Makkelijk parking gevonden in mol en snel de shuttlebus op, we zijn er, let's go!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beyond horrible. Heb dat geen tien minuten kunnen volhoudenHoe was Babymetal![]()
Wij pakken zondag de trein naar Mol en ik heb geregeld dat iemand ons komt oppikken 's nachtsMakkelijk parking gevonden in mol en snel de shuttlebus op, we zijn er, let's go!!
.Haha, alé, die zijn zo fout dat het geweldig wordt.Beyond horrible. Heb dat geen tien minuten kunnen volhouden
Ge houdt ervan of ge haat ze.Hoe was Babymetal![]()
First rule about Babymetal: we do not talk about BabymetalHoe was Babymetal![]()
ATW had ik ook graag gezien, dedju. Hopelijk komen ze snel eens terug.Goed, ik was vooral blij dat The Grudge op de setlist stond.
maar ik was een klein beetje teleurgesteld dat de visuals (die op zich zeer cool waren btw) niet alleen in't groot achter de band werd geprojecteerd maar ook op de schermen langs het podium. Geen videobeelden van het concert dus als je niet in het voorste blok stond moest je het doen met af en toe een glimps van Maynards silhouette.
Maar in ieder geval, de mensen die niet bij All Them Witches waren hebben het beste concert van heel dat festival gemist...
Beyond horrible. Heb dat geen tien minuten kunnen volhouden

Ge moet die ook nemen voor wat het is he.haters gonna hate.
Ik vond Babymetal op de stream er nog wel nice uitzien![]()
Machtig goed. Wat een band toch.Hoe was Tool?

Alsjeblieft:Had enkel graag Underoath gezien gisteren.
iemand die geweest is?
Maar voor 1 band koop ik geen ticket.....
Komt normaal later wel tussen de vods te staan geloof ik al vind ik persoonlijk dat je weinig hebt gemist. Vond de zanger maar enorm ongeïnteresseerd er bij staan.Tiens, kan je het concert van Megadeth nergens herbekijken? Heb gisteren maar 20min live kunnne volgen…
Maar alé. Als je naar een concert gaat lig je ook al snel aan de prijs van een dagticket. Op een festival krijg je er extra bands bij.Had enkel graag Underoath gezien gisteren.
iemand die geweest is?
Maar voor 1 band koop ik geen ticket.....
Concert vaak rond de 50 euro.Maar alé. Als je naar een concert gaat lig je ook al snel aan de prijs van een dagticket. Op een festival krijg je er extra bands bij.
Ik ga een dag naar Alcatraz en Pukkelpop terwijl ik geen enkele band ken of wil zien. Gewoon voor de sfeer. Dat is pas onnozel.
Vond er op de livestream ook helemaal niets aan tbh. Niet alle bands komen overal tot hun recht idd. Stake daarentegenConcert vaak rond de 50 euro.
Dagticket 125 euro gmm ?
Besides... underoath is meer een zaal band. Komen nie zo goed tot hun recht buiten stage.... vond het maar een tamme show zo te zien.
Heb ze al vaak op betere locaties weten optreden. Dus blij dat ik er mn geld nie aan gaf.

Op de live stream op proximus Megadeth gevolgd. Ze speelde steeds beter naarmate het optreden vorderde. Echt genoten op het einde.Beetje kunnen volgen op StuBru. Dave and the Mustaines klonk wel goed maar vooral Cavaleras klonken echt wel heel strak