Graspop 2024

Tof voor de mensen met een dagticket...
Openbaar vervoer allemaal goed en wel maar als je de headliner wil zien kan je nog een uur of 4 in het station van Mol zitten koekeloeren achteraf.
heb het al een paar keer moeten doen zo...

en geloof me, je bent rap een uurtje wandelen kwijt van het terrein naar station :D

en natuurlijk nog de "after party" meepikken op het terrein. Ik denk dat het al bij al dan maar 3 uur meer was, maar je hebt gelijk. leuk is anders.

Nuja ik snap al die parking hype niet.... Je kent toch altijd wel iemand in de kringen die een camionette heeft?
Steek daar u fiets in, parkeer die wagen in een woonwijk, en hopsakee. gratis en voor niets.

Kloteboel. 't Is op zich soms al lastig om van het terrein naar de parking te wandelen en dan nog even te staan aanschuiven op de parking, laat staan nog eens den trein ertussen moeten nemen en een shuttlebus.

Den auto it is. Desnoods bel ik ergens aan en zet ik hem daar op den oprit tegen betaling. Heb dat in het verleden nog zo gedaan.

Net op stubru had men enkele vragen voor de organisatie.
Wat ik heb onthouden:
  • Dagticket? Kom met de trein naar mol of parkeer aan station Mol om de pendeldienst te nemen. Of parkeer in Witgoor ergens langs de baan.
  • Dagticket? Geen camping mogelijk gezien beperkte plek, die is enkel voorzien voor combi
  • VIP parking wel toegankelijk

Wij gaan met de camionette met de fiets erin, ergens in een wijk parkeren en met de fiets dan naar het festival.

Vorige jaren gingen wij met een busje van 30 man naar Graspop. Dat reed dan gewoon naar de drop zone waar denk ik de shuttles ook stoppen.
Vanaf daar wandel je rechtstreeks door Boneyard naar de ingang.
Morgen laten we ons met 4 met een taxi brengen, maar die chauffeur kent de weg niet exact.
Met het risico in Mol op de Kiss and Ride uit te komen bij het volgen van bordjes....iemand die weet hoe daarnaar navigeren?

er zijn nu wel koopjes te doen op ticketswap als er nog mensen willen gaan :unsure:
Rond de €82 voor vandaag of €76 voor vrijdag. Gezien andere prioriteiten zou ik enkel zondag kunnen gaan (staan aan €108) maar is m.i. nu ook geen topdag.

Al begint het serieus te jeuken voor mijn GMM ontmaagding :unsure:

Problemen ?? De sfeer zit er toch al geweldig in .tja er lopen nu eenmaal geboren klagers rond op deze aardkloot . Triestig .:headshake:
't Is niet plezant en ergens heel normaal dat de mensen wat balen hé. Niemand verwijt de organisatie o.i.d.

Ik kom van Kortrijk en evident is het niet. De trein is evenmin een optie aangezien die 's nachts niet rijden.
Eens ik op de wei sta met een pint in de hand zal je me niet meer horen klagen.

Hoe was Tool?
Goed, ik was vooral blij dat The Grudge op de setlist stond.
maar ik was een klein beetje teleurgesteld dat de visuals (die op zich zeer cool waren btw) niet alleen in't groot achter de band werd geprojecteerd maar ook op de schermen langs het podium. Geen videobeelden van het concert dus als je niet in het voorste blok stond moest je het doen met af en toe een glimps van Maynards silhouette.

Maar in ieder geval, de mensen die niet bij All Them Witches waren hebben het beste concert van heel dat festival gemist...

Godmiljaar. Ik ben toch geirriteerd dat ik dit jaar niet op Graspop zit. Normaal had ik nu al 3 halve liters achter de kiezen.

Tiens, kan je het concert van Megadeth nergens herbekijken? Heb gisteren maar 20min live kunnne volgen…

Terug
Bovenaan