Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G aangeboden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
25 juni

blablabla

Member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Roosdaal
3 maand gebruikt maar overkill voor mij. Komt met garantie.
Ik heb zelf een 3060 gekocht.

1400 mag je hem hebben!

Het is een kaart met 3 fans die zeer stil is bij het gamen en vaak zefls met idle fans.

Opsturen naar Postpunt mogelijk?

Interesse voor 1400€ incl verzendkosten. Aangezien je Itrader op 0% staat , hoe lossen we dit op?

Ik zou zeggen. Ik stort je bv. 500€ , jij stuurt de kaart op, ik test die, eens alles ok is stort ik derest van het bedrag. Jij kan mij vertrouwen maar ik jouw nog niet.

Laatst bewerkt:
Opsturen naar Postpunt mogelijk?

Interesse voor 1400€ incl verzendkosten. Aangezien je Itrader op 0% staat , hoe lossen we dit op?

Ik zou zeggen. Ik stort je bv. 500€ , jij stuurt de kaart op, ik test die, eens alles ok is stort ik derest van het bedrag. Jij kan mij vertrouwen maar ik jouw nog niet.
geen euro zou ik zomaar overstorten, altijd langsgaan bij 0 itraders

Allemaal goed en wel. Roosdaal ligt naast Brussel. Ik woon in Veurne. Reken maar uit.

Mss dat hij de kaart eerst opstuurt zonder dat ik betaal om daarna af te handelen als ik de kaart ontvangen heb.

Ik woon net naast Roosdaal en ben al voor veel minder tot aan de kust gereden om iets te komen halen hoor.
Nog niemand gestorven van een beetje moeite te doen. De kippen komen nooit gebraden je mond ingevlogen heeft men mij altijd verteld.
(at ts, consider this a free up)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan