Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk daar eigenlijk super hard naar uit. Maar de meeste van mijn maten zijn helaas blijven hangen in de gedachte dat BMTH een deathcore band had moeten blijven. Ik ga daar wsl alleen staanWeinig fans van BMTH zo te zien.

Pak zeker All Them Witches erbij! Uitstekende blues rock moest je ze nog niet kennen.Toch een donderdagticket weten scoren, ga eigenlijk enkel voor Tool (en een beetje Stake). Wordt al de 4e keer dat ik die live zie![]()
Beetje gokken daar. Normaal gaat het gezien de omstandigheden redelijk vlot.Nog nooit naar graspop geweest en zaterdag ga ik een dagje.
Geraak je daar eigenlijk vlot van de parkings?
Bedankt voor je antwoord, maar hier ben ik dus niets meeBeetje gokken daar. Normaal gaat het gezien de omstandigheden redelijk vlot.
Maar er zijn ook al edities geweest waar het uren duurden eer mensen eraf raakten.

Bedankt voor je antwoord, maar hier ben ik dus niets mee
Moet zondag werken en twijfel tussen gewone parking en park and bike (eerst nog 7km fietsen).
Thanks voor het taggen, had het nog niet gezien. Niet dat ik zo'n ervaringsdeskundige ben, maar ik ben al een paar keer binnendoor gereden en telkens bijzonder vlot op en af de parking geraakt. Het hangt er een beetje van af waar je komt (of moet komen...) maar als je de mogelijkheid hebt rij je best via Kasterlee naar Retie via de Retiesebaan. Voor je in het centrum van Retie aankomt sla je linksaf de Ponfortsedijk op. Vanaf die moment ga je normaal gezien al wel bordjes van parking zien, maar je moet gewoon die weg volgen (kom je langs de Watermolen enzo, en aan de achterkant van het Prinsenpark), je moet ook een zandwegje door dus niet denken dat je ineens verkeerd zit maar op die moment kan je eigenlijk niet meer verkeerd rijden. Gewoon de weg/bordjes verder volgen en dan kom je op een van de GMM parkings terecht (vanaf die parking is het ongeveer 10 minuten wandelen tot aan het terrein). Normaal gezien altijd rustig omdat de grote meerderheid van het verkeer van de andere kant van Retie/Dessel komt. Hopelijk is het wat duidelijk, indien kan ik wel een plannetje maken.Ik vermoed dat elke avond wel doenbaar is behalve zondagavond. Maar de echte ervaringsdeskundige hierin is @JelleCa![]()
Ja, helaas wel. Graspop heeft geen optie om weekend-parking oid te kopen, gemiste kans in mijn ogen maar helaas.Stomme vraag misschien, maar moet je dagelijks een nieuw parking ticket kopen? We verblijven wat verder in een B&B, maar 15 km is een beetje ver om snachts nog te voet te doen.
Hopelijk blijft het weer wat redelijk, maar ik vrees er voor.
Het gaat gezellig worden.Het weer ziet er voorlopig wel ok uit, de meeste regen valt gelukkig aan het begin van de week. Hopelijk niet teveel regen tijdens het festival zelf anders zal het snel in een modderpoel veranderen vrees ik.
. Normaal gezien altijd rustig omdat de grote meerderheid van het verkeer van de andere kant van Retie/Dessel komt. Hopelijk is het wat duidelijk, indien kan ik wel een plannetje maken.
Spreken jullie elkaar nu niet keihard tegen?Als ge vlot weg wilt geraken lijkt het mij ook beter om proberen wat om te rijden zodat ge het festival langs Dessel/Retie nadert, cru gezegd: Noord-Oostelijk, beetje mikken op de oude locatie (omgeving Boeretangse Dreef). Dan gaan ze u normaal naar parkings eerder in de buurt van Metaltown leiden. Die zijn minder drukbezet en vaak dichterbij dan de "hoofdparkings" waar ze u naar toe leiden komende van Geel en de grote routes (Westen vh festival).
Toch al een paar keer ook dagelijks op-en-af gegaan en mijn persoonlijk "record" is +- 45min wandelen van auto tot toog...

Mijn route komt van het oosten. Ik dacht dat het van het noorden uit ook altijd best druk was gezien de afrit van de E34 tussen Arendonk en Retie ligt, vorige keer gaf de gps daar toch serieuze files aan. Van het westen is het sowieso het drukste gezien al het volk van de E313 via Geel/Mol wordt gestuurd volgens mij.Spreken jullie elkaar nu niet keihard tegen?![]()