Graspop 2024

Ik vond ook dat de wachtrijen bijzonder lang waren. Is dat altijd zo op GMM? Indien niet, vraag ik me echt af wat de reden voor deze overdreven wachtrijen. Je zou denken dat de organisatie intussen ongeveer wel weet hoeveel toiletten er nodig zijn om zulke toestanden te vermijden? Niet bedoeld als kritiek want inderdaad, GMM organisatie doet duidelijk hun best.

Is elk jaar wel dat er grote wachtrijen onstaan aan bepaalde toiletten, vaak tussen optredens in. Meestal ben je sneller door gewoon naar een andere blok te lopen. Of persoonlijk ga ik gewoon ergens vooraan staan, loop ik een kotje binnen als er iemand buiten komt en sluit ik snel de deur, nog nooit commentaar op gehad.

Men kan toch niet voor elke verkochte ticket een wc pot plaatsen hé .:crazy:
Nee maar dit kan toch niet normaal zijn? Het is intussen alweer een jaar of vijf geleden sinds ik naar een van de grote festivals ben geweest, maar was ervoor wel een frequente bezoeker en ik denk niet dat ik zoiets ooit al gezien heb tbh. Could be wrong.

Nee maar dit kan toch niet normaal zijn? Het is intussen alweer een jaar of vijf geleden sinds ik naar een van de grote festivals ben geweest, maar was ervoor wel een frequente bezoeker en ik denk niet dat ik zoiets ooit al gezien heb tbh. Could be wrong.
Tis al wel ff dat er lange wachtrijen zijn. Maar dit is vooral op de piek momenten.

Ze kunnen er geen 50 extra plaatsen als die slechts 2uur per dag gebruikt worden.
Worst case loop je even buiten naar boneyard of inferno voor je naar een optreden gaat.

Beetje plannen.

Sta ik klaar met mijn Duveltje om Abbath eens te zien in de livestream, zie ik daar Fleddy Melculy.
Is uiteindelijk op het eerste kanaal gestart, ik zat ook eerst verkeerd 😑. Wel maar een half uur gezien, maar was alvast retestrak 🙌

Ik hoop alleen dat de stream nog te herbekijken valt. Die van Megadeth zie ik bijvoorbeeld ook nog altijd niet tussen de video’s staan.

Ik vond ook dat de wachtrijen bijzonder lang waren. Is dat altijd zo op GMM? Indien niet, vraag ik me echt af wat de reden voor deze overdreven wachtrijen. Je zou denken dat de organisatie intussen ongeveer wel weet hoeveel toiletten er nodig zijn om zulke toestanden te vermijden? Niet bedoeld als kritiek want inderdaad, GMM organisatie doet duidelijk hun best.

Lange wachtrijen op GMM is toch al een paar jaar bezig. Aan extra toiletten verdienen ze niets, dus komen er zeker geen extra bij. Voor de rest heeft de organisatie goed hun best gedaan om de modder ellende doenbaar te maken :)

Is uiteindelijk op het eerste kanaal gestart, ik zat ook eerst verkeerd 😑. Wel maar een half uur gezien, maar was alvast retestrak 🙌

Ik hoop alleen dat de stream nog te herbekijken valt. Die van Megadeth zie ik bijvoorbeeld ook nog altijd niet tussen de video’s staan.
Vond het ook wel een sterk optreden. Had hem graag gezien, maar enkel daarvoor een dagticket kopen ... Volgend jaar hopelijk een interessante affiche.

Wou net deze eens posten:
448725994_7839532982826355_2584294001616571406_n.jpg

:unsure:
WTF ik dacht eerst dat dat de rij was om gewoon binnen te geraken op het festival :oops:

Heb mijn pretje gehad,nu mag het zomeren .
(Na free wellness modderbaden in de zon bakken en braden wa is het leven toch fijn op deze aardkloot)

Terug
Bovenaan