Graspop 2024

Om 1 dag makkelijk op en af de parking te geraken en propere toiletten vind ik de VIP-tickets zeker een meerwaarde (en cocktails drinken op het VIP-deck natuurlijk :unsure:).

Iemand ervaring met de VIP parking? @BlackOccult wellicht al zeker? :)

Ik heb VIP tickets gekocht voor donderdag voor Ticketswap, maar geen idee of die VIP parking daarin vervat zit. Op de website staat dat je de VIP parking mee moet bestellen bij het VIP ticket, maar is dit dan een apart ticket?

Iemand ervaring met de VIP parking? @BlackOccult wellicht al zeker? :)

Ik heb VIP tickets gekocht voor donderdag voor Ticketswap, maar geen idee of die VIP parking daarin vervat zit. Op de website staat dat je de VIP parking mee moet bestellen bij het VIP ticket, maar is dit dan een apart ticket?
Ik heb inderdaad een festivalticket enerzijds en een (gratis) bijhorend parkingticket anderzijds. Ik dacht dat er, net zoals bij de gewone combitickets een maximum zat op het aantal parkingtickets dat je kon bijbestellen? Misschien had die verkoper daarom geen parkingticket aangevraagd maar wel iemand anders van zijn groep.

Ik heb inderdaad een festivalticket enerzijds en een (gratis) bijhorend parkingticket anderzijds. Ik dacht dat er, net zoals bij de gewone combitickets een maximum zat op het aantal parkingtickets dat je kon bijbestellen? Misschien had die verkoper daarom geen parkingticket aangevraagd maar wel iemand anders van zijn groep.
Hm, dat is wel wat balen natuurlijk. Nog 15 euro extra gaan ophoesten voor een slechtere parking met een duurder dan normaal VIP ticket klinkt niet zo tof.. :)

IMG_8025.jpeg

er staan gratis parkingtickets op ticketmaster ook?
Iemand weet wat daar het verschil is, want wie betaald anders die 15eur?

De parkingtickets van €15 zijn voor de regular tickets, de gratis voor de VIP. Super, @Finisterra moet dus daar gewoon een gratis aanduiden voor de dag dat hij gaat en dan kan hij kosteloos op de VIP-parking parkeren.

Euh die parkingtickets van 0 euro...
Ik heb geen VIP en kon die ook kiezen, dacht dat effe te doen voor de grap maar kreeg niks binnen.
Dan maar gewoon die van 15 besteld.
Nu heb ik er 8 in totaal en die van 4 gratis zie ik geen enkel verschil met de gewone buiten dat er 0 ipv 15 op sta.
Al de rest ziet er exact hetzelfde uit.
Beter wat langer gewacht nog om die andere te bestellen 😆

Ja, ik vermoed dat dat ook kan. Dat je een regular ticket koopt en een VIP-parking ticket. Het enige obstakel is dat je natuurlijk niet binnengeraakt met een regular ticket via de VIP-ingang, waarbij je direct aan de mainstage staat. Alle betalende parkings liggen dan toch op een kortere wandelafstand van de hoofdingang dan vanuit de VIP-parking gans omwandelen, kortste route is dan via Camping Boneyard naar de hoofdingang. Maar dan ben je toch een serieuze omweg aan het doen.

Misschien wil @S1lv3rW1z4rd een van zijn overbodige 0 euro parking tickets delen? :)

Ik kan dus wel binnen met de VIP tickets via de VIP ingang (via Ticketswap), maar heb geen parkingticket...

Normaal dacht ik 100 euro meer dan een gewoon ticket dus 225 euro voor dagticket. Op ticketswap wel nog een stuk meer betaald (255 euro per ticket in totaal).

Wat kostten die VIP tickets eigenlijk? Had beter daarvoor gegaan i.p.v. een regular als ik het hier zo lees.
Ik hoor van vrienden van me die elk jaar VIP gaan dat het jaar na jaar minder zijn geld waard is eigenlijk.
Als je voor 1 dag komt is die parking wel een dikke plus maar voor de rest zou de VIP echt niet veel voorstellen.

