Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
29/05
Niet klagen en zagen ...

't is je misschien niet opgevallen, maar die kaart staat op "RUPTURE" en dat is al een paar weken zo ...

Als je op de juiste Discords zit, kan je geregeld wel een kaart scoren op LDLC, maar gemiddeld moet je toch +- € 1.000 rekenen.

Niet klagen en zagen ...

't is je misschien niet opgevallen, maar die kaart staat op "RUPTURE" en dat is al een paar weken zo ...

Als je op de juiste Discords zit, kan je geregeld wel een kaart scoren op LDLC, maar gemiddeld moet je toch +- € 1.000 rekenen.

Deze is in elk geval aan 899 verkocht op 12/04.
Zeg ik verder zonder waardeoordeel. :)

Niet klagen en zagen ...

Was er hier geen regel dat de meeneemprijs niet hoger mag zijn dan de nieuwprijs? 🙄😉 En sluiten de mods zo'n threads niet onmiddellijk met een warning dat het tegen de regels is of zoiets als lees de forumregels? 🙄

Als iets niet mag dan mag het niet.

Was er hier geen regel dat de meeneemprijs niet hoger mag zijn dan de nieuwprijs? 🙄😉 En sluiten de mods zo'n threads niet onmiddellijk met een warning dat het tegen de regels is of zoiets als lees de forumregels? 🙄

Dat ze ermee doen wat ze willen :-). Deal is rond, kaart is verstuurd en ik ben blij dat ik op korte termijn weer een kaart ter beschikking heb waarvoor ik niet op Discord-alerts moest zitten wachten in de hoop van er snel genoeg eentje op de kop te kunnen tikken.

Neen, de minimumprijs of meeneem prijs mag niet hoger zijn dan de nieuwprijs. Maar zaken mogen wel verkocht worden boven de nieuwprijs, maar dan moet je de nieuwprijs als minimum instellen en geen meeneem plaatsen en gewoon laten bieden.

Om alle zever te voorkomen kan met met die gpu’s best geen meeneem vragen en de minimum op de nieuwprijs zetten. Dan was er nu geen probleem geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan