Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, hoe zijn die zelfs groepswinnaar kunnen worden vóor Nigeria?Zuid-Afrika stelt echt niks voor. Dat Hugo Broos dat wil coachen.

Dat was toch duidelijk bewust. In een reflex wel, uit irritatie voor de obstructie. Had het in de eerste herhaling al opgemerkt.Correct rood? Heb het gevoel dat die slag er onbewust komt door de body check?
Ok, kan ook zijn dat hij door die obstructie evenwicht verloor en daardoor die linker arm zwiept, maar was mss uit frustratie Idd.Dat was toch duidelijk bewust. In een reflex wel, uit irritatie voor de obstructie. Had het in de eerste herhaling al opgemerkt.
Tsjechie op 1ZA zal laatste eindigen in deze poule. En ook Mexico zo'n gezapig tempo... En dat eerst tegen 10 en nu zelfs 9 man... Ik zie zelfs Zuid-Korea en Tsjechie 1 en 2 eindigen.
Denk ik ook haha3 rode kaarten in openingsmatch van een wk, moet toch ook een record zijn.
We gaan nog veel erger zien vrees ik, met een Curaçao en dergelijke..Wat een grap dit ZA. Ik vrees dat we een beetje teveel van dit soort ploegen gaan zien. Maar hopelijk ben ik mis.
Vind je?Beetje overdreven rood toch dit. Maar wel oerdom van die verdediger natuurlijk.

Frankrijk - Senegal wordt de eerste goeie match op een deftig uurGevoel dat WK pas binnen 2 weken begint, nog eerst een lange aperitief langs gans de wereld.
Idd net zoals bij Zwane en Shithole nen debiele actieRood pakken in de toegevoegde tijd in een openingsmatch in eigen huis als ge 2-0 voorstaat tegen 9 man...![]()
er gaan er weer een paar rijk geworden zijn zeker?