Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Wat moet je doen om die 1 miljoen credits te krijgen bij 25th anniversary edition? Met de disc installed en ondertussen wat gespeeld en menukaart 4 behaald en nog steeds niets. Geen Yaris en geen credits gekregen so far.
Zou moeten automatisch gaan dacht ik. Heb wel nog gelezen dat er mensen zijn waarbij ze niet of niet meteen verschijnen.

Hoe zijn de meningen hier eigenlijk over het spelen met stuur?

Ik heb sinds GT5 geen GT meer gespeeld wegens geen mogelijkheid meer tot stuur. Nu kriebelt het echt serieus om via coolblue zo’n combi van T300RS en wheelstand aan te schaffen. Ik krijg al vlinders in mijn buik als ik terug denk aan GT5 en rondjes op de nordschleife te rijden met mn DFGT in den tijd.

Als ik nu youtube check ziet het er wel deftig uit met stuur maar de aankooppriis van 530€ inc game dpet me twijfelen :D heb nog wel men coronapremie dus die kan mooi gespendeerd worden

Ik speel met Logitech g29 in combinatie met Playseat challenge.
Heel content van, af en toe moet ik wel de controller gebruiken voor sommige challenges.
Vooral off road, driften en races op nat wegdek lukken bij mij niet met stuur. Mss ligt dat aan een instelling ofzo.

Ik ben toch wel onder de indruk van de tijden van sommigen hier, hoeveel van jullie goud halen op die license tests. Vraag me af of mij dat ooit wel gaat lukken.

Hoe pakken jullie het aan om de tijd daarop te verbeteren? Zetten jullie de ghost van uw beste tijd of die demonstratie ghost dan aan? Of gewoon "blind" het opnieuw en opnieuw doen? Steekt me geregeld tegen als ik het gevoel heb beter bezig te zijn om dan vlak voor de finish ineens uw eigen ghost vlak voor u op te zien duiken :unsure:

Ik ben toch wel onder de indruk van de tijden van sommigen hier, hoeveel van jullie goud halen op die license tests. Vraag me af of mij dat ooit wel gaat lukken.

Hoe pakken jullie het aan om de tijd daarop te verbeteren? Zetten jullie de ghost van uw beste tijd of die demonstratie ghost dan aan? Of gewoon "blind" het opnieuw en opnieuw doen? Steekt me geregeld tegen als ik het gevoel heb beter bezig te zijn om dan vlak voor de finish ineens uw eigen ghost vlak voor u op te zien duiken :unsure:
Ik gebruik de ghost van mijn beste tijd en speel heel wat met de tractiecontrole. Dat scheelt enorm van circuit tot circuit en ga ook pas verder totdat ik goud gehaald heb. Zo blijf ik en beetje in de flow van het parcour en is het iets gemakkelijker om scherpe tijden neer te zetten.

Ik speel met Logitech g29 in combinatie met Playseat challenge.
Heel content van, af en toe moet ik wel de controller gebruiken voor sommige challenges.
Vooral off road, driften en races op nat wegdek lukken bij mij niet met stuur. Mss ligt dat aan een instelling ofzo.
Ik heb dezelfde setup en ben er ook heel tevreden van.
Ik speel met moeilijke auto's die weinig grip en downforce hebben wel met tc op 1 of 2 en bij Gr.4/3/2/1 zonder, dan staat enkel abs aan.
Drift proeven doe ik ook met controller, rest lukt met het stuur.

Ghost werkt voor mij soms te afleidend, ik ben die dan via offset een voorsprong van 1.5 seconden beginnen geven en dat werkt eigenlijk positief op mijn verbeteringspogingen.

Ik speel met de G923, ook heel content van. Zou niet meer terug willen naar controller al is GT7 ook veel verbeterd om met controller te spelen. Ik heb toch het gevoel dat ik veel preciezer kan sturen, gas geven en remmen met het stuur.
Ik probeer altijd eerst zelf en kijk waar ik andere/betere lijnen kan nemen en waar ik tienden kan pakken. Als het echt niet lukt bekijk ik de demonstratie. Ghost zet ik af want leidt me altijd af. Tot nu toe altijd goed gelukt, maar moet nog beginnen aan de superlicense, zal andere koek worden als ik het hier zo lees :p

voor de mensen die met de controller spelen, op welke instelling staat bij jullie 'Controller Steering Sensitivity' ? (cijfer, max 7 kan je)

Ik denk dat ze mij graag zien bij Polyphony, want net weer een mooie auto ontvangen via roulette.

Eerst Lambo (385.000), dan de Pagani (1.850.000) en nu een Dodge Tomahawk (1.000.000).

65cfc270a80dc881faf967493d351ddf_photo.webp

voor de mensen die met de controller spelen, op welke instelling staat bij jullie 'Controller Steering Sensitivity' ? (cijfer, max 7 kan je)
Momenteel staat het op 3 bij mij.

Daarstraks de trophy voor 50 cars unlocked. Hij popte tijdens het spinnen van de roulette maar was nog niet gestopt op de wagen, wist dus eigenlijk wat de uitkomst ging worden 😝

Derde design! Heb het deze keer over een andere boeg gegooid qua kleuren maar ik heb het gevoel dat het rood nogal vloekt met de kleuren van BG. Moeilijk moeilijk!

0406c152868c1665e4a49118fceaef46_photo.webp

c26df7d6c123d3c9fa4b17689bb44faf_photo.webp

8945df1db294ef05432b32d566bc5944_photo.webp

Ik gebruik 7. Vind dat zelf het beste sturen maar ben nog niet aan de s-licences begonnen dus geen idee of het dan nog gaat lukken :)

Terug
Bovenaan