Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Geen idee hoe ze die punten berekenen
messchien op basis van je DR level als je 2 de eindigd met al die achter je lagere ranking hebben ...minder punten 🤔

Deze week nieuwe TT een rally 1 eb is behoorlijk pittig 500e en net goud ga deze wellicht nog moeten verbeteren heb er geen vertrouwen in gold tijd edit is nog gezakt nu 105de en hopelijk safe

Laatst bewerkt:
Nieuwe beelden van Yas Marina met een oude bekende. :love2:

De legendarische Renault Espace F1, voor het laatst in Gran Turismo 2.
Voorzien van een V10-motor uit de Williams FW15C.

a35-gif.1490934

Beelden van de echte:

En we kunnen ons ook aan alweer een nieuw automerk verwachten: Polestar.

Meer nieuws rond de grote december update. Er komt blijkbaar ook een betalende DLC met nog wat nieuwigheden o.a. een nieuwe soort career mode, lijkt het. O.a. ook al redelijk wat coverage van YouTubers ook.

EDIT: die coverage is gewoon allemaal copied van een officiële announcement blijkbaar (vroeg me al af of ze een beta hadden of zo). Bij deze de officiële video:

En op de PS blog:

https://blog.playstation.com/2025/11/11/gran-turismo-7-power-pack-dlc-coming-december-4/

Ben wel benieuwd naar de prijs, gezien ze ook 5M credits geven wat op zich al €50 is...

Laatst bewerkt:
PSVR2 + stuur/pedalen = wow. Die immersie is wel ongelooflijk. Goede tijden zitten er totaal (nog) niet in. Sowieso is een FFB stuur al enorm wennen en ben ik momenteel nog een pak trager dan met controller.
Voorlopig wel nog zeer korte sessies, want zelfs na 30’ ben ik achteraf (niet het moment zelf) wat misselijk na VR.

Er zit wel een ‘fout’ in: wanneer je wagen ‘rolt’ (zijwaarts kantelt) is het beeld alsof je hoofd mooi rechtop blijft ipv mee kantelt. Misschien ergens een setting.

Laatst bewerkt:
PSVR2 + stuur/pedalen = wow. Die immersie is wel ongelooflijk.

Er zit wel een ‘fout’ in: wanneer je wagen ‘rolt’ (zijwaarts kantelt) is het beeld alsof je hoofd mooi rechtop blijft ipv mee kantelt. Misschien ergens een setting.
idd top ervaring combo vr + wheel

Die zijwaartse beweging is op bankings is spijtig genoeg niet op te lossen...geen setting hiervoor 😌

Met wat geluk in de update van volgende week. Want vind dit wel een heel basic ding dat ze mogen voorzien, al went het wel snel.

Morgen spec III update.
  • Ferrari 296 GT3 '23
  • Ferrari 296 GTB '22
  • FIAT Panda 30 CL '85
  • Mine's BNR34 GT-R N1 base
  • Mitsubishi FTO GP Version R '97
  • Polestar 5 Performance '26
  • Renault Espace F1 '95
  • Gran Turismo F3500-B

Ook 2 nieuwe circuits: Abu Dhabi en Montréal. En nog veel meer:

Power Pack prijs is ondertussen ook bekend: 29,99 euro.

Ik heb Canada getest met Super Formula en kon mijn stuur zodanig slecht in bedwang houden dat ik na 3 laps gewoon gecrasht ben op een recht stuk (11nm ter info). Er lijkt met de update iets serieus veranderd te zijn aan de physics of wheel support, of ik moet opnieuw mijn stuur instellingen gaan aanpassen.

Die nieuwe 70 cap for Collector Level is toch ook weer belachelijk. Ben direct van 50 naar 70 gegaan terwijl ik nog altijd ‘maar’ 400 van de 550 auto’s heb. Snap totaal niet waarom dit capped is.

Vandaag alweer een (kleine) update, met iets wat al veel langer moest gebeurd zijn...

- Adjusted the behaviour of the shift down operation when 'Gear Shift: Manual' is enabled in 'Assist Settings' wherein the input will be ignored when trying to shift gear down at extremely high rpm/speed

Gedaan met de dominantie van Jeddah in de time trials? 🙏

Gedaan met de dominantie van Jeddah in de time trials? 🙏

Waarover gaat dat eigenlijk ? Ik zag op socials ook veel voorbij komen over die verandering in Manual Gears maar ik heb totaal geen idee waarover het eigenlijk gaat. Volgens wat ik las moet er precies ergens een truuk geweest zijn om snel van 6de naar 1ste te shiften en dat dan iets deed of zo ?!

Gisterenavond ontdekt dat niet alleen de nieuwe circuits Abu Dhabi en Montreal een nieuwe circuit experience hebben, maar ook Eiger Nordwand. Daar heb je voortaan ook een reverse variant.
En aan het aantal vrienden op de leaderboards te zien, ben ik niet de enige die dat nieuws gemist heeft. 🥲

Allen daarheen!

Gisterenavond ontdekt dat niet alleen de nieuwe circuits Abu Dhabi en Montreal een nieuwe circuit experience hebben, maar ook Eiger Nordwand. Daar heb je voortaan ook een reverse variant.
En aan het aantal vrienden op de leaderboards te zien, ben ik niet de enige die dat nieuws gemist heeft. 🥲

Allen daarheen!
Niet te rap rijden 😅 net nog wat lapkes gedaan op Barcelona met de WRX was pittig om uw tijd 👍 te kloppen zit nu op m'n limiet 🥵 , btw in VR is die Citroen afschuwelijk kan beter een blindhoek opzetten . Vrolijk Kerstfeest alvast 🎅

Niet te rap rijden 😅 net nog wat lapkes gedaan op Barcelona met de WRX was pittig om uw tijd 👍 te kloppen zit nu op m'n limiet 🥵 , btw in VR is die Citroen afschuwelijk kan beter een blindhoek opzetten . Vrolijk Kerstfeest alvast 🎅

Ik had dan weer veel moeite op Spa.

R18 was al geen optie want ik zag geen remlichten op de ghost. 🥲 Die nieuwe vergelijkingsfunctie is wel handig, daarmee gezien dat ik de eerste bocht na de Kemmel echt veel te traag nam. Maar je zat daar ook met die onnozele groene paaltjes die je moest ontwijken waardoor mijn lijn sowieso al nooit echt perfect was. En als je dan eens een goeie ronde had kom je bij die laatste 2 stomme bochten van het circuit aangevlogen met -0.500 en rij ik alsnog over de streep met +0.200. 😭

Jij ook een vrolijke kerst!

DeTT op Spa was ok heb daar al genoeg rondgereden en tja die obstakels zijn irritant maar dan nog liever die dan die bulten van vb Laguna seca 😅

Nieuwe TT is leuker dan verwacht ben geen fan van GV tracklimits zijn er 🤬 hoop op het eind in de top 1000 te zitten optimale tijd is in de .54 😃

19b573105d211-screenshot-Url.jpg

Terug
Bovenaan