Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know, gewoon leuk dat hij terug is.Kan dit hé podium ooit in Strade met zijn ploegmaats erbij als die niks overkomt haal hem nog maar eens terug in deze rit
Ik zie niet echt waar VA de rest kan lossen hier.
laatste kilometersDit moet hij toch echt wel kunnen afmaken in een sprint, ondanks alles
Laatste km is te steil, zou straf zou moest hij daar Bernal kunnen lossen.Dit moet hij toch echt wel kunnen afmaken in een sprint, ondanks alles
Zie ik niet meer gebeuren. Ze moesten het al lang gedaan hebben.Maar die kan altijd worden terug geroepen om Ayuso/Yates te helpen.
Konrad rijdt daar op kop.Vacek naar de kopgroep aan het rijden en daarachter zit Cicone op kop te rijden van de Ayuso groep![]()
Konrad maar soitVacek naar de kopgroep aan het rijden en daarachter zit Cicone op kop te rijden van de Ayuso groep![]()
VA is aan het WoutenWout wel weer top.

Nog veel volk denk ik.Wie had er Del Torro van het begin in zijn sporza manager team?
Maar UAE had Ayuso en A. Yates als kopman. Del Toro ging knechten.Nog veel volk denk ik.
Is toch geweten dat dit een talentje is.