Gigabyte h370+Intel i5 8600k+16gb ddr4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
07/03/2021 22u
Algemene informatie/specificaties
Gigabyte h370 HD3 moederbord
Intel i5 8600k CPU + Gelid tranquillo rev2
16gb Gskill ddr4 ( 2x8gb 16-18-18-38 )
Min €275 Meeneem €275
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Nazareth 9810
Dit setje van mijn broer mag de verkoop in wegens upgrade. Altijd zorg van gedragen en de dozen zijn aanwezig. Garantie is waarschijnlijk verlopen.
De koeler is opnieuw gemonteerd met verse mx-4 (Hij meende de koeler te kunnen gebruiken op Ryzen zen 3 maar past blijkbaar niet dus is terug op de intel setup geplaatst)

Ik probeer morgen of overmorgen foto's te plaatsen.

Op de prijsschatting heeft een member er €300 op geplakt. Min/meeneem vast op €275

Bij verzending weet ik wel niet of dat aangeraden is met de koeler op de CPU. Dus enkel afhalen.

Vragen? Stel gerust.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij bedoelt of er een win10 lic gekoppeld is aan het moederbord, m.a.w. of er ooit een windows werd geactiveerd op dat mobo, dan activeert dat automatisch bij installatie.

Ah. Mijn broer heeft ondertussen zijn windows opnieuw geactiveerd op zijn nieuwe hardware dus veronderstel dat dus op de huidige hardware niks meer gekoppeld is? Ben al paar jaar uit de hardware scene aant geraken en laatste keer dat ik een nieuwe (occasie) setup had diende ik nog windows op de oude manier te activeren dus ben niet echt meer mee.

Minimum/Meeneem gelijk op €275 afgehaald gezet ondertussen. Einddatum verplaatst naar 07/03 wegens nog geen bod.

Hangt er van af of het een retail of OEM key is. Een retail key kan je overzetten (mits eerst deactiveren op de oude setup), een OEM key niet.

Is een retail (welja ooit retail win8 geweest en ge-upgrade) Hij heeft hem opnieuw moeten activeren op zijn nieuwe hardware. Dus veronderstel dat de oude setup geen link meer heeft aan zijn windows licentie. Alvast bedankt voor de info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan