Goedkoop pakjes sturen naar Nederland

Rage

New member
Hallo!

Ik ben online mijn vinyl collectie aan het verkopen, maar een pakje versturen met BPost naar Nederland naar een adres is 16,40 euro!

Een alternatief zou zijn om in de auto te springen, naar Nederland te rijden en dan van daar te sturen.

Maar misschien zijn er nog alternatieven? Ik had gehoopt op 8 of 9 euro voor een pakje!

Hallo!

Ik ben online mijn vinyl collectie aan het verkopen, maar een pakje versturen met BPost naar Nederland naar een adres is 16,40 euro!

Een alternatief zou zijn om in de auto te springen, naar Nederland te rijden en dan van daar te sturen.

Maar misschien zijn er nog alternatieven? Ik had gehoopt op 8 of 9 euro voor een pakje!
Heb ik al 2x gedaan, net over de grens een postkantoor zoeken en van daaruit sturen. Scheelt echt een hoop geld.
Maar je mag dan ook niet te ver van de grens wonen, anders doen je brandstofkosten het verschil teniet :p

Heb je de prijs al eens gechecked om met PostNL te verzenden?
Je kan een verzendlabel maken op de website en dan via de Belgische PostNL punten (waar je ook pakjes ophaalt bij niet thuis) verzenden, gewoon daar binnen steken.
Ik doe dat soms voor internationale pakjes omdat die goedkoper zijn, dus misschien is dat voor verzending naar Nederland ook wel zo.

Terug
Bovenaan