Gênante situaties

.

De spontaniteit van het masturberen is helemaal weg als je nog eerst een rol wc papier moet halen. Wat trouwens ook raar is, want waarom heb je in God's naam wc papier nodig op je slaapkamer voor iets anders?
gewoon papieren zakdoekjes? Kan je gebruiken voor sex met partner, solosex en warempel ook om je neus te snuiten.

Ja wel, ik wou net zeggen, om je neus te snuiten of iets op te kuisen als je het morst?

Volgens mij dachten jullie als tienerjongetjes veel te ver door, haha.

Ik ga Soeplepel even volledig negeren en zeggen dat ik goed nieuws heb voor jullie> Ik was de aanbiedingen op Pepper aan het bekijken en kwam eentje tegen waar ik direct aan jullie moest denken.

bol.com | Tempo Plus - 4-laags zakdoekjes - 18 x 8 pakjes - seizoen voorraad
Tempo Plus - 4-laags zakdoekjes - 18 x 8 pakjes - seizoen voorraad voor maar 9.49 ipv 22€
Dat zijn dus 144 stuks, kom je toch al weer even toe. Noemt wel tempo-plus, maar dat is ook weer ideaal als je je moeder hoort afkomen.
Ben je zelf ondertussen moeder/vader: verras je kinderen met dit attent geschenk.
Sla je slag zou ik dus zeggen.

Als de coronacrisis eens achter de rug is, hebben we allemaal nog een doos mondmaskers liggen he.

Just sayin'

😷
Dont be silly, put a condom -correctie mondmasker- on your willy!

We moesten al eerder zo'n topic als dit hebben hier. Een glaasje wijn of een biertje er nog bij en feesten!

Als de coronacrisis eens achter de rug is, hebben we allemaal nog een doos mondmaskers liggen he.

Just sayin'

😷
En qua vergelijking is het dan zo?

chirurgisch mondmasker = kartonnen dozen met zakdoekjes
FFP2 masker = papieren zakdoekjes in rechthoekige plastic zakjes
stoffen masker = kous, katoenen zakdoek

En sorry maar ik vind al die wegwerpzakdoekjes een kloterij want dat blijft dan aan de eikel plakken en dan moet je er dan nog gaan zitten afpulken. Ik geef dan toch de voorkeur aan een katoenen stof of zo.

Fijn om te weten dat iedere geile tiener die masturbatie opkuistechnieken de komende 10 jaar in Google intikt hier op uitkomt.
Daarom dat dat hier geen jong volk trekt. Welke puber wil nu niet discussiëren met een stel midlifecrisissers in spé over aangekoekte spermasokken in een topic dat verder volstaat met kak- of kotsverhalen.

Denk dat toekomstige adverteerders ook over elkaar gaan struikelen om met BeeGee in zee te gaan als ze dit allemaal lezen.

Verder is dit wel met voorsprong al het vermakelijkste topic van het jaar.

Namen jullie dan eigenlijk een zuivere kous of één wat ge aan had?
Toch nie zo heel proper 😅 Verklaart wel het mysterie van de eenzame sokken in de was

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan