Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Vandaag toch even zitten vloeken op die National - A9 met controller. Niets aan de settings aangepast en uiteindelijk een 16,XXX qua tijd. Ik werd wel lichtelijk zot toen ik eerst een 17,109 reed. Die A10 dan na 2x proberen vlot binnen.
Wat heb je aangepast ? Want ben deze middag meer als 2uur bezig geweest om goud te halen op A9 en A10 maar het is mij nog niet gelukt :(
Bij A9 zit ik er nog 0.270 sec vanaf en op A10 zit ik op 0.040sec van goud. Ik slaag er maar niet in om met voldoende snelheid uit de haarspeldbochten te komen, als ik vergelijk met die demo ghost neem ik mijn bochten op dezelfde manier maar accelereert hij veel sneller dan mij uit de bocht.

Bij A9 zit ik er nog 0.270 sec vanaf
Hier snel een video gemaakt

- net na het einde van de rechtse curb remmen (remmen in een rechte lijn)
- proberen de binnenkant van de hairpin te houden (niet remmen tot stilstand, maar tijdig van de rem komen om snelheid te houden in de bocht)
- mid corner rustig op de gas komen
- exit (als uw stuur recht is), volgas :D

Niet mijn meest verfijnde werk, maar 't is een begin.

b511c2f3877ce0d8cd53dc3c9990a7bc_photo.webp

2fa1cd12ab93eab78376adff007117cf_photo.webp

05813bd9aa2f8442cf7dcf2cd5293c2f_photo.webp

Laatst bewerkt:
Hmm, tip voor als ge die laatste menu book(39)in het cafe doet. Je moet een kampioenschap rijden en de 3e race begint het halverwege te regen, zie dat je kan wisselen naar regenbanden. Ik had alleen maar harde race banden 😔

Mij mag je ook toevoegen : speci-1981

Bij a-9 u stuur hulp uit zetten. En tcs op 1. Zo heb ik het makkelijk gehaald.

Kan ps4 en ps5 samen rijden? Of is dit nogaltijd apart.

Kristof1982deman psnid

Kan ps4 en ps5 samen rijden? Of is dit nogaltijd apart.

Kristof1982deman psnid
Ik heb tcs al op alles gezet. Geen avance. Er zit al tegen de 50 km op die nsx gewoon aan die bocht.
Al die geslaagde namen in het klassement steken mijn ogen uit.

Die A9 test uitvoeren via zo'n play party. Ik zie een businessmodel !

@vwdude , die 'tegenstuur assist' helemaal onder in het assist menu moet je uit of op zwak zetten. Tesnoods zet je die na de proef terug op 'sterk'. Na het veranderen van die instelling was men tweede poging al gelijk prijs.

Ik heb het via deze bekeken en daarna vrijwel meteen gelukt
Merci , ga ik vanavond eens proberen.
Bij mij ligt ASM wel aan, misschien moet ik dit ook nog uitschakelen

Met welke cam rijdt iedereen hier? Ik eigenlijk enkel met bumpercam, zou dat een nadeel zijn?

Laatst bewerkt:
Heb de decals openbaar gezet, zoeken in showcase. Normaal zou je ze daar moeten vinden

titel ervan is 'beyondgaming'

Ik hoop
Ik heb tcs al op alles gezet. Geen avance. Er zit al tegen de 50 km op die nsx gewoon aan die bocht.
Al die geslaagde namen in het klassement steken mijn ogen uit.
Je rijdt toch manueel? Iedereen zou dat moeten doen. Je kan dan remmen op motor, shortshiften, red linen. Zoveel tijd mee te winnen.

Ik blijf erbij gas/rem met rechter joystick FTW :p (L2/R2 schakelen) Zo makkelijk gas te doseren. L2/R2 ooit es geprobeerd op PS4 dan, maar vond ik toch minder feeling hebben.

Merci , ga ik vanavond eens proberen.
Bij mij ligt ASM wel aan, misschien moet ik dit ook nog uitschakelen

Met welke cam rijdt iedereen hier? Ik eigenlijk enkel met bumpercam, zou dat een nadeel zijn?
Ik rij met cockpit cam als ik gewoon wat tegen AI wil racen, maar als ik mijn beste tijden moet kunnen neerzetten is het ook bumper cam, is imo zeker geen nadeel.

Ik rij zo goed als alles zonder enig hulpmiddel buiten ABS. TCS houd teveel in als je een bocht wil uit accelereren.
Het beste is nog altijd van gewoon leren uw gas te doseren en weten wanneer je je vol op de gas mag.
Ik wissel af. Soms rijd ik beter met hood of bumpercam en soms beter in follow cam.
Ik heb de indruk dat ik met hoodcam het best de wagen onder controle houd op de limiet, met follow cam wil ik precies altijd teveel compenseren en breekt hij te gemakkelijk uit.
Je rijdt toch manueel? Iedereen zou dat moeten doen. Je kan dan remmen op motor, shortshiften, red linen. Zoveel tijd mee te winnen.

Ik blijf erbij gas/rem met rechter joystick FTW :p (L2/R2 schakelen) Zo makkelijk gas te doseren. L2/R2 ooit es geprobeerd op PS4 dan, maar vond ik toch minder feeling hebben.
Gas geven is nu ook perfect te doseren met R2 hoor! Ik heb zelf wel de FF op de trigger op zwak gezet voor gas en off voor remmen, ik vond op max het moeilijker aanvoelen.

Ik hoop

Dit! En dan alleen al voor de downshifts, die zijn lichtelijk OP in GT7. Door snel te downshiften kan je je wagen veel sneller afremmen.

Dit! En dan alleen al voor de downshifts, die zijn lichtelijk OP in GT7. Door snel te downshiften kan je je wagen veel sneller afremmen.
Hmmm, zal ik dus eens moeten proberen. Hier ligt enkel TCS en ABS aan. Zelf versnellingen veranderen doe ik niet. Wel overal redelijk makkelijk goud kunnen halen. Met uitzondering van enkele moeilijke opdrachten.

De superlicentie heb ik (nog) niet. Geen idee of ik die zal behalen.

Ik hoop

Tot mijn grote schaamte moet ik toegeven dat ik een autoshifter ben 😳

En traditioneel qua gas geven en sturen. R2/L2 en linker stick

Controller gevoeligheid op 7 zetten, helpt veel.
Khad gevoel dat ik soms met tank aan het rijden was

Terug
Bovenaan