Graag mij ook toevoegen: brugesboy
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik mij goed kan herinneren heb ik op geen 1 GT ooit alles goud kunnen halen. Ik ga dit nu wel proberen maar ben er eigenlijk vrij zeker van dat dit niet zal lukkenIk vraag me soms af hoe ik goud ga behalen op de laatste licenties, bij die eerste met de groene Lambo begint de miserie al.

Nog een chance dat er tussen twee GTs negen jaar zit tegenwoordig, dus we hebben wel ff tijd om die licenses te grindenAls ik mij goed kan herinneren heb ik op geen 1 GT ooit alles goud kunnen halen. Ik ga dit nu wel proberen maar ben er eigenlijk vrij zeker van dat dit niet zal lukken![]()

Voor sommige is er 0,0 room voor error en moet er schuim op je lippen staan want is onhaalbaar vind ik met controllerAls ik mij goed kan herinneren heb ik op geen 1 GT ooit alles goud kunnen halen. Ik ga dit nu wel proberen maar ben er eigenlijk vrij zeker van dat dit niet zal lukken![]()
Onhaalbaar niet, er is hier al iemand die alles gehaald heeft met controller. Maar dat het moeilijk is zal niemand ontkennen. Je moet ook geen goud halen voor de S license te krijgen eh.Voor sommige is er 0,0 room voor error en moet er schuim op je lippen staan want is onhaalbaar vind ik met controller
Stap voor stap iets sneller en proberen je ghost te verbeteren, na veel oefenen lukt het wel.Voor sommige is er 0,0 room voor error en moet er schuim op je lippen staan want is onhaalbaar vind ik met controller

Iemand tips voor een stuurwiel?
Voor diene prijs mag dat ook wel![]()
Heb deze zelf sinds half januari. Zeer tevreden over. Kom van een G29.
Overlaatst de G29 eens terug getest.... verschil is echt enorm ik kon daar niet meer mee rijden. FF was precies gewoon niet aanwezig.

T300 rs gt, beter voor die prijs ga je niet vinden. Gezien de huidige prijzen wel niet echt interessant om nu een stuurwiel te kopen. Een paar maanden geleden kon je deze nog vinden voor minder dan 300€, nu betaal je 350€.Iemand tips voor een stuurwiel?
al duur voor een casual speler, neem erbij een goeie playseat en je zit aan 600€Instap is een G29 meer dan voldoende. Heb er jaren een gehad (ook een G27) en dat zijn, in mijn ogen, ideale stuurtjes voor de casual speler.