Bedankt voor de verduidelijking! Ik leg dit voor aan de huisarts.Stel je voor; Je bent aan het winkelen in de C&A, je rekent af, de terminal zegt akkoord, er gaat geld af van je rekening. Achteraf merkt de C&A dat het geld van die transactie nooit bij hun is geraakt. Das toch ook hun probleem en niet het jouwe? Zij weten niet wie je bent en kunnen jou ook niet contacteren.
Echter stel ik mij toch nog een vraag.
Wat als de betaling bij C&A mislukt? Want zo is het gebeurd. Er stond een foutmelding op de terminal. (Er was dus GEEN akkoord) Misschien denk je nu: dat kan niet... helaas is het wel zo gebeurd ...
Daarna is er een 2de poging ondernomen en die is gelukt.
Echter nadien blijkt dat bij poging 1 er inderdaad iets is foutgelopen maar het geld toch gewoon weg is.
Kort gezegd. Er is geen probleem voor C&A. Zij hebben hun geld. (1x gelukt en 1x mislukt) Er is wel een probleem voor mij want mijn geld is 2x weg. Het is ook geen dubbele betaling want er zijn 2 transactienummers.
Nu goed ik leg uw uitleg voor aan de huisarts en dan komt dit wel in orde. Maar eigenlijk is dit scenario hier wel iets speciaal niet?
Laatst bewerkt:
).
) klant willen kwijtgeraken aan de concurrentie voor een discussie rond een idiote 4€. Dus dit komt wel goed.
merci.