Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Voor mij de Civic Type R EK9!

En deze is voor mij 1 van de legendarische wagens :

Ja, om goedkoop te shoppen moet ge alleszins niet meer bij DreamLand zijn.
Dat is dan toch ook sinds gisteren veranderd? Ik koop daar normaal altijd mijn games voor 5-10 euro minder dan elders... Waar moeten we dan kopen? Bol is hier altijd te laat, daar koop ik nooit nog dingen op release.

Dat is dan toch ook sinds gisteren veranderd? Ik koop daar normaal altijd mijn games voor 5-10 euro minder dan elders... Waar moeten we dan kopen? Bol is hier altijd te laat, daar koop ik nooit nog dingen op release.

Toevallig een hyper Carrefour in de buurt? Die lijken met €67,99 veruit het goedkoopste.

gt7.png

€64.49 op de Franse amazon, inclusief verzending. Alleen heb je 'm dan waarschijnlijk niet vrijdag.

Ik zou deze liefst digitaal kopen omdat GT me een spel lijkt dat ik afwissel met story based spellen die ik meestal wel op disc koop, maar €79.99... Dat blijft voor mij toch een serieuze drempel.

€64.49 op de Franse amazon, inclusief verzending. Alleen heb je 'm dan waarschijnlijk niet vrijdag.

Ik zou deze liefst digitaal kopen omdat GT me een spel lijkt dat ik afwissel met story based spellen die ik meestal wel op disc koop, maar €79.99... Dat blijft voor mij toch een serieuze drempel.

Gewoon 2 kaartjes van 35 euro op cdkeys kopen, dan betaal je maar 72 euro. Komt al wat dichter tegen de disc prijs aan.

Net een interne ssd (2tb) gekocht én geïnstalleerd, zo kan ik zonder veel gedoe de versie booten naar keuze, ik zal hier bij release de dual entitlement wel eens toelichten, in alle geval, klaar voor de vrijdag :woohoo:

En straks eens kijken naar de grootte op disc voor beide versies, edit :

Ps5 :96,84gb
Ps4 : 102gb

Laatst bewerkt:
Oh wacht effe, ben niet mee.
waarom PS4 verie installeren op uw PS5? Of lees ik het verkeerd

Oh wacht effe, ben niet mee.
waarom PS4 verie installeren op uw PS5? Of lees ik het verkeerd
Ik heb de 25th anniversary edition, dus beide versies, maar ben niet zeker of ik het ps5 bakje ga gebruiken, valt nog af te wachten...

Eigenlijk kan ik de ps4 in mijn slaapkamer zetten nu en daar nog ne 24u doen alvorens in slaap te vallen :ROFLMAO:

En dus ja beide versies op mijne ps5 zetten, ik moest nu al plaats ruimen voor 1 versie

Over 3 kwartier komt de review online. Wie met vragen zit, mag mij bestoken :p Weekje lang zeer intensief gespeeld.

Over 3 kwartier komt de review online. Wie met vragen zit, mag mij bestoken :p Weekje lang zeer intensief gespeeld.
Qua graphics is er wat sfeer rond of alles statisch? Zoals de bomen de niet bewegen. Geen blaadjes dat rond vliegen. Vond altijd die games veel te clean.

Qua graphics is er wat sfeer rond of alles statisch? Zoals de bomen de niet bewegen. Geen blaadjes dat rond vliegen. Vond altijd die games veel te clean.
Helaas inderdaad zeer statisch en klinisch, zoals we gewoon zijn. De belichting en 4K-resolutie maken wel veel goed.
Vooral in replays vallen wat mindere zaken op omdat je in luchtshots veel dingen te zien krijgt die je vanop de baan niet ziet, en dan gaat het o.a. over wazige textures en primitieve models. Er is ook wat pop-up, beetje verrassend voor een next-gen spel, maar het stoorde me niet echt.
Maar goed, reflecties op een nat wegdek, lage zon, koplampen tijdens nachtraces, die dingen zien er echt zalig uit.

Terug
Bovenaan