Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS Master 8G(SEALED)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
24u na minimum

WhiteHatBe

Active member
iTrader: 94% (44/47)
Algemene informatie/specificaties
Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS Master 8G Min,1000 meneem 1200
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Nieuw, ongeopend.

Met garantie (aankoop 02/21)

Enkel verzending(op mijn kosten)

Ik snap dat in de huidige markt dat je deze prijs vraagt, maar...

Ik kan er niet om heen dat deze kaart adviesprijs €519 was, en je er nu zonder verpinken bijna de adviesprijs van de 3090 voor kan vragen...

Ik snap dat in de huidige markt dat je deze prijs vraagt, maar...

Ik kan er niet om heen dat deze kaart adviesprijs €519 was, en je er nu zonder verpinken bijna de adviesprijs van de 3090 voor kan vragen...
Wel dan ga je volledig van je melk zijn, wanneer hij op zijn minst die minimum krijgt. En ik denk dat zo goed als niemand voor deze kaart de adviesprijs heeft gescoord. Als je de op wat shit wilt geven zaag dan over "verzending only".

Laatst bewerkt:
Vergeet gewoon die adviesprijzen. Die zijn de afgelopen maanden nutteloos geworden en op de sporadische FE drop die in seconden/minuten uitverkocht zijn ook nergens te vinden aan die prijzen. Als hij die kaart in februari heeft aangekocht zal hij zelf dus ook wel een pak meer dan €519 betaald hebben. Aorus master is dan ook een high-end model wat het nog wat duurder maakt.

Ik volg een discord groep waar stock & prijzen van RTX 3000 series kaarten gevolgd wordt en quasi alle 3070s zitten daar momenteel tussen €950 en 1200, afhankelijk van webshop en model. OP vraagt dus gewoon de huidige marktprijs zonder meer.

Ik zie op de tweedehands veel verkopers die GPU's aanbieden met garantie.
Echter lappen ze 100 € - 200 € bij het bedrag dat op de originele verkoopoeverkomst staat.
Dus bij problemen verlies je als koper 100 € a 200 €.
Daarnaast komt nog het feit dat sommige zaken niet meer sealed zijn dus ook niet als nieuw kunnen verkocht worden.

Ja ik kan u daar in volgen. Het zou nu wel een beetje onnozel zijn om ze te verkopen aan de prijs van 09/2020.
Vraag en aanbod of zoiets,...
Natuurlijk, zoals ik zei, ik begrijp het, en ik zou absoluut hetzelfde doen!

Maar de prijzen die momenteel normaal zijn en de verwachte adviesprijs bij launch, dat verschil is echt mind-boggling, een beetje zoals ik had toen de prijzen van geheugen de lucht in schoten na de tsunami.

Sorry als het over kwam als kritiek, was niet de bedoeling.

wat verwacht je, zelf zo overpriced betalen ze zichzelf nog terug met 3 maand minen. ik heb hier 2x 3070 3x3060ti in een mining rig en 1x3080 in ( in game pc die ook mined).

zelf de duurdere 3070's die ik tegen de 850 euro gekocht heb zijn op relatief korte termijn terugbetaald... dit zal nog wel enkele maanden zo zijn en het gaat alleen maar duurder worden. mischien zakken de prijzen wat in juli als er weer een deel van de ethereum blockchain overschakeld van pow naar pos. maar dat zal wel weer uitgesteld worden.

als je een kaart aan advies prijs wilt moet je maar FE's proberen snipen. genoeg twitch kanalen en discord bots die u daarbij kunnen helpen om dat 10 Seconden window elke 14 dagen te proberen halen ;)

ik heb overlaatst een 3090 FE gekocht voor 1550€ en op 2 dagen waren mensen aan het vechten om die te kunnen overkopen voor 2K.

Gezien de moeite die iemand moet doen om aan een dergelijke kaart te komen is het moeilijk te geloven dat iemand deze kaart met een andere reden dan winst maken gekocht heeft en wil doorverkopen. Wel dat is kapitalisme voor u.
Jammer voor zij die al hun centjes spaarden en dachten een leuk nieuw systeem te bouwen in 2020/2021
Ik heb gelukkig vorige zomer een nieuwe kaart gekocht aan een “normale prijs” en kan nog enige tijd verder.

de hype van een “betaalbare high end kaart voor iedereen” heeft alvast zijn werk gedaan. Iedereen wil er een. En betaald tegen beter weten in de normale hoge prijs (zoals de rtx 2000 serie) zonder verpinken of blozen, want je had jezelf beloofd er 1 te bemachtigen.
en waarom, om minecraft aan 500 fps te spelen 🤷🏻‍♂️
Het zijn geen uilen die marketing mensen.

binnen dit en 10 jaar is iedereen aan de Geforce now, pc en console gamers. It has been fun.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan