Graspop 2024

Ik lees net op HLN dat ze geen nieuwe mensen meer toelaten op de camping. Klopt dit? Wij komen morgen toe, maar onze tenten staan er al door vrienden die er al van woensdag zijn.
Dat lijkt me nochtans geen probleem te mogen zijn aangezien jullie tenten er al staan. Ik vermoed dat het terrein beperkt is, door de regen, voor tenten van de mensen met een combiticket dus als ge nu nog een plekje zoekt dan komt ge inderdaad tweedes.

En zoals @GemaneDude zegt, botten meedoen, de wei is echt vreselijk. Zag wel een traktor met stro aankomen maar geen idee waar ze die gaan kappen en hoeveel er komen.

EC was gelukkig een dik feest. :woohoo:

Ze waren doorheen de dag ook al aan´t droogzuigen op plaatsen en der staat hier inderdaad een trailer stro klaar op 10m van mijn tent. De organisatie doet echt wel hun best, chance dat die voorspelde regen van deze avond uiteindelijk maar wat genevel bleek.
Maar waterdicht schoeisel is wel een must, enkeldiepe modder is geen uitzondering.
Over leukere dingen:
Electric Callboy is toch echt een van de beste momenteel tourende bands, muzikaal mss niet echt top ma die sfeer
Wat had Halford er zin in, al vaak (veel) slechter gezien. En nog een ambitieuze setlist ook, redelijk weinig rustmomenten. Geweldig weer.

En ik ben ook wel voorstander van zo nog nen afsluiter na de headliners voor´t jong volk. Zo tegen middernacht na een dagje festivallen geeft mijn lichaam toch duidelijk aan dat het genoeg geweest is....

Pendulum! Na carpenter brut en Pertubator toch echt wel het 3e jaar op rij dat ze zo’n band durven programmeren en het volk het zo hard omarmende. 😍 coverband van FF was ook dik ok. Nu richting metalpark. Terug om 12u paraat 🫡

Wat had Halford er zin in, al vaak (veel) slechter gezien. En nog een ambitieuze setlist ook, redelijk weinig rustmomenten. Geweldig weer.

En ik ben ook wel voorstander van zo nog nen afsluiter na de headliners voor´t jong volk. Zo tegen middernacht na een dagje festivallen geeft mijn lichaam toch duidelijk aan dat het genoeg geweest is....
zong hij zijn refreinen zelf? Toen ik ze zag op de lokerse feesten liet hij dat over aan het publiek bij de meeste nummers

Pffff zo te zien de perfecte gerechtvaardige reden om volgend jaar de ticketprijzen weer op te slaan...

De nattigheid van 2024!

Het blijft mijn dada, het gevoel van bah bah is nog ver te zoeken, t.o.v. mijn vrouw de enthousiasme begint te verminderen met de bijhorende geneut rond mijn oren.:eviltongue:

Uiteraard was Tool uitstekend. Mooi dat Schism in de setlist stond maar na Tool leverde Dying Fetus toch wel het beste optreden af. Strak en technisch feilloos.

zong hij zijn refreinen zelf? Toen ik ze zag op de lokerse feesten liet hij dat over aan het publiek bij de meeste nummers
Beetje half-half. Hij zong niet altijd maar ik heb´m ook al minder weten zingen. Der werd wel kwistig gebruik gemaakt van echo-effecten om de lange uithalen aan te houden.
Maar kijk, hij is ook geen kwieke zestiger meer natuurlijk. Ze waren goed, maar ze goed als 20, 30, 40j geleden gaat natuurlijk nooit meer gebeuren

Heel blij dat ik de livestream van The Acacia Strain heb kunnen zien :love:

“It’s Elden Ring DLC release day and you’re here watching us instead. That means a lot”. Wat een held! :love:

Laatst bewerkt:
Toen we hier vertrokken, leek regen niet meteen een groot probleem te worden en hadden we gedacht dat de weide er wel vettig zou bij liggen, maar dat draaide helemaal anders uit...

448696489_10234138912520279_6788432084486756363_n.jpg

De ergste zone was toch wel tussen de ingang en tot bijna aan de witte platen aan het hoofdpodium.

Gelukkig kwam de zon even door tijdens Avantasia en was de rest van de avond nog wel leuk :)

Ze hebben er nu serieus stro opgekapt, was inderdaad wel nodig. Veel plezier aan de mensen die vandaag en morgen nog aanwezig zijn!

Wat bieden ze aan als oplossing voor de mensen waarvan hun tent/kleren volledig ondergelopen zijn op de camping?
Gewoon benieuwd want had zoiets zien voorbij komen op IG story.

Wat bieden ze aan als oplossing voor de mensen waarvan hun tent/kleren volledig ondergelopen zijn op de camping?
Gewoon benieuwd want had zoiets zien voorbij komen op IG story.
Das toch volledig die personen hun fout? Ge weet da er regen komt dan moet ge niet jammeren van hey seg mijn tent is nat.

Organisatie doet al flink moeite om alles te fiksen

Das toch volledig die personen hun fout? Ge weet da er regen komt dan moet ge niet jammeren van hey seg mijn tent is nat.

Organisatie doet al flink moeite om alles te fiksen
Euh geen idee? Staat letterlijk op hun Instagram dat ze getroffen mensen een oplossing zullen bieden. Ben gewoon benieuwd wat dit dan is.

Wie merkt dat zijn tent en alle spullen nat zijn, kan zich melden aan de infostand van de organisatie. Zij kunnen dan de nacht doorbrengen in verwarmde accommodaties op het terrein of in de gemeente. Er is plaats voorzien voor enkele honderden kampeerders. Bron rtv

Terug
Bovenaan