Giro d'Italia 2023

Leknessund :laugh:

Geen probleem dit, gaat over 2 seconden en sebiet nog afdalen en vlak.

EDIT: ai ai, lijkt zich wel een beetje te verbranden nu... kwalijke situatie met Thomas & TGH ineens mee vooraan, die móeten rijden.

Zou Hart nu gewacht hebben op Thomas op de Klim?
Dat was alleszins raar... die kwamen plots vanuit het niks op en over Evenpoel recht tot op het wiel van Roglic gestoomd. Vreemd, zeker omdat ik ook niet de indruk had dat Roglic echt stil viel...

Vandaar dat ik gisteren niet begreep waarom ze het Remco gisteren niet moeilijk maakten ondanks de wind. Hier zie je dat hij nog (lichtjes) last heeft van die valpartijen.

Maar het is vandaag op het einde, niet lang (wel lastig) genoeg om hem echt veel tijd aan te smeren.

(Dit was wel een typische Roglic klim natuurlijk maar een top Remco had toch wel kunnen aansluiten)

De Plus is echt weer zot goed hé. Veel op kop gereden en die komt dus blij Vlasov, Kamna en Leknessund binnen denk ik.

Tenzij het Sivakov was maar denk het niet.

Remco roze zeker? Remco binnen op 48" en Leknesund op 20"ish? dus dik 30" verschil?

Ik vrees het ook. Lek verloor nog veel tijd op het einde zichzelf opgeblazen.

Vandaar dat ik gisteren niet begreep waarom ze het Remco gisteren niet moeilijk maakten ondanks de wind. Hier zie je dat hij nog (lichtjes) last heeft van die valpartijen.

Maar het is vandaag op het einde, niet lang (wel lastig) genoeg om hem echt veel tijd aan te smeren.

Ik denk toch ook dat die val niet zo onschuldig was. Ze gaan natuurlijk het niet zeggen de rest niet op gedachten brengen. Gelukkig maar dat er nu een tijdje geen bergen meer zijn dus tijd genoeg om volledig te herstellen.

Maar het is vandaag op het einde, niet lang genoeg om hem echt veel tijd aan te smeren.
Uiteindelijk was gisteren niet verrassend... vergelijk het met de die aankomsten op de Etna. Als de wind daar tegen zit rijden ze daar vaak met 40 omhoog.

Leknessund kwam toch vrij dicht achter Remco groep binnen?
Kan, ik weet het niet zeker hoor. Maar ik denk dat het net iets meer dan een half minuutje was.

Terug
Bovenaan