Gênante situaties

Ach, klassieke zakdoeken (de stoffen variant) heb ik ook nog wel gebruikt. Het irritante is dat je daar op termijn gele kringen op ziet en dat dat 'stijf' staat.

Ja, achteraf bekeken inderdaad best goor. Als jonge knaap ben je gewoon blij dat er niet te veel moeite bij komt kijken... :unsure:
Zoiets dat ik onlangs pas beseft heb, na meer dan 20 jaar. Mijn oudste broer is 10 jaar ouder dan mij, en toen ik klein was en hij ging werken, zat ik op die zijn kamer te gamen. Vond het toen altijd zo raar dat die zijn nachtkastje vol kletsnatte zakdoeken lag.

The horror

Mijn moeder vroeg ooit eens aan tafel tijdens het middagmaal met mijn broer erbij waarom mijn zakdoeken er zo gelig uitzagen. Daar zat ik dan met mijn mond vol tanden.

"Eeuhm ja waarschijnlijk op school gebruikt tijdens het labo om iets af te kuisen."

Mijn broer zat daar lekker te grinikken.

Echt waar, daar aan terugdenkend is het zo lomp dat je niet vanaf het begin doorhebt om gewoon wc-papier te gebruiken.
Toen ik dat wel deed, hield ik mijn propjes bij tot het einde van de week in een lade ergens in mijn bureau om ze dan allemaal door te spoelen. Soms wel confronterend hoeveel dat er waren. 😬

WC-papier valt toch uit elkaar als je daar iets nat mee opkuist?
lookaround.gif

Niet dat ik een sok gebruik maar bon :p

gewoon een doos papieren zakdoekjes op uw kamer zetten? en ge smijt dat in de vuilbak daarna?
Of mis ik ergens cruciale informatie waarom dat dat een probleem is?

oh man, dit topic is zo slecht voor verdrongen herinneringen. Mijn broer en ik lagen in een stapelbed. Broer is drie jaar ouder. Hij lag beneden en ik in het bovenste bed. En nu besef ik dat hij soms lag te snokken terwijl als kind vond ik het gewoon raar dat ons bed bewoog.
Ik ga m`n afspraak met de psycholoog moeten vervroegen, denk ik.

gewoon een doos papieren zakdoekjes op uw kamer zetten? en ge smijt dat in de vuilbak daarna?
Mijn mama leegde mijn vuilbak dus dan kon ik evengoed de papierkes in haar pollen steken. Ze heeft ooit doos zakdoekjes op mijn nachtkastje gezet maar ik zei dat ik dat niet nodig heb, want ik snuit liever mijn neus in een stoffen doek. 't Was wss niet voor mijn neus bedoeld 🤡
oh man, dit topic is zo slecht voor verdrongen herinneringen. Mijn broer en ik lagen in een stapelbed. Broer is drie jaar ouder. Hij lag beneden en ik in het bovenste bed. En nu besef ik dat hij soms lag te snokken terwijl als kind vond ik het gewoon raar dat ons bed bewoog.
Ik ga m`n afspraak met de psycholoog moeten vervroegen, denk ik.
Same ma ik riep gewoon om te stoppen met bewegen.. "iK bEwEeG niE!"

Goh, je moet al een goede kwaliteit van papieren zakdoekjes hebben. De mindere kwaliteit durft al eens te blijven kleven waar je het niet wilt!

Dat van kay-gell en zijn niet goed verstopte sok doet me ook nog iets herinneren. Ik moet een jaar of 12-13 geweest zijn, eerste middelbaar denk ik. Met de bus naar huis en moest onwaarschijnlijk hard kakken, maar op de bus lukt dat dus niet. Nu, was maar kwartiertje meer tot ik thuis was, en de bushalte is recht voor mijn ouders (en toen ook mijn) huis. Ik ben geraakt tot in de inkom...
Bon, dacht dus van dat te verdoezelen door mijn onderbroek door te spoelen en snel een douche te nemen. Tot zover alles goed. Tot mijn pa ook naar de wc moest en deze verstopt was. Vader gaan kijken wat het was en trok met zijn rat mijn slip uit de afvoer. Heeft er nooit iets van gezegd, maar mijn ma heeft toch af en toe een steek gegeven er over.

Doet er mij aan denken dat er ooit op school een boxershort uit mijn broekspijp viel van de dag voordien. Was ook ff awkward dat ik daar met mijn slip in mijn handen stond voor de hele klas.

Doet er mij aan denken dat er ooit op school een boxershort uit mijn broekspijp viel van de dag voordien. Was ook ff awkward dat ik daar met mijn slip in mijn handen stond voor de hele klas.
:D
Als tiener allemaal zo gênant als iets, maar moest dat nu op het werk gebeuren, word je een uurtje uitgelachen en nadien is dat vergeten.