Bij Alcatraz krijg je tenminste nog een buffetmaaltijd en festivalshirt erbij.

Ik heb nu enkel VIP bij GMM omdat de vraag op Ticketswap voor donderdag wellicht veel lager was dan voor de gewone tickets (en het daar dus wel lukte na 100 pogingen voor een gewoon ticket).

Ha, blijkbaar goed de berichten lezen bij de aankoop van tickets via Ticketswap (via de smartphone nooit dit bericht gezien). De vorige eigenaar had vermeld om via mail het gratis parkingticket nog door te sturen. Gelukkig checkte ik alles nog even via de PC. Probleem opgelost dus. :)

Ik hoor van vrienden van me die elk jaar VIP gaan dat het jaar na jaar minder zijn geld waard is eigenlijk.
Als je voor 1 dag komt is die parking wel een dikke plus maar voor de rest zou de VIP echt niet veel voorstellen.
Hohja, ik ga voor 1 dag. 100 euro de man erbij om dichter te kunnen parkeren. Geef mij dan maar 28,5 pinten voor die prijs.

Vip is altijd maar vrij "beperkt" geweest op GMM. Je hebt/had een beter zicht, statafels en stoelen, parking, "echt" toilet en ander/beter (betalend) food aanbod maar moest ook gewoon "betalen" voor consumpties hoor. (Deel van) Vips had dan wel vouchers voor buffet (mss ook drank, weet ik niet) en Vip tickets waren die eerste jaren niet te koop en je moest buiten festivalterrein je VIP bandje ophalen.

Later was er ook de optie om vip tickets te kopen en ondertussen zijn er binnen de vip twee "vip" zones gecreëerd, één voor de "betalende" / "gewone" vips waarbij concept idem aan bovenstaande is en dus eigenlijk gewoon een "upgrade" is, en één "echte" vip zone waar je enkel op "speciale" uitnodiging binnen kan. Zelf jaren een vip gekregen, en een vriend krijgt nog steeds elk jaar een gratis "VIP" ticket, maar dit is ook gewoon de "standaard". Geen idee hoe het in de "echte" vip is en hoe je er binnen raakt (en moet ook niet zit liever op de wei).

Even terug over de muziek.

Nu ik donderdag ga nog halsoverkop wat bands aan het beluisteren (vind het altijd leuker als ik wat liedjes ken).

Best een vette line-up, al stap ik wat uit mijn comfortzone (black/death metal).

Voorlopige (veel te ambitieuze) line-up voor mezelf: Night Verses, Erra, Bleed From Within, Shadow of Intent, Stake (jammer van de overlap met Asinhell), Textures, stukje Hanabie., Babymetal of Kvelertak (jammer die overlap...), Ne Obliviscaris, vanaf 21u-23.30 weinig interessants voor mij maar moet er nog checken (Megadeth en Alice Cooper al geregeld gezien maar eerder van ver; is niet zo mijn ding), Tool.

Mis ik iets essentieels? ;)

Later was er ook de optie om vip tickets te kopen en ondertussen zijn er binnen de vip twee "vip" zones gecreëerd, één voor de "betalende" / "gewone" vips waarbij concept idem aan bovenstaande is en dus eigenlijk gewoon een "upgrade" is, en één "echte" vip zone waar je enkel op "speciale" uitnodiging binnen kan. Zelf jaren een vip gekregen, en een vriend krijgt nog steeds elk jaar een gratis "VIP" ticket, maar dit is ook gewoon de "standaard". Geen idee hoe het in de "echte" vip is en hoe je er binnen raakt (en moet ook niet zit liever op de wei).

Ik vermoed dat die speciale VIP voor artiesten en crew is. Artiesten hebben ook een volledig eigen zone, maar komt je niet binnen zonder begeleiding :)

Terug
Bovenaan