Gênante situaties

Wel een voordeel dat dat rokje niet omhoog kan waaien door een plotse windstoot.

Vrouwen komen trouwens altijd beter weg met een wardrobe malfunction. De string die komt piepen als een vrouw haar bukt is over het algemeen esthetisch een betere optie als de ontluikende spaarpot van de voorover bukkende loodgieter :)

Geen idee waarom mannen denken dat alle vrouwen graag en vaak strings dragen? :unsure:
Mijn man vindt dat ook DE geilste shit ooit en als ik dat draag is het om hem te plezieren (als lingerie setje) of als ik een strakke broek of jurkje aan heb waarin je anders de lijnen zou zien.
Heb niets met zo'n billenflosser.:frown:
Geef mij maar een gewoon slipje en liefst van al boxer of hipster. Comfort boven alles!!:love:
En als ik ongesteld ben een afschuwelijk lelijke oma onderbroek. Kan het niet mooier verkopen dan ditte!

Geen idee waarom mannen denken dat alle vrouwen graag en vaak strings dragen? :unsure:
Mijn man vindt dat ook DE geilste shit ooit en als ik dat draag is het om hem te plezieren (als lingerie setje) of als ik een strakke broek of jurkje aan heb waarin je anders de lijnen zou zien.
Geef mij maar een gewoon slipje en liefst van al boxer of hipster. Comfort boven alles!!:love:
En als ik ongesteld ben een afschuwelijk lelijke oma onderbroek. Kan het niet mooier verkopen dan ditte!
Gewoon een praktische mededeling: Wil je in het vervolg zo'n zaken in omgekeerde volgorde formuleren & afsluiten met het string/slipje/hipster gegeven? Nu blijft dat oma gedoe hangen :angry:

huh geen idee waarom ons primitieve brein die connectie legt :)

Maar iedereen draagt wat hij of zij wilt he... heb daar geen waardeoordeel over. Voor mijn part dartelt Maggie De Block in een string rond op het strand terwijl Joke Van De Velde een burkini draagt... Zolang ze zich maar goed voelen.

leugens! Die string is onmogelijk nog te zien, die is helemaal geabsorbeerd door de vetkwabben.

P.S: ben je nu aan het fatshamen? Je zou graag in mijn elite-club komen he.. Er is nog een plaatsje vrij sinds @Wannez het bij de leiding verkorven heeft.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze die vrouw in de spiegel had gezien en toen besloten had leggings aan te doen.

Is er dan nog spraken van fatshamen @Mulan ?

vanmorgen de buitenzijde van onze badkamer raam aant wassen, was nog licht aan het schemeren,
opeens zie ik mijn buurvrouw naakt in haar boven gang lopen,

die had wellicht niet gedacht dat ik vandaag thuis was (mijn lichten branden niet in mijn badkamer), maar opeens keek ze toch mijn richting uit.

om het nog genanter te maken, ik had toevallig gisteren avond een kerst kaartje in haar brievenbus gestoken die ze vanmorgen wellicht zal vinden.
hopelijk denkt ze niet dat haar naakte lichaam de aanleiding was om een kerstkaartje te sturen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan