Grenzen aan humor? Will Smith slaat terug.

kay-gell

Well-known member
Crowdfunder FE

Wat een topreactie van Chris Rock. Was ten eerste al geen kleine slag, kwam echt vanuit zijn heupen en Rock doet gewoon door. "The show must go on".

Edit: De posts op de eerste pagina's zijn hierheen verplaatst vanuit een ander subforum, en komen mogelijk niet overeen met de geldende regels op P&A.

Laatst bewerkt door een moderator:
Smith heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het geen saaie bedoening werd.
En hemeltje Will Smith, beschamend voorval met Chris Rock. Triestige kerel.
Zonet eens gekeken, holy shit wat was dat :laugh:.

In de veronderstelling dat het echt is: Eigenlijk heb ik een klein beetje meer respect gekregen voor die kerel.
Die is imo al heel lang belachelijk, fake, en aandachtzoekerig, een enorm gecraft publiek personage. Dit is (wederom: als echt) de eerste keer dat we iets "echts" te zien krijgen van Smith in de laatste 20 jaar.

Eerst ligt hij zelf bijna onder zijn stoel van het lachen met die grap tot hij ziet dat zij er niet mee kan lachen.

En precies of hij heeft vroeger nooit grappen gemaakt die er over waren. Beetje hypocriete actie.

Toch laag gevallen, de Will. Assault en hij wordt niet eens buitengesmeten. Als ook maar één iemand hem hierin gelijk geeft, is dit het begin van het einde van hosting en stand-up. Ricky Gervais had een miljoen slagen moeten krijgen dan. Zeer gevaarlijk precedent.
Over een brave G.I. Jane mop waar hij zelf mee moest lachen dan nog.

Toch laag gevallen, de Will. Assault en hij wordt niet eens buitengesmeten. Als ook maar één iemand hem hierin gelijk geeft, is toch het einde van hosting en stand-up. Ricky Gervais had een miljoen slagen moeten krijgen dan. Zeer gevaarlijk precedent.

Dat dus hé.
Jaren praten over inclusiviteit, verdraagzaamheid and what not. Maar een multimiljonair die door een grap op het podium loopt, de comedian een slag in zijn gezicht geeft en vervolgens nog loopt te schelden die mag erna doodleuk zijn oscar gaan halen en krijgt nog een hoop applaus tijdens zijn speech.

Toch laag gevallen, de Will. Assault en hij wordt niet eens buitengesmeten. Als ook maar één iemand hem hierin gelijk geeft, is dit het begin van het einde van hosting en stand-up. Ricky Gervais had een miljoen slagen moeten krijgen dan. Zeer gevaarlijk precedent.
Er is toch een gigantisch verschil tussen de hypocrisie van een groep op de korrel nemen, en lachen met een ongeneselijke ziekte van iemand die voor je zit. Zijn vrouw heeft alopecia.

Dat is plaatselijke haaruitval, ze ligt niet op haar sterfbed hé.
Dit is dus het gevaarlijke dat ik bedoel, dat ze Will nog gelijk durven geven.
Hij is letterlijk een comedian op zijn gezicht gaan slaan en je spreekt hem goed. Onwaarschijnlijk.

Er is toch een gigantisch verschil tussen de hypocrisie van een groep op de korrel nemen, en lachen met een ongeneselijke ziekte van iemand die voor je zit. Zijn vrouw heeft alopecia.

Klinkt wel héél erg als victim blaming en het goedkeuren van geweld op comedians eerlijk gezegd.
Er is hier maar één iemand in fout en dat is Will Smith.

Hij is letterlijk een comedian op zijn gezicht gaan slaan en je spreekt hem goed. Onwaarschijnlijk.

