Goede voornemens voor 2021!

eniac

Well-known member
Crowdfunder FE
Vond ik nog wel een leuke thread, dus laten we hem hier ook weer opstarten :)

• Wat zijn jouw goede voornemens voor 2021?
  • Bonusvraag: hoe zat het met jouw voornemens voor 2020? Zijn die gerealiseerd?

Mijn goede voornemens:
  • Het jaar eindigen met hetzelfde gewicht als waarmee ik het zal beginnen (80kg)
  • 1500 loopkilometers
  • Stretch goal: marathon lopen
2020 voornemens: ik wou, denk ik, nog 10kg afvallen na in 2019 13kg afgevallen te zijn. Het zijn er uiteindelijk geen 10 maar 20 geworden. Mission accomplished.

Leuk topic.

Goede voornemens 2021: Don't let the baby die :P
Voornemens 2020:
* Tuin aanleggen: done
* Home cinema afwerken: gedeeltelijk klaar (Corona-achterstand)
* Blijven sporten: door de omstandigheden terug geminderd, maar wél beginnen karten, dat is ook sport he...

Goede voornemens:
- voor de eerste keer ooit: afvallen, niet veel, maar een kg of 8 mag er toch wel af.
- zoals elk jaar: sporten en genieten van de natuur
- onze baby die in april komt een mooie thuis geven

2020 voornemens: veel lopen en fietsen heb ik niet gedaan in 2020, wel terug veel beginnen wandelen waardoor ik toch vele uren in de natuur heb kunnen spenderen en dat is voor mij ook belangrijk. Ondanks corona hebben wij hier een heel mooi jaar gehad (verhuisd naar ons huis, vriendin die zwanger is geworden) en gaan dus ook met een opgeheven hoofd naar 2021.

Goeie voornemens voor 2021: terug iets meer focus leggen op de job. Ik heb dit jaar wat veel geteerd op voorgaande successen. 't zal niet evident zijn want over 4 weken wordt m'n zoon geboren. Die zal uiteraard ook de nodige aandacht krijgen, net zoals m'n dochter.

Voor 2020 had ik mij voorgenomen om terug een six pack te kweken. 't is tot nu toe maar een 4-pack maar we komen er wel :unsure:

Haha juist ik wou in 2020 gitaar leren spelen oeps.

2021: gitaar leren spelen. :unsure:
En minder posten op 9lives!

Mijn goede voornemens:
- Gewicht stabiel houden (afgevallen in 2020 en dat wil ik graag zo houden uiteraard),
- Meer gaan zwemmen (of mezelf beter inschatten en geen 10-beurtenkaart half laten vervallen),
- Op werkvlak wordt 2021 een héél uitdagend jaar, dus mijn voornemen hier is om de werkdruk zoveel mogelijk te bewaken (en tijdig te signaleren).

- Hopelijk terug een job vinden waar ik me goed bij voel, sinds het vetrek bij mijn vorige werkgever niet echt gelukkig meer op het vlak van werk.
Heb al een (voorzichtig) gesprek gehad met de vorige werkgever over een mogelijkse terugkeer (deed mijn job er wel graag) dus hopelijk komt hier begin 2021 ook snel positief nieuws uit de bus!

- gewicht proberen houden, maar zie me dat wel slagen (discipline is oké)
- lief vinden
- meer sociaal contact (want laatste jaren is het triestig)

Niet de gewoonte om goede voornemens te maken, maar het komende jaar toch terug op gewicht proberen komen. De corona-kilo's zijn met teveel...

Ben eigenlijk al begonnen vorige maand om meer op mijn eten te letten en terug wat meer te bewegen, maar zal belangrijk zijn om het nog een tijdje vol te houden :p

2021: voor de eerste keer: 10kg verliezen // proberen wekelijks een goede wandeling te maken in het weekend // genoeg sparen voor 2 nieuwe high-mid end gaming pc's

2020: Ik ging mezelf dwingen meer hemden te kopen door te stellen dat ik enkel t-shirts mag kopen als ik een gelijk aantal hemden kocht.. opgelost door niks te kopen..

2021:
- Meer aan mezelf denken en me niet standaard wegcijferen voor anderen
- Gewicht op peil houden, er is een kleine 10kg af en nu sta ik terug pre-kids gewicht
- Sneller signaleren als ik verzuip int werk

Blijven werken aan mijn eetproblemen. Ik zit nog met ondergewicht, maar op een paar vlakken heb ik wel positieve voortuigang gemaakt in 2020, al gaat het erg traag en herval ik nog te veel. Het is intussen bijna 2 jaar geleden dat ik bijvoorbeeld frieten heb durven eten. In 2021 wil ik mezelf meer uitdagen om die angst rond voeding los te laten.

Men face to face sociaal contact hopelijk terug sterk verhogen.

Twee a drie reizen proberen te doen.

Nog meer van t leven genieten dan ik al deed.

- Coronakilo's kwijtspelen en gewicht behouden
- Verder groeien in fotografie om er eventueel iets mee te verdienen
- De groei en ontwikkeling van mijn dochter zo bewust mogelijk ervaren
- Huis verder afwerken

2020 was m'n goede voornemen mensen bij elkaar te slaan in de ring of zelf slaag te krijgen. Dat was voorzien in april dus dat is niet doorgegaan.

2021 proberen we 't opnieuw gewoon.

Goede voornemens:

- Nog enkele kilo's verliezen.
- Meer sporten, (wandelen, lopen, ....)
- Proberen minder te stressen en dingen los te laten....

- ....

Een huis kopen, als er iets vrijkomt op mijn shortlist: van werk veranderen, en volhouden om om de dag te lopen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan