Giro d'Italia 2025

Moschetti doet niks verkeerd zegt Karsten daar :laugh:

Hij doet minder verkeerd dan dat het lijkt hoor. Zal wel gedeklasseerd worden en een gele kaart krijgen omdat ze het al voor minder hebben gegeven, maar uiteindelijk blijft dat afwijken van zijn lijn goed binnen de perken imo. Kooij gewoon heel dom.

Hij doet minder verkeerd dan dat het lijkt hoor. Zal wel gedeklasseerd worden en een gele kaart krijgen omdat ze het al voor minder hebben gegeven, maar uiteindelijk blijft dat afwijken van zijn lijn goed binnen de perken imo. Kooij gewoon heel dom.

En is gedeklasseerd. Normaal ga ik wel akkoord met de jury maar dit keer vind ik er toch heel weinig aan. Misschien zijn tweede beweging dat er een beetje over was maar dat hij recht naar de meet sprint en daardoor geen ruimte laat voor Kooij vind ik weinig verkeerds aan.

En is gedeklasseerd. Normaal ga ik wel akkoord met de jury maar dit keer vind ik er toch heel weinig aan. Misschien zijn tweede beweging dat er een beetje over was maar dat hij recht naar de meet sprint en daardoor geen ruimte laat voor Kooij vind ik weinig verkeerds aan.

Het trekt al heel de Giro op niets hoor. Precies voetbal waar de VAR met een vergrootglas naar alles kijkt en wel altijd iets kan vinden wat niet helemaal correct is. Kanter deed weinig, Bussato ook, Welten helemaal niets (die was echt een schande)...

Hebben wij nu een totaal andere sprint gezien of zo?

Misschien moet ik de beelden nog eens herbekijken, maar voor zover ik mij kan herinneren begint hij in 't midden te springen en gaat hij volledig naar links waardoor hij dus volledig Kooij insluit.

Als dat geen terechte DSQ is weet ik het toch ook niet meer.

Hebben wij nu een totaal andere sprint gezien of zo?

Misschien moet ik de beelden nog eens herbekijken, maar voor zover ik mij kan herinneren begint hij in 't midden te springen en gaat hij volledig naar links waardoor hij dus volledig Kooij insluit.

Als dat geen terechte DSQ is weet ik het toch ook niet meer.

Weg draait naar links. Hij sprint rechtdoor.

Waarom laat Kooij zich, net als eergisteren trouwens, uit het wiel van zijn ploegmaat terugzakken naar plek 6-7-8, om dan ingesloten te geraken??? Is dat gewoon van niet beter kunnen? Echt heel vreemd.

Weg draait naar links. Hij sprint rechtdoor.
Als hem rechtdoor sprint zou hem rechts eindigen he :unsure:
Er was wel meer ruimte initieel tussen hem en de boarding maar vrij logisch dat hij naar links gaat als de weg zo draait
Fout 1 is organisatie die geen rechte lijn kan voorzien

Waarom laat Kooij zich, net als eergisteren trouwens, uit het wiel van zijn ploegmaat terugzakken naar plek 6-7-8, om dan ingesloten te geraken??? Is dat gewoon van niet beter kunnen? Echt heel vreemd.
900m te gaan dan weet je dat Wout gaat stilvallen en moet je van heel ver aangaan of ze komen met meer snelheid van achter u

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan