Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke belangrijkste spelers dan? Kante was al lang geblesseerd dus daar werd sowieso al niet veel rekening met gehouden. Pogba dan, en nu Benzema maar Frankrijk heeft het al zolang zonder Benzema gedaan. Griezmann is er ook nog altijd. Wie mis ik nog dan ?
Was dat niet meestal met het tornooi erna (EK)?Is er zo geen “vloek” op de huidige wereldkampioen? Frankrijk zal nog 2de eindigen denk ik omwille van de kwaliteit van de anderen maar ze zullen er de 2de ronde uit gaan.
Is er zo geen “vloek” op de huidige wereldkampioen? Frankrijk zal nog 2de eindigen denk ik omwille van de kwaliteit van de anderen maar ze zullen er de 2de ronde uit gaan.
Was dat niet meestal met het tornooi erna (EK)?
Frankrijk en Spanje zijn toch vrij recent Europees kampioen geworden na hun wereldtitel. Het is wel al zestig jaar geleden dat een wereldkampioen zijn titel kon verlengen.
Mocht niet van de bondNeuer zei toch ook al dat hij met de band om zou spelen?
waarom nu geen hoekschop?
dat je die penalty niet geeft, kan ik inkomen maar dan moet het toch hoekschop zijn denk ik. Tenzij er bij een VAR fase plots een indirecte vrije trap volgt voor de verdedigende ploeg?Geen idee, wou net hetzelfde vragen. Hoezo is dat geen hoekschop meer.
Arm is toch niet tegen het lichaam?dat je die penalty niet geeft, kan ik inkomen maar dan moet het toch hoekschop zijn denk ik. Tenzij er bij een VAR fase plots een indirecte vrije trap volgt voor de verdedigende ploeg?