Gratis annulatieverzekering bij Mastercard Gold

Horse

Well-known member
Onze Fintro bank heeft ons een voorstel gedaan: gratis annulatieverzekering bij Mastercard Gold.

Enfin, gratis… het kost 2,5€ meer dan de 4.5€ die we nu al betalen. Maar ja, als ik ooit eens een zwaar ongeval heb en onze reis van €5000 wordt volledig terugbetaald dan zou ik dat wel doen. Of zijn er addertjes onder het gras?

Fintro Blue hebben we, hun voorstel heet Fintro Sky

De meeste Gold versie van Mastercard of Visa bieden een gelijkaardige dekking. Ik heb er ooit al eens gebruik van gemaakt via VISA gold en geen problemen mee gehad. Daar zijn om dat moment standaardformulieren voor die je moet invullen en opsturen, tezamen met een medische attestatie door de dokter.

Verder kan je de algemene voorwaarden ongetwijfeld opvragen en kan je altijd de uitsluitingen en voorwaarden nagaan. Een nobrainer zal zijn dat je de reis via de kaart zal moeten boeken. Sommige aanvaarden vanaf +50% van de boeking, andere volledig. Betaalplafond is doorgaans het plafond van de maandelijkse uitgaven die je kan doen.

Bijkomend heb je vaak nog extra dekkingen op zo'n kort, waaronder ook de ten laste neming van de franchise bij schade huurwagen.

Terug
Bovenaan