Als je goed kijkt zie je dat hij hem niet eens raakt, is gewoon een act.
Iemand die zo'n klap krijgt belandt bij wijze van bijna op de grond, Chris beweegt amper dus is gewoon fake hoor althans het ziet er niet echt en serieus uit.👀

Dat is plaatselijke haaruitval, ze ligt niet op haar sterfbed hé.
Dit is dus het gevaarlijke dat ik bedoel, dat ze Will nog gelijk durven geven.
Ik praat hem niet goed, maar het is gewoon niet hetzelfde als Gervais. Er is een verschil tussen mensen een geweten schoppen, met inhoud, en een goedkope grap over het uiterlijk van iemand die door ziekte haar haar heeft moeten afscheren en er duidelijk zelf niet klaar voor is. Bij dat laatste ben je gewoon een lul.
Daardoor is de slag niet goedgepraat, want dat is fout op verschillende niveaus, maar je verschuilen achter "het was maar een grapjeuh" is ook geen get out of jail-card voor eender welke lullige opmerking.

Ik denk niet dat het voor de grap was, Chris Rock nam het heel goed op maar was toch heel eventjes aan’t stamelen. Toch ook erg jammer dat dit nu de aandacht volledig afleidt van waar het eigenlijk om draait, namelijk de films.

Dit gaat nu lang bekend staan als de editie waar Will Smith een slag uitdeelde aan Chris Rock en niet als de editie waar CODA beste film won.

Zag er mij ook fake uit maar wat winnen ze ermee? Naambekendheid van een ziekte? Hiervoor zijn eigen eerste oscar verpesten?
Dit past nu toch niet bepaald in de categorie van het gemuil van Britney en Madonna of de nipplegate.

Die ongeneeslijke ziekte is toch haaruitval?
Ik ben kalend en moet nog heel wat comedians een mot gaan geven dan. ;)

(Ben wel een man, maar die hebben tegenwoordig toch gelijke rechten hé... :shutup:)

Zonet eens gekeken, holy shit wat was dat :laugh:.

In de veronderstelling dat het echt is: Eigenlijk heb ik een klein beetje meer respect gekregen voor die kerel.
Die is imo al heel lang belachelijk, fake, en aandachtzoekerig, een enorm gecraft publiek personage. Dit is (wederom: als echt) de eerste keer dat we iets "echts" te zien krijgen van Smith in de laatste 20 jaar.
Eerder triest hoe lichtgeraakt een ego kan zijn. Hij probeert de brokken nog te lijmen in zijn speech maar sorry maak dan een mop over Rock in u speech dat is iets sympathieker en houd het iets gezelliger

Ik praat hem niet goed, maar het is gewoon niet hetzelfde als Gervais. Er is een verschil tussen mensen een geweten schoppen, met inhoud, en een goedkope grap over het uiterlijk van iemand die door ziekte haar haar heeft moeten afscheren en er duidelijk zelf niet klaar voor is. Bij dat laatste ben je gewoon een lul.
Daardoor is de slag niet goedgepraat, want dat is fout op verschillende niveaus, maar je verschuilen achter "het was maar een grapjeuh" is ook geen get out of jail-card voor eender welke lullige opmerking.
Sorry maar dit is een overdreven reactie op een belachelijk tamme grap. Alopecia is niet het einde van de wereld (of uw leven) hé ...
Daarboven slaat uw uitleg over Gervais kant noch wal. Ondanks dat die er "wat" maatschappelijke kritiek in stak, had die evengoed directe personal shots op de celebrities (and we all love him for it).

En daarlangs, grow a fucking pair eh. Het IS effectief "maar een grapjeuh", en een enorm tamme dan nog. Sowieso erbuiten, maar zeker op zo een award show moet ge daar tegen kunnen.

Ik vind dat die celebrities nog veel te weinig lappen krijgen, dus bravo Smith. Jammer dat Chris niets heeft teruggedaan!

Eerder triest hoe lichtgeraakt een ego kan zijn. Hij probeert de brokken nog te lijmen in zijn speech maar sorry maak dan een mop over Rock in u speech dat is iets sympathieker en houd het iets gezelliger
Tgoh, zoals ik zei, ik ben blij eindelijk nog eens iets "echts" te zien van Smith. Ondanks dat ik er absoluut niet akkoord mee ben (zie vorige post), kan ik wel ergens respect opbrengen voor iemand die heel publiekelijk opkomt voor zijn eigen principe (ook al ben ik er dus niet akkoord mee).

Terug
Bovenaan