Giro d'Italia 2026

Vingegaard die het veld nog maar eens oprolt. Eigenlijk de eerste keer met een verschil dat je zou mogen verwachten gezien het veld.
Blijkbaar wel ziek geweest in de eerste week van de Giro? Wat de reden ook was, hij zag er vandaag alleszins een stuk beter uit dan op Blockhaus 10 dagen geleden.

Vingegaard die het veld nog maar eens oprolt. Eigenlijk de eerste keer met een verschil dat je zou mogen verwachten gezien het veld.
Blijkbaar wel ziek geweest in de eerste week van de Giro? Wat de reden ook was, hij zag er vandaag alleszins een stuk beter uit dan op Blockhaus 10 dagen geleden.

Waarschijnlijk heeft die ook gewoon gepiekt later op de Giro aangezien hij met de Tour nog een groter doel heeft?

Als je vingegaard even weg denkt, best wel een spannende giro voor GC :)

Ook de puntentrui vind ik nog spannend.
Ik vermoed dat narvaez hem pakt als hij ergens ook nog eens goed kan scoren in de eindsprint.

Dat Vingegaard in het begin van de Giro sukkelde met ziektekiemen zal toch niet gelogen zijn.

6,77/kg voor 30'50". Niveau'tje hoger als op Blockhaus 👍🏻

Als dat de afspiegeling is van een beetje ziekjes zijn dan wil ik ook wel een beetje ziekjes zijn…

Ik denk dat het ook wel een combinatie is van niet een super gevoel te hebben en te beseffen dat de giro nog wel even is en er ook nog een tour aankomt. Woekeren met de krachten kan wel eens tof zijn, maar zoals hij laat zien kan hij het verschil vrij snel maken als het nodig is.
Volledig zoals verwacht ook.

Weer niet voor Milan.

Geweldig werk van Stuyven in die laatste kilometer.
Allé, zondag nog een 4e voor Magnier?

Toch onverwacht, veel zitten er op hun tandvlees een beetje (wat logisch is).
want Ik had iets meer vuurwerk verwacht op het klimmetje
(of toch al op spaarstand voor morgen?)
Top werk van QS

Wat een leadout van Stuyven dit was voor Magnier een binnentikkertje.

Eulalio blijft ook geven geweldig kereltje hopelijk geen blessure overgehouden aan zijn val.

Klimmetje was smal en ze kwamen met een vol peloton aan en het waren vooral de klassementsrenners die geen tijd wilden verliezen en sprinters die gewoon boven wilden komen wie wilde aanvallen moest van te ver beginnen.

Klimmetje was smal en ze kwamen met een vol peloton aan en het waren vooral de klassementsrenners die geen tijd wilden verliezen en sprinters die gewoon boven wilden komen wie wilde aanvallen moest van te ver beginnen.
wisten ze wel op voorhand, ik had verwacht dat UAE hier een bommetje ging droppen met Christen, Arrietta , Narvaez maar allemaal te ver weg.
Zelf al mislukte het op de rit dan te winnen, vooral imo voor de puntentrui.
Nu is het helemaal verloren.

Niet gedacht dat Magnier hier zou kunnen winnen. Knap weeral.

Jammer dat ik hem eenmalig op de bus gezet heb van m'n Giro wielermanager
:angry:

lol boel in de kopgroep als ze op deze manier hun kans op een rit niet verspelen

Nu al 2 dagen op rij dat ik plots reclame krijg. Heb al een abonoment op HBO Max en dan onderbreken ze de koers om reclame te maken voor iets dat ze weten dat ik al heb :angry:

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
29 30 31
Reacties
616
Weergaven
42K
Terug
Bovenaan