Giro d'Italia 2026

Zijn relatieve frisheid wordt (volgens PCS) zelfs beloond met Giro - Tour en nog die flutkoers op 1/05 :crazy:
Top-tien in de Giro zou al fantastisch zijn, na zijn pechvoorjaar.

Die is ook nu weer ziek trouwens (was tijdens klassiekers al beginnend).

Dat is dan ook zijn probleem, nog nooit een grote ronde gereden waarin hij 3 weken fit kon blijven. Zou me verbazen als dat nu wel lukt. Denk dat hij ook eerder op ritten mikt daarom.

Ge maakt mij niet wijs dat er geen vloek rust op dit team, wat is dit nu weer :laugh: :wallbash:

Dit verzin je toch niet :rofl:

Hoe waanzinnig veel koeienstront moet er al op de baan liggen om een half peloton ziek te krijgen. Misschien eerder opteren voor een andere ploeg kok? :unsure:

Dit verzin je toch niet :rofl:

Hoe waanzinnig veel koeienstront moet er al op de baan liggen om een half peloton ziek te krijgen. Misschien eerder opteren voor een andere ploeg kok? :unsure:

Da's wel niet de eerste keer dat ik zo een verhaal hoor. Paar jaar geleden nog eens. Lotto heeft heel die koers ook op kop van het peloton gereden met hun team. Ik kan me wel voorstellen dat ge veel vuiligheid binnenkrijgt als het ook nog eens slecht weer is en dus alles opspat.

Dat regen (en dus opspattend vocht) tot maag problemen leid hoor je toch vaak.

Nu de gemeente mag toch wel zijn wegen properder houden er zal maar een school in de buurt liggen en dat elke scholier plots ziek valt.

Lotto is niet de enige ploeg inderdaad.
Komt inderdaad wel vaker voor na regenachtige ritten op vuil wegdek. Soms nemen ze preventief en nadien wat extra probiotica.
Toch wel ferm nu!

Pogacar haalde toen ook 6 ritzege's binnen.
Moet voor Vingegaard peanuts zijn om minstens
dit aantal te evenaren.
Acht aankomsten bergop. Ik ga teleurgesteld zijn als hij er minder dan vier wint.

Volgen in de tweede rit en laat iemand anders het roze pakken.
Rit zeven is de Blockhaus. Dat lijkt een zekere eerste winst (om een paar minuten te pakken).
De dag nadien een punchy bergop. Volgen en eventueel afmaken.
Rit negen ook bergop. Kan drie op een rij worden. Tegen dan moet hij toch zo'n +3 minuten hebben in de GC.
Kans zit erin dat hij vanaf dan gewoon volgt en energie spaart in het vooruitzicht van de Tour.

Nu we de definitieve startlijst kennen zal de GC weinig zonder ongelukken wel vastliggen.
Kan Vingegaard natuurlijk niet aan doen, maar op deze manier pakt hij wel relatief eenvoudig een grote ronde zonder zich echt uit te putten naar de Tour toe.
De vraag die bij mij spontaan opkomt is, wat als Remco in deze positie zou zitten?
Hij zou het waarschijnlijk moeilijker hebben, maar dit zou wel een kans zijn voor zijn 2de grote ronde te pakken.

Acht aankomsten bergop. Ik ga teleurgesteld zijn als hij er minder dan vier wint.

Volgen in de tweede rit en laat iemand anders het roze pakken.
Rit zeven is de Blockhaus. Dat lijkt een zekere eerste winst (om een paar minuten te pakken).
De dag nadien een punchy bergop. Volgen en eventueel afmaken.
Rit negen ook bergop. Kan drie op een rij worden. Tegen dan moet hij toch zo'n +3 minuten hebben in de GC.
Kans zit erin dat hij vanaf dan gewoon volgt en energie spaart in het vooruitzicht van de Tour.
Visma moet dan continu controleren, veel van die ritten zouden wel eens voor de vluchters kunnen worden

Ik zeg Vingegaard 4 ritten (7-9-19-20)
Die gaat zich niet moe maken als dat niet moet ;)

Hij richt zich vooral op het grote doel van het seizoen om Wout de gele trui te bezorgen in Barcelona :p

Het klassement gaat een maat voor niets zijn deze Giro, zeker gezien ik totaal niets heb met Vingegaard.

Van mij mag ie de Giro winnen met 10 minuten voorsprong, maar dan wel dat het gros van de bergritten voor de vlucht is zodat we daar tenminste strijd gaan zien. Misschien leren we zo weer wat leuke talentje/onbekendere renners kennen.

Magnier knap, goed werk van de ploeg allemaal hun steentje bij gedragen.

MIlan valt toch een beetje tegen zat toch goed maar ging niet echt snel.

Mooi van Magnier, zal wel deugd doen bij hem en QS. Teleurstellende sprint van Milan, amai.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
29 30 31
Reacties
616
Weergaven
42K
Terug
Bovenaan