Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was alleszins raar... die kwamen plots vanuit het niks op en over Evenpoel recht tot op het wiel van Roglic gestoomd. Vreemd, zeker omdat ik ook niet de indruk had dat Roglic echt stil viel...Zou Hart nu gewacht hebben op Thomas op de Klim?
Niemand durft hem aanvallen en er zijn nog 2 tijdritten waar hij wss nog veel tijd gaat pakken. Dus ja.. ik heb er wel vertrouwen in.
Seconde of 10 denk ikJa slechte afdaling inderdaad, heel wat verloren
Remco roze zeker? Remco binnen op 48" en Leknesund op 20"ish? dus dik 30" verschil?
Remco roze zeker? Remco binnen op 48" en Leknesund op 20"ish? dus dik 30" verschil?
Vandaar dat ik gisteren niet begreep waarom ze het Remco gisteren niet moeilijk maakten ondanks de wind. Hier zie je dat hij nog (lichtjes) last heeft van die valpartijen.
Maar het is vandaag op het einde, niet lang (wel lastig) genoeg om hem echt veel tijd aan te smeren.
Uiteindelijk was gisteren niet verrassend... vergelijk het met de die aankomsten op de Etna. Als de wind daar tegen zit rijden ze daar vaak met 40 omhoog.Vandaar dat ik gisteren niet begreep waarom ze het Remco gisteren niet moeilijk maakten ondanks de wind. Hier zie je dat hij nog (lichtjes) last heeft van die valpartijen.
Maar het is vandaag op het einde, niet lang genoeg om hem echt veel tijd aan te smeren.
Kan, ik weet het niet zeker hoor. Maar ik denk dat het net iets meer dan een half minuutje was.Leknessund kwam toch vrij dicht achter Remco groep binnen?