Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Vandaag voor de eerste keer terug online in de sport modus gespeeld. Bewust geen quali om achter in het veld te starten. Genoten, ondanks de idioten. Zo’n inhaalrace van p16 naar p5-6-7 is wel machtig.
Ik wil er alleen maar meer terug een stuur van. :unsure:

Vandaag voor de eerste keer terug online in de sport modus gespeeld. Bewust geen quali om achter in het veld te starten. Genoten, ondanks de idioten. Zo’n inhaalrace van p16 naar p5-6-7 is wel machtig.
Ik wil er alleen maar meer terug een stuur van. :unsure:
Heb maandag 1 daily A gedaan en dat was me wat 😂 nuja die impreza op de Nordschleife met die C banden is voor problemen vragen . En idioten vind je overal .

Vandaag nog eens wat laps op Alsace ...
Hoop dat we morgen geen TT krijgen met die Unimog 😅

Scheel gekeken. Was de Ferrari die ik nog moest hebben, en stond vandaag in de shop.
Die trophy is binnen.
Spa nog eens geprobeerd maar snel de moed verloren...blijken 2,6s te zijn die ik te traag ben

De hoeveelheid mensen in sport die denken dat ze tegen AI rijden en maar beuken en botsen is wel hallucinant moet ik zeggen. Dan zit je in een lekker gevecht voor positie P5 ofzo, wordt je daar geramd door iemand uit P8 die denkt dat die 2s kan goed maken door later te remmen. Mensen die heel de tijd subtiel u proberen te doen spinnen, u van het circuit afduwen op rechten stukken. Wist dat het niet is zoals bv. in een iRacing, maar dat het zo erg was, was ik toch wel effe vergeten :unsure: :wtf:

De hoeveelheid mensen in sport die denken dat ze tegen AI rijden en maar beuken en botsen is wel hallucinant moet ik zeggen.

Heeft ook wel met je SR te maken. Ik weet niet meer waar je juist begint, maar als je in C of D zit, ben je inderdaad beter af van gewoon elke battle te vermijden en de anderen zich in de vernieling te laten rijden.
Irritanter vind ik eigenlijk moves die ervoor zorgen dat JIJ botst en daardoor een penalty krijgt. Is me al verschillende keren voorgevallen dat die voor mij gewoon veel te vroeg ineens op de remmen gaat, waardoor ik een botsing niet meer kan vermijden en dan de penalty krijg.

De hoeveelheid mensen in sport die denken dat ze tegen AI rijden en maar beuken en botsen is wel hallucinant moet ik zeggen. Dan zit je in een lekker gevecht voor positie P5 ofzo, wordt je daar geramd door iemand uit P8 die denkt dat die 2s kan goed maken door later te remmen. Mensen die heel de tijd subtiel u proberen te doen spinnen, u van het circuit afduwen op rechten stukken. Wist dat het niet is zoals bv. in een iRacing, maar dat het zo erg was, was ik toch wel effe vergeten :unsure: :wtf:
Spijtig genoeg zijn de lagere DR en SR rangen een soort battle royale waar je u uit moet worstelen. Vanaf DR B wordt dat een stuk beter (maar rammers kom je af en toe nog tegen, in hogere rangen zijn het dan eerder revenge punters)

Grote probleem zat dat voor mij het meeste plezier net wel in multiplayer racing ligt. En de races dat je die position fight een aantal rondes aan een stuk hebt met mensen die snappen hoe het werken is dat echt heerlijk, zelfs al moet ik het onderspit delven. Maar het gros van de tijd is het gewoon rammen. Kreeg net een penalty "colision with other rider" terwijl ik gewoon rechtdoor reed en hij me 3x in mijn flank punt .. En dan nog een dikke straf op uw safety rating terwijl het niet eens uw fout is. Ja, dat is gewoon vreselijk frustrerend.

Gisteren alle offline races gecleard. Eindelijk ook die Clubman Cup Plus+ met 5 pepers gelukt. Ik heb de indruk dat ze die getweaked hebben, want vroeger was het zo obvious dat er daar vals gespeeld werd. Op het rechte stuk werd ik daar vroeger zelfs door een mini-busje voorbij gevlamd wanneer ik zelf al boven de 200km/u zat.
Was nog altijd niet evident, maar met een Mercedes VGT uiteindelijk wel gelukt.

Ik heb maar in 1 op de 10 multiplayer races een probleem qua geramd worden... Mensen zijn zelf ook vaker mee verantwoordelijk dan ze beseffen. Hoe dikwijls ik al iemand heb zien zeggen dat ze er uit geramd zijn terwijl ze proberen inhalen op een stuk waar dat gegarandeerd voor problemen zorgt. Racing awareness betekent ook weten waar je kan inhalen. Maar: dat geldt natuurlijk ook voor je tegenstanders, en daarom is het gewoonlijk veel cleaner vanaf DR B.

tipke als je een lage SR hebt ... race A gebruiken om uw SR te boosten tot max, uw DR rate is daar niet onder invloed. Zo kan je slechtere drivers vermijden ...wel geen 100% garantie 😉

Just nitpicking, maar vooral omdat ik constant die fout zie (bvb YouTube) en geen idee heb waar die vandaan komt. SR = Sportsmanship Rating.
Als het niet juist is mag het gezegd worden :)

Nu we er toch over bezig zijn. Wat beïnvloed uw SR en wat uw DR?
Ik neem aan uw SR = contact met andere racers, DR is dan clean races etc?

Ik neem aan uw SR = contact met andere racers, DR is dan clean races etc?

SR is inderdaad hoe proper je rijdt. DR (Driver Rating) is hoe goed je rijdt en gaat omhoog en omlaag met je resultaat in de race.
Ik was overigens verkeerd met wat ik hierboven zei, want ik heb eigenlijk bijna altijd een S-rating voor SR. Maar mijn DR is vrij laag, waardoor je wel veel in races komt met barslechte racers, en dus grotere kans dat ze je rammen. Mijn DR was C en nu zelfs maar D, maar ik merkte tussen die 2 al serieus verschil.

Ik snap die ratings echt niet. Doe zo men best om clean te rijden, wordt 3x langs achter geramd maar kan wagen op de baan houden. Mijn SR naar beneden en geen penalty of niks voor die klojo? Op deze manier is het toch verdomme frustrerend met momenten.

Ik snap die ratings echt niet. Doe zo men best om clean te rijden, wordt 3x langs achter geramd maar kan wagen op de baan houden. Mijn SR naar beneden en geen penalty of niks voor die klojo? Op deze manier is het toch verdomme frustrerend met momenten.
Welke race ben je bezig race B is carnage race C is the place to be deze week ga me daar morgen eens mee bezig houden. En die rammers tja je spiegels goed in de gaten houden en volhouden. Probeer top 7 te eindigen en dan ga je DR stijgen en hopelijk voor u cleaner drivers tegenkomen .🫡 Ook t's vrijdagavond en is niet altijd de beste tijd voor cleanracers 😂

Welke race ben je bezig race B is carnage race C is the place to be deze week ga me daar morgen eens mee bezig houden. En die rammers tja je spiegels goed in de gaten houden en volhouden. Probeer top 7 te eindigen en dan ga je DR stijgen en hopelijk voor u cleaner drivers tegenkomen .🫡 Ook t's vrijdagavond en is niet altijd de beste tijd voor cleanracers 😂
Race B :unsure:
Wanneer veranderen die races? Dinsdag?

Voila, de laatste legendary car vandaag ook even gekocht en de platinum is binnen. In mijn mening precies een van de gemakkelijkere GT's.

Terug
Bovenaan