Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor die mensen of voor die smartphones?Holy shit dat moet pijnlijk zijn

Voetballer geweest he, volgens mij onderdeel van de jeugdopleiding daarJammer dat er zoveel jesticulatie bij moet komen kijken natuurlijk.
Zeker als het deels uw eigen schuld is.

Zal wel meevallen ie pakt met arm/schouder waar ie op gevallen is gewoon zijn rugzak, als ge echt iets gebroken hebt doet ge dat nietRemco Evenepoel likt zijn wonden na dubbele crash: "Ik heb veel pijn, we zullen zien"
Potverdorie he![]()
De voetbalmentaliteit heRemco Evenepoel likt zijn wonden na dubbele crash: "Ik heb veel pijn, we zullen zien"
Potverdorie he![]()

Als ge echt iets gebroken hebt rijde ook niet verder met de fiets als gewone sterveling... Gilbert reed wel verder met die knie, ik geloof dat Wynants ooit eens een rit van nog 150km oid uitgereden heeft met wat achteraf 2 gebroken polsen bleken. Enfin, dat zullen kleine breukjes geweest zijn maar dan nog.Zal wel meevallen ie pakt met arm/schouder waar ie op gevallen is gewoon zijn rugzak, als ge echt iets gebroken hebt doet ge dat niet
Vorig jaar won Remco de Vuelta omdat Roglic letterlijk was weggevallen anders was het nog spannender geweestAls Roglic straks wint, kunnen we het nu al steken op de valpartijen van Remco... Aja!

Zeg maar gewoon eigen fout als ge op iemand zijn achterwiel rijdt.Remco komt toch wel goed weg hé, had zomaar recht op zijn schouder/sleutelbeen kunnen vallen.
Ik begrijp ook zijn frustratie, maar hij is zelf voor 50% verantwoordelijk hé, of ja imo voor meer dan 50, hij is degene die achterom kijkt. Ongelukkig natuurlijk, maar die van Trek doet weinig verkeerd he.
Als ge echt iets gebroken hebt rijde ook niet verder met de fiets als gewone sterveling... Gilbert reed wel verder met die knie, ik geloof dat Wynants ooit eens een rit van nog 150km oid uitgereden heeft met wat achteraf 2 gebroken polsen bleken. Enfin, dat zullen kleine breukjes geweest zijn maar dan nog.
Het is niet omdat je geen arm, schouder breekt dat hij geen kleine breuken kan hebben die erg vervelend zijn in zo´n rittenkoers waar rust en herstel súper belangrijk is.
Die mannen van Trek wijken wel veel meer uit van hun lijn dan Evenepoel hé. Die van Trek komen langs buiten en snijden kort af naar binnen net op het ogenblik dat Evenepoel zich opzij zet om de ruimte te laten aan de sprinters. Dit lijkt me niet de schuld van Evenepoel, die van Trek misschien maar eerder gewoon een dom race incident.
Ge moet op 2,5km van de streep midden in het peloton niet achter- maar vooruit kijken. Wat die mannen van Trek doen is súper standaard, op dat moment komen er constant waves van achterop en die rijden logischerwijs zo dicht mogelijk op andere renners voor Aero purposes. Als Remco vooruit kijkt gebeurd hier niks.Die mannen van Trek wijken wel veel meer uit van hun lijn dan Evenepoel hé. Die van Trek komen langs buiten en snijden kort af naar binnen net op het ogenblik dat Evenepoel zich opzij zet om de ruimte te laten aan de sprinters. Dit lijkt me niet de schuld van Evenepoel, die van Trek misschien maar eerder gewoon een dom race incident.