Laatst bewerkt:
Als ge zo'n mini loads hebt misschien :p
Ik blijf erbij: een handdoek = win

Dan pakt ge er gewoon een paar tegelijk?

de geur die uit uw vuilbak komt is dan ook wel een weggever voor de ouders.

Ge zult toch wel de vuilzak zelf weten staan? en uw ouders weten dat ook wel ze. Even erg als gebruikt maandverband moeten weggooien - en dat dat gebeurt kunt ge al helemaal niet verstoppen voor uw ouders.

Mijn mama leegde mijn vuilbak dus dan kon ik evengoed de papierkes in haar pollen steken. Ze heeft ooit doos zakdoekjes op mijn nachtkastje gezet maar ik zei dat ik dat niet nodig heb, want ik snuit liever mijn neus in een stoffen doek. 't Was wss niet voor mijn neus bedoeld 🤡

Nee dat denk ik niet :v, kga dezelfde tactiek gebruiken als die hier wat groter zijn ze.
(of een keukenrol, want blijkbaar spuit dat daar in liters uit)

Goh, je moet al een goede kwaliteit van papieren zakdoekjes hebben. De mindere kwaliteit durft al eens te blijven kleven waar je het niet wilt!

Hoe diep duwt gij die zakdoekskes -_-

Nog een genant verhaal. Ik ging het zo laten omdat er al genoeg kakverhalen de revue gepasseerd waren, maar here it goes:

18 - 19 jaar. Kotfeestje bij een maat dat duurde tot in de vroege uurtjes, dus maar beslist om daar te blijven slapen. 's Ochtends dringend een kakske moeten placeren. Door overmatig drankgebruik en vettige troep was het een kakske van formaat. Allemaal goed en wel, ware het niet dat de boel niet wou wegspoelen. Ik had er niet beter op gevonden dan met een plastic zakje rond mijn hand tot in de pot te gaan om alles wat manueel mee te helpen. Helaas weinig baat. Dan maar eerlijk gaan opbiechten dat ik "de boel verstopt had gescheten". Bleek dat de regenwaterput gewoon leeg was. Na bij te vullen met stadswater en eens door te spoelen met een voldoend groot volume, was het euvel gelukkig verholpen. Zoveel jaar later word ik daar nog geregeld eens aan herinnerd.

Heb nog wel iets genant/grappig gehad een paar jaar geleden.
Mijn toenmalige vriend en ik waren aan het verhuizen toen en mijn ma stelde voor om mijn was te doen.
Ah superlief, merci. Hier, de was.

Dag erna in de familiegroep op Whatsapp zo'n foto van mijn jongste broer met mijn ma die een jockstrap in haar handen heeft.
"WAT IS DIT?"

Totaal niet aan gedacht natuurlijk.

Ooit al eens uw gat afgekuist als het nat is? Bvb in een zwembad ofzo. Horrible
wtf, wie veegt er zijn gat af in een zwembad. nog niet erg genoeg dat sommige er in pissen.
Dan pakt ge er gewoon een paar tegelijk?

Ge zult toch wel de vuilzak zelf weten staan? en uw ouders weten dat ook wel ze. Even erg als gebruikt maandverband moeten weggooien - en dat dat gebeurt kunt ge al helemaal niet verstoppen voor uw ouders.

Nee dat denk ik niet :v, kga dezelfde tactiek gebruiken als die hier wat groter zijn ze.
(of een keukenrol, want blijkbaar spuit dat daar in liters uit)

Hoe diep duwt gij die zakdoekskes -_-
er is wel een verschil met een maandverband he. Dat is geen teken van dat ge uw eigen hebt liggen plezieren.
Nu ja, elke ouder zal wel vermoeden dat zijn opgroeiende tiener met de klepel speelt, maar daarom wil je nog geen bewijzen van uw vermoeden zien of ruiken.

wtf, wie veegt er zijn gat af in een zwembad. nog niet erg genoeg dat sommige er in pissen.

er is wel een verschil met een maandverband he. Dat is geen teken van dat ge uw eigen hebt liggen plezieren.
Nu ja, elke ouder zal wel vermoeden dat zijn opgroeiende tiener met de klepel speelt, maar daarom wil je nog geen bewijzen van uw vermoeden zien of ruiken.

en hoe denkt gij dat uw onschuldige mama het minst bewijzen zal zien?
a) een oude sok, handdoek of stoffen zakdoek maandenlang gebruiken en verstoppen in uw kamer
b) papieren zakdoekjes/keukenrol gebruiken en dat zelf in de vuilzak deponeren (ik moest trouwens sowieso zelf mijn vuilbakskes gaan leegmaken op diene leeftijd ze)
c) een washandje gebruiken en uitspoelen (dat is voor de gevorderde masturbeerder :v)
d) uw zakdoeken, handdoeken, etc zelf wassen

alles buiten a lijkt mij een goeie oplossing tbh, maar blijkbaar kiezen tienerjongens voor a :')

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan