Giro d'Italia 2023

Zag er ook wat zenuwachtig uit op de natte steentjes? Misschien dat dat laatste stuk op de asfalt nog wel wat beter doet.

tjah onderschat toch ook gewoon Thomas niet natuurlijk. Die eerste tijdrit was echt wel fenomenaal hoeveel tijd hij daar pakte dan denk ik dat dit meer in de lijn ligt die je mag verwachten van deze renners.

Het natte wegdek zijn toch verzachtende omstandigheden? Na zijn valpartijen misschien iets meer voorzichtigheid ingebouwd...

Het natte wegdek zijn toch verzachtende omstandigheden? Na zijn valpartijen misschien iets meer voorzichtigheid ingebouwd...
Ik denk het ook hoor. Verloor tijd op de kasseitjes in de stad en nam die tijd dan weer terug op het gewone wegdek naar het einde toe.

tjah onderschat toch ook gewoon Thomas niet natuurlijk. Die eerste tijdrit was echt wel fenomenaal hoeveel tijd hij daar pakte dan denk ik dat dit meer in de lijn ligt die je mag verwachten van deze renners.

Plus het weer doet ook wat natuurlijk, zeker na de valpartij toch wat minder risico nemen?

Terug
Bovenaan