast en toen mijn zus ging studeren wilde ik van kamer ruilen met haar. Op een bepaalde moment heeft mijn ma besloten zelf mijn kleerkast leeg te maken en alles naar mijn nieuwe kamer te dragen (omdat het haar niet snel genoeg ging ofzo).
Maar daar zat die sok dus bij. Dat was ook het eerste wat door mijn hoofd schoot op dat moment.
Dan maar gedaan alsof ik van niks wist en gehoopt dat 't haar op een of andere manier niet opgevallen was.
Paar dagen later zat er volk thuis. Ik kom thuis, zeg goeiendag tegen de mensen en zeg dat ik naar mijn kamer ging.
Roepen ze zo na "Vergeet uw sok niet hé".
Laatst bewerkt:

" natuurlijk laat mijn nieuwsgierige mama dit niet los tot ze weet wat er is.. "SOEPLEPEL HEEFT NEN FLESHLIGHT GEKREGEN!"