Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Hoe vaak komen die 3 legendary Le Mans auto's in de Hagerty collection ? Ik heb er nog 1 nodig voor Platinum en is een beetje stom dat ik nu daarop moet wachten en zien dat ik die ook niet mis als hij langskomt. Ik hoop dat ik geen maandenlang daar wekelijks of zo moet gaan checken om hem niet mis te lopen.

Ik heb ze juist alle 3 gekocht, heb 110uren in het spel ongeveer, moet nog is kijken.
Heb echt niet veel gespeeld, had het spel gekregen voor mijn Kerstmis.
Die Ferrari kost wel 20,000,000 en die Ford was ook 12,000,000 redelijk kostelijke wagens die Legendarische.
Nu moet ik nog alle normale licentie's goud en ik heb Platinium.
Edit:Hoe lang het duurd weet ik niet juist, maar heb toch ook een hele tijd moeten wachten hoor.

je moet idd wat geduld hebben bij die drie legendary cars (of wat geluk dat je niet te lang moet wachten)

Net de Fuji TT gedaan gold in enkele sessie's die Subaru 😍 heeft goe grip op een nat wegdek thx voor degene die deze livery gemaakt heeft ben den naam vergeten. 👍

Die Ferrari kost wel 20,000,000 en die Ford was ook 12,000,000 redelijk kostelijke wagens die Legendarische.

Ja, had online al ergens gelezen dat ze de prijs naar $20M gebracht hadden. Maar heb dat ondertussen ook al bijeen gespaard. Zal dus maar elke week zeker 1x checken of hij er niet tussenzit. Of als iemand hem ziet staan de komende weken/maanden, mag hij me altijd een DM sturen :).

EDIT: Nevermind, ik check nog eens, en waarempel, daar is ie :). Platinum is een feit.

Laatst bewerkt:
De licenties zijn hier ook binnen, buiten S-7 nergens echt noemenswaardige problemen gehad. Met die Super Formula is het echt gewoon overal plank gas geven en die auto plakt wel, groot verschil met andere wagens.

De licenties zijn hier ook binnen, buiten S-7 nergens echt noemenswaardige problemen gehad. Met die Super Formula is het echt gewoon overal plank gas geven en die auto plakt wel, groot verschil met andere wagens.
Voor mij is dit de hel soms lol dat zal me ook van de platinum houden vrees ik.

Voor mij is dit de hel soms lol dat zal me ook van de platinum houden vrees ik.
cava nog wel vind ik, op die S-7 heb ik +- 1u gezeten denk ik en ik heb lang geen games op PS5 meer gespeeld. Voor mij zijn het eerder die legendary cars en die 28 miljoen credits die je ervoor nodig hebt. Ik heb geen zin om races te grinden om geld te verdienen.

cava nog wel vind ik, op die S-7 heb ik +- 1u gezeten denk ik en ik heb lang geen games op PS5 meer gespeeld. Voor mij zijn het eerder die legendary cars en die 28 miljoen credits die je ervoor nodig hebt. Ik heb geen zin om races te grinden om geld te verdienen.
28 miljoen wtf

Je moet ze voor die trophy niet tegelijk in je garage hebben. Je mag ze verkopen ook, en dan ben je "maar" 14 miljoen kwijt.

Speciaal voor jullie eens gaan piepen in de game.

nieuwprijsverkoopprijs
Ferrari 330 P4 '6720 000 000~13 000 000
Jaguar XJ13 '6612 000 000~7 500 000
Ford Mark IV Race Car '676 750 000~4 500 000
totaal38 750 00025 000 000

Je hebt dus 20 miljoen nodig voor de Ferrari, en dat is het eigenlijk.
Want verkoop je die Ferrari, heb je nét genoeg voor de Jaguar, en als je die vervolgens ook weer verkoopt, heb je nét genoeg voor de Ford.

je moet idd wat geduld hebben bij die drie legendary cars (of wat geluk dat je niet te lang moet wachten)

Net de Fuji TT gedaan gold in enkele sessie's die Subaru 😍 heeft goe grip op een nat wegdek thx voor degene die deze livery gemaakt heeft ben den naam vergeten. 👍

Grote kans dat die livery van mij is HalfgodHalfdevil of svenhjs666
Leuk dat je hem effectief gebruikt.

Probeer al tijdje andere Beyond Gaming liveries te maken maar om 1 of andere reden ben ik nooit niet content.
Heb nog ene gemaakt op ene Suzuki Swift (weet wel niet meer op welke denk de straatversie) en op de Ferrari 458 Gr.3

Hier nochtans niets moeten grinden. Wel wekelijks de challenges en TT doen en dan had ik wel minstens $2M per week. Verder ook zeer veel te verdienen met Circuit Experiences.
Heb nu al 350 wagens of zo (enkel dubbels verkocht). En verder nog 5 missions, 4 Master-S licenses en de beruchte Nurburgring full track CE en dan heb ik alle offline content gedaan.

Ik moet nog 3 trophies voor platinum.

- de foto session
- gold license met de porsche op spa (1,4 sec te traag)
- de Ford voor legendary cars trophy (heb de credits, maar nog nooit in de store gezien)

Ik moet nog 3 trophies voor platinum.

- de foto session
- gold license met de porsche op spa (1,4 sec te traag)
- de Ford voor legendary cars trophy (heb de credits, maar nog nooit in de store gezien)
Die license op Spa valt wel mee als je daar even focus op legt. Gewoon op de dry line blijven, curbs vermijden en zien dat de laatste sector goed is. Daar verloor ik het meeste tijd (Blanchimont naar de chicane toe).

Ik kom voor in Tidgney zijn plebs of the week video, maar niet als punter 😅

Wel spijtig dat ik niet echt in beeld kom, gezien ik reclame maak voor BG

1740595142070.png

kan iemand van jullie dat BG logo beschikbaar maken voor in de editor of houden jullie dat liever prive 😋 if so no problemo 🫡 of mocht je een liv kunnen maken voor de Genesis Gr3 😍

Terug
Bovenaan