Graspop 2024

Even de stijl van Agony stelen voor mijn overzicht:

Donderdag:
Brothers of Metal, Bleed from Within, Alien Weaponry / Amaranthe, Hanabie, Babymetal, Ne obliviscaris, Megadeth, Alice Cooper,

-> Amaranthe al veel vaker gezien en overlappen met Alien weaponry dus eerder Alien weaponry. Ne obliviscaris /megadeth overlappen ook een beetje en dat zal wat afhangen van het weer, blijven staan aan de mainstage voor Megadeth als het droog is, anders naar de dome voor ne obliviscaris

Vrijdag:
Dynazty, Hammerfall, Bruce Dickinson, Avantasia, Electric Callboy, Pendulum, FFDP

Zaterdag:
Fleddy melculy, Steel Panther, Pain, While She Sleeps, Architects, Blind Guardian, Limp Bizkit, Avenged Sevenfold, Kamelot, Bring me the horizon

Zondag:
Future Palace, Atreyu, Crownshift, Corey Taylor, Slaughter to prevail, Scorpions

Bold = zeker, de andere zien we wel wat het zal worden

ik vind het zeker een goeie affiche dit jaar, maar als ik het zo neergeschreven zie staan ga ik precies toch meer tijd op de camping doorbrengen dan sommige andere jaren, natuurlijk ook wel leuk, maar het draait uiteindelijk toch allemaal om de bands

Blijkbaar zijn er al een deel parkings afgesloten en gaat alles met pendelbussen werken...
Ik hoop dat ze geleerd hebben uit 2016 en dat het op het terrein en de campings wat meevalt qua modder, al hebben ze het natuurlijk nooit volledig zelf in de hand.

Ik ga het in elk geval niet aan mijn hart laten komen. Die 33 graden van vorig jaar was uiteindelijk ook niet plezant dus nu zal het op zijn minst al meevallen qua temperatuur. Mijn waterdichte botinnen staan gereed en mijn hawaihemd, as is tradition, past over ne regenjas ook. Zet ze mar al fris!

Ditto. Hopelijk gaat het allemaal een beetje vlot. Voor de rest meer regenkledij en extra schoenen meenemen.

Er dit jaar helaas niet bij. Onze compagnie gaf de voorkeur aan de concerten van Rammstein en AC/DC. Ik ga het toch missen om om half 9 wakker te worden, mij in mijn campingstoeleke te installeren en een halve liter open te trekken.

Er dit jaar helaas niet bij. Onze compagnie gaf de voorkeur aan de concerten van Rammstein en AC/DC. Ik ga het toch missen om om half 9 wakker te worden, mij in mijn campingstoeleke te installeren en een halve liter open te trekken.
Niets houdt je tegen om dat te doen in je tuin natuurlijk. :unsure:

Ik ga niet rap zagen over het weer maar 'k hoop toch op wat beterschap tegen het weekend. Veel raars is er daar niet aan in de regen.

Blijkbaar zijn er al een deel parkings afgesloten en gaat alles met pendelbussen werken...
Ik hoop dat ze geleerd hebben uit 2016 en dat het op het terrein en de campings wat meevalt qua modder, al hebben ze het natuurlijk nooit volledig zelf in de hand.

Ik ga het in elk geval niet aan mijn hart laten komen. Die 33 graden van vorig jaar was uiteindelijk ook niet plezant dus nu zal het op zijn minst al meevallen qua temperatuur. Mijn waterdichte botinnen staan gereed en mijn hawaihemd, as is tradition, past over ne regenjas ook. Zet ze mar al fris!
Volgens mij is dat al 2 jaar geleden dat het 30+ graden was, vorig jaar eind de 20. Was warm maar wel doenbaar. Liever dat dan dit regenweer.

Aan zij die meerdere dagen gaan en gaan kamperen, succes. Voor mezelf, afwachten of er zondag wel kan geparkeerd worden.

Volgens mij is dat al 2 jaar geleden dat het 30+ graden was, vorig jaar eind de 20. Was warm maar wel doenbaar. Liever dat dan dit regenweer.
Toen was het idd nog warmer.
Goeie kameraad van mij zijn thermostaat is in de andere richting kapot als mij dus ik ga er vanuit dat als die in een t-shirt loopt het voor mij te warm is. Vandaar waarschijnlijk de verwarring :D

Ondertussen wat tegenstrijdige berichten. Noodplan en parkings toe maar van metaltown wel een mail dat alles er goed bijligt en we mogen afkomen... Ik hoor het wel tegen vanavond wss.

Morgen, op mijn 44e begot, eindelijk mijn graspop ontmaagding :clap:
Zag er de voorbije dagen wat tegenop omwille van de weersvoorspellingen, maar intussen ziet het er toch al een pak beter uit

2 jaar geleden was bloedheet en ik ben een BM/DM fan dus veel in de Marquee. Ik herinner me bij Dying Fetus dat het zweet over mijn lichaam stroomde terwijl ik zelfs amper bewoog...

Maar toch, ik zou dat altijd verkiezen boven veel regen, zonder enige twijfel.

Ik ga morgen. Allemaal nog onduidelijk hoe het nu gaat lukken met parking. Fiets in de koffer en dan ergens in Dessel parkeren zeker, al lijkt er nog een opening te zijn dat bepaalde parkings wel open gaan morgen (zeker VIP parking bv). Ik wil graag zien vanaf Erra maar kan pas vertrekken rond 11.45 ten vroegste dus dat kan wel eens nipt worden als het miserie is. :(

Bron?
Daar is nog niks officieel van rondgestuurd bij mijn weten.
Er zullen er sowieso wel een aantal dicht blijven en vervangen worden door die reserveparkings uit de buurt.

Net de video hier gezien.. lijkt dus toch te kloppen

Tof voor de mensen met een dagticket...
Openbaar vervoer allemaal goed en wel maar als je de headliner wil zien kan je nog een uur of 4 in het station van Mol zitten koekeloeren achteraf.

Terug
Bovenaan