gezocht: volledige set-up

soulreaper

Active member
iTrader: 0% (0/0)
Geen tijd en zin om uren offertes aan te vragen en vergelijken te maken.

dus gezocht :

Case ; Nzxt Flow 7 2024 RGB White
Mobo, de witte nzxt witte mobo
Geheugen 32 GB DDr 5 6000Mhz
Graka ; Rtx 4070Ti Super
Ruim 4 TB SSD opslag
Degelijke voeding
Aio Waterkoeling : Nzxt 360 kraken
Witte voeding
Windows 11

Bereid om 2750 euro te betalen, zonder dat ik me er zak van me aantrekken...

Een wit moederbord? Dat is nogal vaag niet...
En ook zonder van al het geld zo'n pc zonder cpu ;)

Er zijn genoeg webshops online waar je met enkele klikken uw onderdelen samenvoegt en dan de pc ook laat assembleren.
+ minstens 2 jaar garantie en op heel wat onderdelen nog een pak langer zelfs.

Een wit moederbord? Dat is nogal vaag niet...
En ook zonder van al het geld zo'n pc zonder cpu ;)

Er zijn genoeg webshops online waar je met enkele klikken uw onderdelen samenvoegt en dan de pc ook laat assembleren.
+ minstens 2 jaar garantie en op heel wat onderdelen nog een pak langer zelfs.
De witte NZXT mobo's :)

Ben €1,20 over budget gegaan 😄.

Samengesteld bij Megekko.

Zoals je zegt wil je deze niet zelf bouwen. Wil dat gerust wel voor jou doen, als je meer info wil mag je gerust een pm sturen. Heb al veel systemen gebouwd voor forumleden.

Ben €1,20 over budget gegaan 😄.

Samengesteld bij Megekko.

Zoals je zegt wil je deze niet zelf bouwen. Wil dat gerust wel voor jou doen, als je meer info wil mag je gerust een pm sturen. Heb al veel systemen gebouwd voor forumleden.
Ge hebt 2 SSD's toegevoegd. Dus als ge die van 1TB wist hebt ge zelfs geld over :)

Ge hebt 2 SSD's toegevoegd. Dus als ge die van 1TB wist hebt ge zelfs geld over :)
Ik zet altijd 1 schijf extra erbij voor bootschijf en belangrijke programma's. Anders zit je met partities op 1 SSD en als die flest ben je alles kwijt.
Budget is maximaal gebruikt, kan eventueel die 1TB vervangen door een 512GB ofzo.

Ik zet altijd 1 schijf extra erbij voor bootschijf en belangrijke programma's. Anders zit je met partities op 1 SSD en als die flest ben je alles kwijt.
Budget is maximaal gebruikt, kan eventueel die 1TB vervangen door een 512GB ofzo.
Als die vaan 4TB het begeeft ook hè. Backups maken is de boodschap :)

Als die vaan 4TB het begeeft ook hè. Backups maken is de boodschap :)
Ben al sowieso geen fan van 1 grote SSD, zeker met al die partities dat je dan moet aanmaken. De TS vraagt er achter, dan zetten we er 1 bij. 1x 4TB is iig goedkoper dan 2x 2TB.

Heb bij mijn build allemaal aparte SSD's. 1x 512GB voor OS en programma's en 2x 1TB, 1 voor documenten e.d. en de andere voor enkel games. Speel toch enkel 1 spel, dus veel plaats neemt dat ni in beslag. De belangrijkste dingen staan op mijn NAS.

Ben al sowieso geen fan van 1 grote SSD, zeker met al die partities dat je dan moet aanmaken. De TS vraagt er achter, dan zetten we er 1 bij. 1x 4TB is iig goedkoper dan 2x 2TB.

Heb bij mijn build allemaal aparte SSD's. 1x 512GB voor OS en programma's en 2x 1TB, 1 voor documenten e.d. en de andere voor enkel games. Speel toch enkel 1 spel, dus veel plaats neemt dat ni in beslag. De belangrijkste dingen staan op mijn NAS.
Ik zie niet echt dat erachter gevraagd wordt...
Voor een herinstallatie van uw OS is dat handig ja.
Maar hoe dan ook. Backups maken is de boodschap. Hoe uw schijven zijn ingedeeld heeft daar niet echt iets mee te maken...

Ik zie niet echt dat erachter gevraagd wordt...
Voor een herinstallatie van uw OS is dat handig ja.
Maar hoe dan ook. Backups maken is de boodschap. Hoe uw schijven zijn ingedeeld heeft daar niet echt iets mee te maken...
Heb gewoon een lijst gemaakt. Als de TS die niet wilt dan besteld 'em die ni, hé. SSD's veranderen in een bestellijst is nu ook ni de grootste aanpassing.

Nog 100 euro over met assemblage bij azerty.nl
Case zit al vol koeling dus extra koeling is zeker niet nodig.
Waterkoeling is al overkill, maar geen overbodige luxe :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan